Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Марина Назаренко +380634075064 nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2025 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2025 23:59 |
Очікувана вартість: | 60 399 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 301 999,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 811 997,00 грн. (один мільйон вісімсот одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1811997 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
(потужність не менше 10 кВт)
(потужність не менше 20 кВт)
(потужність не менше 12 кВт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 10:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 10:33 |
Тендерна документація - нова редакція.doc | |
24 січня 2025 10:33 |
Додаток № 6 - Проєкт договору - нова редакція.docx | |
24 січня 2025 10:33 |
Перелік змін 24.01.2025.doc | |
20 січня 2025 12:10 |
Додаток № 7 - Перелік документів інформації для Учасника.docx | |
20 січня 2025 12:10 |
Додаток № 8 - Перелік документіві нформації для Переможця.docx |
24 січня 2025 10:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2025 10:33 |
Тендерна документація - нова редакція.doc
|
|||
24 січня 2025 10:33 |
Додаток № 6 - Проєкт договору - нова редакція.docx
|
|||
24 січня 2025 10:33 |
Перелік змін 24.01.2025.doc
|
|||
20 січня 2025 12:10 |
Додаток № 7 - Перелік документів інформації для Учасника.docx
|
|||
20 січня 2025 12:10 |
Додаток № 8 - Перелік документіві нформації для Переможця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачальник несе відповідальність за безпечну роботу систем електричного живлення на період встановлення товару, дотримання заходів з охорони праці та пожежної безпеки. Усі необхідні виконання оперативних перемикань в електроустановках закладу освіти здійснює Постачальник та несе відповідальність за залучення сторонньої електротехнічної лабораторії.
Оскільки предметом даної закупівлі є товар, то інформація про залучення субпідрядника /співвиконавця не вимагається.
Наявність у штаті учасника 1 (одного) інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці, 1 (одного) інженера з високовольтних випробувань та вимірювань енергоустаткування, не менше 2 (двох) працівників електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів, не менше 1 (одного) майстра кабельних ліній та не менше 1 (одного) електрогазозварника.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника;
- копії першого і останнього із заповнених розворотів трудової книжки на усіх вказаних у довідці працівників*;
- на електромонтерів та/або електромонтажників, та/або електрослюсарів надати копії документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки, про проходження спеціального навчання та/або перевірку знань при роботі з інструментами та пристроями, допуск до робіт в електроустановках (з групою електробезпеки не нижче ІV) (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу);
- на майстра кабельних ліній копія документу на проходження навчання щодо встановлення кабельної арматури, клас напруги до 35 кВ.
* Забороняється залучати до робіт з підвищеною небезпекою осіб за договорами цивільно-правового характеру (п.п. 4.13, 4.22, 21.1.2 НПАОП 45.2-7.02-12 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці й промислова безпека в будівництві. Основні положення»).
Додатково зазначаємо, що Замовник жодним чином не обмежує Учасників у залученні додаткових спеціалістів, які на розсуд Учасника необхідні для виконання умов договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-18-000001 ● b241d8e05a6745149901916a70e5fb15
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 11:25 |
17.02.2025 № 31
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2025-01-20-006935-a 20.01.2025 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-20 09:35:09
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-25 20:43:30
Відповідь на звернення
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням фактичних обсягів потреби та моніторингу ринкових цін на даний вид товару шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті. Посилання на сторінку: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/2025/01/20/sonyachna-elektrostanciya-dlya-zakladiv-osviti-dniprovskoimiskoi-radi-m-dnipra-z-vstanovlennyam-zahodi-zenergozberezhennya-dk-021-2015-09330000-1-sonyachna-energiya-sonyachna-elektrostanciya-dlya-zak/
Керуючись ч.1 ст. 4 Закону України Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до розміру бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Фінансування закупівлі «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» ДК 021:2015 – 09330000-1 Сонячна енергія «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» (потужність не менше 10 кВт) ДК 021:2015 - 09332000-5 Сонячна установка, «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» (потужність не менше 20 кВт) ДК 021:2015 - 09332000-5 Сонячна установка, «Сонячна електростанція для закладів освіти Дніпровської міської ради м. Дніпра з встановленням» - заходи з енергозбереження» (потужність не менше 12 кВт) ДК 021:2015 - 09332000-5 Сонячна установка) (далі – Закупівля) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, отже, фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.
На вимогу пункту 1 щодо кваліфікаційних вимог Додатку 3 до тендерної документації, а саме: учасником у складі пропозиції мають бути надані на інженера з охорони праці/особи відповідальної за охорону праці копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг/виписка з протоколу), учасником ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ» (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці ДП «Запорізький навчально-курсовий комбінат» № 1213 від 29.05.2020 з перевірки знань інженера з охорони праці Скуба Станіслава Олександровича та посвідчення № 5104 про проходження навчання з охорони праці, що відображено в зазначеному посвідченні.
Відповідно до п. 5.1 розділу 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (далі – Положення) посада інженера з охорони праці відноситься до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичними планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб. Враховуючи, що попередня перевірка знань з питань охорони праці інженера з охорони праці Скуба С. О. проведена в травні 2020 року, наступна періодична перевірка повинна бути не пізніше травня 2023 року.
Відповідно до пункту 3.13 розділу 3 Положення результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за формою Додатку 1 Положення, на підтвердження чого учасником у складі тендерної пропозиції надано Витяг з протоколу ТОВ «Учбовий комбінат «Дніпробуд» № 190 від 13.04.2023 із зазначенням в протоколі наявного в інженера з охорони праці учасника Скуба С. О. посвідчення № 5104, що доводить дійсність цього посвідчення на момент його подання у складі тендерної пропозиції, бо видача/отримання нового посвідчення після проходження періодичної перевірки знань з питань охорони праці нормами Положення не передбачено. До наданих на вимогу замовника документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення № 5104 та протокол № 1213 від 29.05.2020) учасником за його бажанням додатково у складі тендерної пропозиції також підтверджено дотримання ним вимог Положення щодо періодичності проходження перевірки знань (протокол № 190 від 13.04.2023).
Учаснику не було направлено вимогу на усунення невідповідностей, бо учасником на вимогу замовника одразу надано у складі тендерної пропозиції посвідчення та протокол на інженера з охорони праці про проходження навчання з охорони праці.
Закупівлю проведено урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Учасником в складі тендерної пропозиції надана інформаційна довідка (вих. № 21С-20 від 27.01.2025, файл «20. Інформація про відповідність Дод 4.pdf.asice.zip»), де учасник повідомляє про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації, і підтверджує гарантійні зобов’язання: не менше 24 місяців на сонячну електростанцію, що є предметом закупівлі, тобто, товаром за умовами закупівлі/договору. У відповідності до умов тендерної пропозиції учасника-переможця в договорі встановлено гарантійний строк на товар, тобто, на сонячну електростанцію протягом 24 місяців з дня поставки товару/підписання видаткової накладної, що є строком не меншим, ніж запропоновано учасником в його тендерній пропозиції. Умовами процедури закупівлі та договору за її результатами окремі частини сонячної електростанції не визначені як окремий предмет закупівлі/товар, а є її комплектуючими товару, що закуповується за договором поставки. При цьому гарантійний строк на комплектуючі встановлює виробник цих комплектуючих, строк гарантії яких може відрізнятися від політики компаній-учасників процедури закупівлі. У випадку якщо якісь з комплектуючих сонячної електростанції виходять з ладу після гарантійного строку, встановленого на товар умовами договору, то гарантійний ремонт виконує безпосередньо виробник цих комплектуючих, отже, вимога Замовника цілком задоволена, підстави для відхилення учасника відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2025 23:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
59 922 000,00
UAH з ПДВ
|
59 922 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" #38897076 |
Переможець |
59 922 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2025 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2025 14:41
|
договір №МК25_1 від 10.02.2025.pdf | укладений |
10 лютого 2025 14:37
|