Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мішок спальний (вид 1)
Очікувана вартість
42 390 000,00 UAH
UA-2025-01-20-004442-a 61d2700ae44e47a8920266c5112f0fa4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Максим Романович

380445276671 mrboyko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Бойко Максим Романович
380445276671
mrboyko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2025 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 31 січня 2025 11:37
Початок аукціону: 31 січня 2025 11:37
Очікувана вартість: 42 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 423 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 423 900,00 грн. (чотириста двадцять три тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 423900 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії та умови банківської гарантії визначені договором про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Ідентифікаційний код: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 (тридцять) календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Мішок спальний (вид 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 423 900,00 грн. (чотириста двадцять три тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 423900 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії та умови банківської гарантії визначені договором про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Ідентифікаційний код: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 (тридцять) календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
Банківська гарантія

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір - обсяг
Дата подання: 20 січня 2025 11:43
Дата відповіді: 21 січня 2025 12:09
На відміну від інших Ваших закупівель в цій відсутня вимога щодо обсягу поставки за аналогічним договором не менше ніж 30% від обсягу, визначеного в закупівлі. Тобто можна надати договір на поставку 1-го товару за кодом ДК 021:2015: 39520000-3: «Готові текстильні вироби» або за назвою предмета закупівлі ?
Відповідь: Вітаю!
Для виконання вимог п. 14.1.3. Оголошення учаснику достатньо надати довідку з інформацією про один аналогічний договір та копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання).
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2025 11:07
Дата відповіді: 23 січня 2025 16:32
Добрий день! В п.11 Оголошення зазначено, що розмір забезпечення пропозиції становить 432 900,00 грн. (чотириста тридцять дві тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок). При цьому на Прозорро в графі вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників також зазначена сума 432 900,00 грн. А в графі розмір надання забезпечення пропозицій учасників вказано 423900 UAH. Суми різняться. Прошу визначити розмір забезпечення пропозицій та внести відповідні зміни до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю. Будуть внесенні відповідні зміни до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2025 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 41 490 000,00
UAH з ПДВ
39 151 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 41 160 000,00
UAH з ПДВ
39 573 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 41 700 000,00
UAH з ПДВ
39 999 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 40 890 000,00
UAH з ПДВ
40 466 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС" 41 500 800,00
UAH з ПДВ
41 500 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 42 190 200,00
UAH з ПДВ
42 190 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТУСМО" 42 378 000,00
UAH з ПДВ
42 378 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 42 389 400,00
UAH з ПДВ
42 389 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" 42 389 400,00
UAH з ПДВ
42 389 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 42 390 000,00
UAH з ПДВ
42 390 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2025 16:19
Електронний підпис
11 лютого 2025 16:19
Гарантія 307.zip
07 лютого 2025 10:33
Електронний підпис
07 лютого 2025 10:30
Електронний підпис
06 лютого 2025 10:33
Електронний підпис
06 лютого 2025 10:31
Електронний підпис
06 лютого 2025 10:00
Електронний підпис
06 лютого 2025 10:00
1. Гарантійний лист.pdf.p7s
06 лютого 2025 10:00
4.4 Видаткова 53РС.pdf
06 лютого 2025 10:00
5. Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 лютого 2025 10:00
1. Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2025 10:00
4.3 Видаткова 47РС.pdf.p7s
06 лютого 2025 10:00
4.4 Видаткова 53РС.pdf.p7s
06 лютого 2025 10:00
4.3 Видаткова 47РС.pdf
06 лютого 2025 10:00
5. Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2025 19:43
Електронний підпис
30 січня 2025 19:43
Електронний підпис
30 січня 2025 19:43
14.1.3. ВН.pdf.p7s
30 січня 2025 19:43
14.4.7. Гар лист.pdf.p7s
30 січня 2025 19:43
14.4.1. Опис.pdf.p7s
30 січня 2025 15:43
Електронний підпис
30 січня 2025 15:43
Електронний підпис
30 січня 2025 15:42
Гарантія 170.zip
30 січня 2025 15:42
т3. гарантійний лист.pdf
30 січня 2025 15:42
14.4.1. Опис.pdf
30 січня 2025 15:42
14.4.7. Гар лист.pdf
30 січня 2025 15:42
т2. гарантійний лист.pdf
30 січня 2025 15:42
14.1.3. ВН.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:31
Електронний підпис
30 січня 2025 17:31
Електронний підпис
30 січня 2025 17:28
8. Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2025 17:28
15. СЕС мішок спальний.pdf
30 січня 2025 17:28
17. Лист про виробника.pdf
30 січня 2025 17:28
9. Статут.pdf
30 січня 2025 17:28
10. Рішення.pdf
30 січня 2025 17:28
ГАРАНТІЯ 140.pdf.p7s.p7s
30 січня 2025 17:28
1. ГАРАНТІЯ 140.pdf
30 січня 2025 17:28
10. Наказ.pdf
30 січня 2025 17:28
1. Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 15:30
Електронний підпис
30 січня 2025 15:25
Електронний підпис
30 січня 2025 15:23
Банківська Ліцензія.7z
30 січня 2025 15:23
Витяг Статуту.7z
30 січня 2025 15:23
Гарантія № 943-25.7z
30 січня 2025 15:22
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2025 15:21
Фін звітність 2023 рік.pdf
30 січня 2025 15:21
Лист-відгук.pdf
30 січня 2025 15:21
Статут Сівертекс.pdf
30 січня 2025 15:21
Наказ на призначення.pdf
30 січня 2025 15:21
Рішення учасника.pdf
30 січня 2025 15:21
Опис до Статуту.pdf
30 січня 2025 15:21
Підписаний додаток 2.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 17:43
Електронний підпис
30 січня 2025 17:43
Електронний підпис
30 січня 2025 17:42
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
30 січня 2025 17:42
Витяг з ЄДР.pdf
30 січня 2025 17:42
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2025 17:42
Fwd_Скан_заяв.zip
30 січня 2025 17:42
Витяг з ЄДР.pdf
30 січня 2025 17:42
Опис (код доступу).pdf
30 січня 2025 17:42
Довідка мат.база.pdf
30 січня 2025 17:42
Витяг платника ПДВ.pdf
30 січня 2025 17:42
Гарантійний лист ТС.pdf
30 січня 2025 17:42
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
30 січня 2025 17:42
Протоколи_на_Мішок.zip

Публічні документи

30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:26
Електронний підпис
30 січня 2025 17:26
Електронний підпис
30 січня 2025 17:25
Договір_№40_15.03.2024.pdf
30 січня 2025 17:25
свідоцтво ПДВ.pdf
30 січня 2025 17:25
119587-GL-174-6.rar
30 січня 2025 17:25
Договір_№58_01.04.2024.pdf
30 січня 2025 17:25
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 18:18
Електронний підпис
30 січня 2025 18:18
Електронний підпис
30 січня 2025 18:17
9. Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2025 18:17
Витяг з ЄДР на 01.11.2024.pdf
30 січня 2025 18:17
Гарантія 115674-GL-97-148.rar
30 січня 2025 18:17
16_6 Протокол_вкладиш.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:09
Електронний підпис
30 січня 2025 17:09
Електронний підпис
30 січня 2025 17:07
цінова.pdf
30 січня 2025 17:07
Guarantee_67.7z
30 січня 2025 17:07
Погодження договору.pdf
30 січня 2025 17:07
статут.pdf
30 січня 2025 17:07
Вартість активів.pdf
30 січня 2025 17:07
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2025 17:07
Лист-згода на ОПД.pdf
30 січня 2025 17:07
Гарантійні листи.pdf
30 січня 2025 17:07
Виписка.pdf
30 січня 2025 17:07
Рішення учасника.pdf
30 січня 2025 17:07
Відомості.pdf
30 січня 2025 17:07
баланс та Ф2 2023.pdf
30 січня 2025 17:07
Наказ на директора.pdf
30 січня 2025 17:07
Опис до статуту.pdf
30 січня 2025 17:07
Сертифікат ІСО.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 16:51
Електронний підпис
30 січня 2025 16:51
Електронний підпис
30 січня 2025 16:51
14.4.3 Протокол.PDF
30 січня 2025 16:51
Д2.1 Протокол мішок.pdf
30 січня 2025 16:51
14.2 Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2025 16:51
14.1.3 Довідка досвід.pdf
30 січня 2025 16:51
14.1.3 Довідка досвід.pdf.p7s
30 січня 2025 16:51
Гарантія 221.zip
30 січня 2025 16:51
Д2.2 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 16:52
Електронний підпис
30 січня 2025 16:52
Електронний підпис
30 січня 2025 16:36
S1499201 Квитанція №2.pdf
30 січня 2025 16:36
довідка працівники.pdf
30 січня 2025 16:36
3. Статут з описом.pdf
30 січня 2025 16:36
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2025 16:36
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
30 січня 2025 16:36
ДОВІДКА МТЗ.pdf.p7s
30 січня 2025 16:36
підписаний додаток 2.pdf
30 січня 2025 16:36
S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s
30 січня 2025 16:36
ДОВІДКА МТЗ.pdf
30 січня 2025 16:36
3. Статут з описом.pdf.p7s

Публічні документи

30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
30 січня 2025 17:40
Електронний підпис
28 січня 2025 19:28
Електронний підпис
28 січня 2025 19:28
Електронний підпис
28 січня 2025 19:25
3.3. Відгук Юкаторг.pdf
28 січня 2025 19:25
3.2. ВН Мішок спальний.pdf
28 січня 2025 19:25
5. Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2025 19:25
6. Статут МІК 14.05.24.pdf
28 січня 2025 19:25
14. ГЛ Виробника.pdf
28 січня 2025 19:25
ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
28 січня 2025 19:25
4. S0100115 Ф1. Баланс180435.pdf
28 січня 2025 19:25
12. Тех. характ.pdf
28 січня 2025 19:25
3500 Мішок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "СІВЕРТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТУСМО"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС""

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Переможець 39 151 200,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2025 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 11:10

Вимога про усунення невідповідностей

05.02.2025 р. ТОВ «ТОП-ТЕКС» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ««ТОП-ТЕКС» на закупівлю за предметом код ДК 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Мішок спальний (вид 1), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-20-004442-a. 05 лютого 2025 під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 12 Оголошення, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні. Проте у складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, що вимагається п. 12 Оголошення. 2. Відповідно до п. 14.1.2. Оголошення, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). Проте у складі пропозиції Учасника міститься довідка, що вимагається п. 14.1.2. Оголошення, в якій зазначено прізвище та ініціали, а не прізвище, ім’я та по батькові; та досвід роботи на займаній посаді, а не загальний досвід роботи (у роках). 3. Відповідно до п. 14.1.3. Оголошення, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. Проте у складі пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що вимагається п. 14.1.3. Оголошення. 4. Відповідно до п. 14.1.3. Оголошення, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно п.14.1.2.1. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати: копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.2.1. п.14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). 14.1.3.3. Аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 39520000-3: «Готові текстильні вироби» або за назвою предмета закупівлі. При цьому у складі пропозиції Учасник надав копію договору, в якому назва предмету договору не відповідає назві предмета закупівлі та не зазначено код ДК 021:2015: 39520000-3: «Готові текстильні вироби». 5. Відповідно до п. 14.2 Оголошення, Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Проте у складі пропозиції Учасник надав цінову пропозицію щодо товару відмінного від предмету закупівлі. 6. Відповідно до п. 14.4 Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає: 14.4.4. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. У складі пропозиції Учасника надано довідку, яка вимагається п.14.4.4. Оголошення, проте в ній не вказано форму/систему оподаткування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні. 2. Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). 3. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 4. Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.3.1. п. 14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). 5. Цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. 6. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок. Уповноважена особа Максим Бойко

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2025 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
39 151 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2025 14:42
Договір №24-25 від 11.02.2025.pdf укладений
12 лютого 2025 14:41