Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон в КГ № 32
Очікувана вартість
235 900,00 UAH
UA-2025-01-20-001776-a ● bf245bbebb9641ea8641481d15d2ceb1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Якубська Юлія Володимирівна 380979053058 yyyakubskaya@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2025 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 15:01 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 15:01 |
Очікувана вартість: | 235 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 179,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон в КГ № 32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50106, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, мкрн. 7-й Зарічний, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2025 09:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2025 09:55 |
ТД вікна 32.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 22 січня 2025 15:04
Дата відповіді: 25 січня 2025 11:51
Шановний Замовник!
Поясніть що це за вимога про Перевірку кошторисних розрахунків експертною організацією, або керівником закладу?
1. Якщо в Учасника закупівлі в штаті є кошторисник, тобто специаліст з сертифікатом, навіщо давати його роботу на перевірку ще комусь? Тим паче ви, як Замовник, все одно маєте ще й самі потім перевіряти кошторисну документацію. Така перевірка недоречна, і приводить тільки до додаткових, неаргументованих витрат зі сторони Учасника.
2. Як аналог Експертній організації ви пропонуєте щоб кошторисну документацію підписав керівник закладу.
Чи має керівник навчального закладу необхідні знання та кваліфікацію щоб перевірити та узгодити кошторисні дані? І як бути в ситуації, якщо керівник закладу відмовиться від підписання документу, бо не захоче брати на себе таку відповідальність!
3. Вимогою про Перевірку кошторисної документації керівником закладу, ви порушуєте правила участі в тендерах. Ви будете знати яка кількість учасників, з якими виробами вони приймають участь, тобто добросовісної, прозорої конкуренції не буде.
Вимагаємо прибрати вимогу про перевірку кошторисної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Роз'яснюємо запитувачу, що керівник закладу: 1) не є працівником замовника та не звітує замовнику про проведення обмірів/консультацій з учасниками; 2) уповноважений замовником на обрання місць встановлення та визначення основих вимог до виконання, замовник не втручається в реалізацію керівника об'єкта даних повноважень.
Водночас для запобігання некоректного визначення ціни і необгрунтованим відмовам в подальшому учасникам запропоновано або узгодити особливості виконання з керівником закладу, або підтвердити коректність розрахунків шляхом виготовлення експертної оцінки спеціалізованою організацією.
Питання не містить чітких та достовірних даних щодо відмови чи перешкоджання керівником закладу в проведенні обмірів або узгоденні кошторисних розрахунків учасника.
Роз'яснюємо запитувачу, що керівник закладу: 1) не є працівником замовника та не звітує замовнику про проведення обмірів/консультацій з учасниками; 2) уповноважений замовником на обрання місць встановлення та визначення основих вимог до виконання, замовник не втручається в реалізацію керівника об'єкта даних повноважень.
Водночас для запобігання некоректного визначення ціни і необгрунтованим відмовам в подальшому учасникам запропоновано або узгодити особливості виконання з керівником закладу, або підтвердити коректність розрахунків шляхом виготовлення експертної оцінки спеціалізованою організацією.
Питання не містить чітких та достовірних даних щодо відмови чи перешкоджання керівником закладу в проведенні обмірів або узгоденні кошторисних розрахунків учасника.
Уточнення
Дата подання: 23 січня 2025 11:54
Дата відповіді: 25 січня 2025 11:51
Шановний Замовник.
Дайте пояснення, який саме розчин розуміти у роботі по зовнішнім укосам "Обмазування розчином зовнішнього пінного шва"?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення, мається на увазі розчин для зовнішніх робіт. Для запобігання руйнуванню пінного шва
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2025 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВКФ Конкорд" |
226 000,00
UAH з ПДВ
|
224 820,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" |
235 900,00
UAH з ПДВ
|
225 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВКФ Конкорд" #33873720 |
Відхилено |
224 820,50
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2025 10:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2025 19:42
|
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Переможець |
225 800,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2025 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2025 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2025 16:07
|
дог № 23-П_вт від 10.02.2025.pdf | укладений |
12 лютого 2025 16:07
|