Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з комплексного обслуговування будівель та приміщень для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
10 610 462,08 UAH
UA-2025-01-17-017718-a 1f4faf06efaf4006bcbdf74551958f49
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудко Наталя Вячеславівна

+380670067995 ndudko3202@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Код ЄДРПОУ: 37121913
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, провулок Київський, 10-а
Контактна особа: Дудко Наталя Вячеславівна
+380670067995
ndudko3202@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2025 23:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2025 09:00
Початок аукціону: 27 січня 2025 13:08
Початок аукціону: 27 січня 2025 13:08
Очікувана вартість: 10 610 462,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 052,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18618 людино-година
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
4959 людино-година
Послуги двірника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
5916 людино-година
Послуги робітника з комплексного утримання будинку (електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж та монтажник санітарно-технічних систем та устаткування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
35770 людино-година
Послуги адміністратора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
14616 людино-година
Послуги машиніста прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
1860 людино-година
Послуги монтажника санітарно-технічних систем та устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
2784 людино-година
Послуги перукаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
2784 людино-година
Послуги швачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 23:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

17 січня 2025 23:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2025 23:14
Тендерна документація послуги .docx
17 січня 2025 23:14
Додаток 4. Проект договору обслуговування .docx
17 січня 2025 23:14
ТЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ_2025.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-26-000029 ● 1079d3b12fcf4e4a9f2275ef2f50ac44
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2025 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.03.2025 № 27-з

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Роман СНІГУР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.03.2025 №27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2025-01-17-017718-a від 17.01.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-27 15:25:46

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуга з комплексного обслуговування будівель та приміщень для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-017718-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-01 22:45:32

У відповідь на Ваш Запит замовнику від 27.03 2025 року

У відповідь на Ваш Запит замовнику від 27.03 2025 року у межах проведення моніторингу (UA-M-2025-03-26-000029 ) процедури закупівлі «Послуга з комплексного обслуговування будівель та приміщень для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-17-017718-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо пояснення та долучаємо їх документальне підтвердження.
По першому питанню:
Технічні та якісні характеристики Послуг з прибирання визначено відповідно до потреб замовника у забезпеченні щоденного комплексного обслуговування будівель, приміщень, де розміщенні внутрішньо-переміщені особи, та які знаходяться в оренді у Замовника та прибудинкової території.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався з урахуванням наявної площі приміщень, площі вікон та площі прибудинкової території (Додаток 3 до Тендерної документації), мінімальної заробітної плати на 2025 рік та необхідної кількості працівників, а також з урахуванням витратних матеріалів, необхідних для надання послуг. Крім того, при розрахунку чисельності/ витрат людино-годин працівників керувалися Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій», враховуючи наявні обсяги та періодичність виконання робіт. Замовником здійснювався аналіз ринку цін, враховуючи вартість послуг з прибирання приміщення за 1 людино-годину у 2025 році та прибирання території з врахуванням витратних матеріалів, заробітну плату.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з використанням методу порівняння ринкових цін. Також, Замовником передбачено та затверджено бюджетом на 2025 рік послуги з комплексного обслуговування будівель та приміщень для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб.
По другому питанню: У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LTKCw-rWhRdU8bWloDkumJPAPTg53hMxGzRgoqU79tg/edit?gid=0#gid=0


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2025 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 9 353 475,00
UAH з ПДВ
9 194 318,06
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс» 10 129 447,05
UAH з ПДВ
9 233 895,38
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 січня 2025 16:27
4_Довідка_працівники.pdf
25 січня 2025 00:47
Електронний підпис
25 січня 2025 00:47
Електронний підпис
25 січня 2025 00:44
2_Довідка_працівники.pdf
25 січня 2025 00:44
1.2_Постанова_21.03.2024.pdf
25 січня 2025 00:44
3_1 ДФ.zip
25 січня 2025 00:44
1.5_Виписка з ЄДР.pdf
25 січня 2025 00:44
1.7_ПДВ.pdf
25 січня 2025 00:44
1.4_Опис документів.pdf
25 січня 2025 00:44
1.3_Протокол_21.03.2024.pdf
25 січня 2025 00:44
1.6_Статут.pdf

Публічні документи

07 лютого 2025 07:59
Електронний підпис
07 лютого 2025 07:57
Електронний підпис
24 січня 2025 11:37
Електронний підпис
24 січня 2025 11:35
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
Статут АЖК.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
згода з ТЗ.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
апрелб 20.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
вересенб 20.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
4 кв. 2024.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
4 кв.2021.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
4 кв 2022.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
3 кв. 2023.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
3 кв 2024.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
3 кв. 2021.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
2 кв. 2023.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
2 кв 2024.pdf.p7s
24 січня 2025 11:35
2 кв. 2021.pdf.p7s
24 січня 2025 11:34
1 кв. 2021.pdf.p7s
24 січня 2025 11:34
1 кв 2022.pdf.p7s
24 січня 2025 11:34
1 кв 2024.pdf.p7s
24 січня 2025 11:30
вересенб 20.pdf
24 січня 2025 11:30
Статут АЖК.pdf
24 січня 2025 11:30
Розпорядження 382 ос.pdf
24 січня 2025 11:30
4 кв. 2024.pdf
24 січня 2025 11:30
2 кв. 2023.pdf
24 січня 2025 11:30
1 кв. 2021.pdf
24 січня 2025 11:30
3 кв 2024.pdf
24 січня 2025 11:30
3 кв. 2021.pdf
24 січня 2025 11:30
згода з ТЗ.pdf
24 січня 2025 11:30
3 кв. 2023.pdf
24 січня 2025 11:30
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 січня 2025 11:30
апрелб 20.pdf
24 січня 2025 11:30
2 кв 2024.pdf
24 січня 2025 11:30
1 кв 2024.pdf
24 січня 2025 11:30
4 кв.2021.pdf
24 січня 2025 11:30
1 кв 2022.pdf
24 січня 2025 11:30
4 кв 2022.pdf
24 січня 2025 11:30
2 кв. 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка складається, згідно зразка, наведеного в Додатку 1.1 до тендерної документації, з інформацією про посаду працівника (згідно колонки 15 додатку 5 форми 1-ДФ), кількість працівників. *Довідка має містити інформацію про наявність не менше п’яти адміністраторів; чотирьох двірників; тринадцяти прибиральників службових приміщень або робітників з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями; не менше дев’яти машиністів з прання та ремонту спецодягу; не менше трьох монтажників санітарно-технічних систем та устаткування; не менше трьох електромонтажників з освітлення та освітлювальних мереж; не менш двох швачок; не менш двох перукарів. До довідки обов’язково надається Додаток 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1-ДФ), затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ від 13.01.2015 р. № 4.

Підтверджую

Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка складається, згідно зразка, наведеного в Додатку 1.1 до тендерної документації, з інформацією про посаду працівника (згідно колонки 15 додатку 5 форми 1-ДФ), кількість працівників. *Довідка має містити інформацію про наявність не менше п’яти адміністраторів; чотирьох двірників; тринадцяти прибиральників службових приміщень або робітників з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями; не менше дев’яти машиністів з прання та ремонту спецодягу; не менше трьох монтажників санітарно-технічних систем та устаткування; не менше трьох електромонтажників з освітлення та освітлювальних мереж; не менш двох швачок; не менш двох перукарів. До довідки обов’язково надається Додаток 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1-ДФ), затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ від 13.01.2015 р. № 4.

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Відхилено 9 194 318,06
UAH з ПДВ
31 січня 2025 20:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 січня 2025 16:45
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
#32320788
Переможець 9 233 895,38
UAH з ПДВ
06 лютого 2025 22:48

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Послуга з комплексного обслуговування будівель та приміщень для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб» за кодом ДК 021:2015 - 98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги, у кількості 87 307 людино-година, очікувана вартість 10 610 462,08 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-17-017718-a), у ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне: файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. ПІДПРИЄМСТВУ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл, котрий містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. 2) відповідно до п. 13 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином, персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі». Учасником надано лист-згоду у файлі «5_Лист-згода_персональні дані.pdf» в якому не зазначено: ким надана згода на доступ та обробку персональних даних. ПІДПРИЄМСТВУ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. 3) відповідно до п. 2 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «Довідка складається, згідно зразка, наведеного в Додатку 1.1 до тендерної документації, з інформацією про посаду працівника (згідно колонки 15 додатку 5 форми 1-ДФ), кількість працівників. *Довідка має містити інформацію про наявність не менше п’яти адміністраторів; чотирьох двірників; тринадцяти прибиральників службових приміщень або робітників з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями; не менше дев’яти машиністів з прання та ремонту спецодягу; не менше трьох монтажників санітарно-технічних систем та устаткування; не менше трьох електромонтажників з освітлення та освітлювальних мереж; не менш двох швачок; не менш двох перукарів. До довідки обов’язково надається Додаток 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1-ДФ), затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ від 13.01.2015 р. № 4.» У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка у файлі «2_Довідка_працівники.pdf», відповідно до зазначеної форми, в якій зазначена кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 5 адміністраторів; 4 двірників; 13 прибиральників службових приміщень, 9 машиністів з прання та ремонту спецодягу, 3 монтажників санітарно-технічних систем та устаткування, 3 електромонтажників з освітлення та освітлювальних мереж, 2 швачок; 2 перукарів. У Додатку 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1-ДФ), затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ від 13.01.2015 р. № 4, наданого у файлі «file (8).pdf» відсутня наявність зазначених посад (колонка 15 додатку 5 форми 1-ДФ) та наявність працівників відповідно до кількості зазначеної у файлі «2_Довідка_працівники.pdf», чим не дотримано вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . ПІДПРИЄМСТВУ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: Додаток 5 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1-ДФ), якою буде підтверджено наявність працівників та посаду працівників, відповідно до п. 2 Додатка 1.1 Тендерної документації. Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2025 22:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
#32320788
9 233 895,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2025 14:12
Договір 14 укладений
13 лютого 2025 14:11