Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський військовий інститут С. П. Корольова |
Код ЄДРПОУ: | 08183359 |
Вебсайт: | http://www.zvir.zt.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Першин +380956523669 s.v.pershin@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2025 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 11:34 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 11:34 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2025 11:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2025 11:07 |
ДОДАТОК_2 (нова редакція).docx | |
22 січня 2025 11:07 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
22 січня 2025 11:07 |
Зміни до ТД.docx | |
18 січня 2025 13:26 |
ТД послуги з прання та прасування білизни 2025.docx | |
17 січня 2025 19:14 |
Додаток 4 до ТД Форма Цінова пропозиція.docx | |
17 січня 2025 19:14 |
Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (Переможця).docx | |
17 січня 2025 19:14 |
Додаток 5.docx |
22 січня 2025 11:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2025 11:07 |
ДОДАТОК_2 (нова редакція).docx
|
||||||
22 січня 2025 11:07 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
||||||
22 січня 2025 11:07 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
18 січня 2025 13:26 |
ТД послуги з прання та прасування білизни 2025.docx
|
||||||
17 січня 2025 19:14 |
Додаток 4 до ТД Форма Цінова пропозиція.docx
|
||||||
17 січня 2025 19:14 |
Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (Переможця).docx
|
||||||
17 січня 2025 19:14 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Учасник, на Ваше звернення від 20.01.2025 повідомляємо наступне:
Прохання щодо внесення змін до п. 6 Розділу 2 “Вимоги до Учасника” Додатку 2 до Тендерної документації, викладене Вами у зверненні розглянуто, ретельно вивчено та проаналізовано на відповідність чинному законодавству України. За результатами розгляду звернення встановлено, що Ваше прохання підлягає задоволенню.
Вимогу про граничні межі місця розташування потужностей учасника в межах відстані до 100 км від пункту постійної дислокації замовника виключено з тендерної документації.
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дякуємо за Ваше своєчасне звернення, що позитивно вплинуло на проведення закупівлі.
Сподіваємося на подальшу взаємовигідну співпрацю.
Вимоги про усунення порушення
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 27.01.2025 року до 00:00
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ФОП Михайловський Ігор Леонідович (остаточна пропозиція – 780 011,00 грн)
2. ФОП Віслоух Марія-Яна Ігорівна (остаточна пропозиція – 780 012,00 грн)
3. ФОП Борисюк Євгеній Валерійович (остаточна пропозиція – 898 950,00 грн)
29.01.2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи, відповідно до якого було визначено переможцем тендеру пропозицію учасника ФОП Михайловський Ігор Леонідович.
ФОП Борисюк Євгеній Валерійович не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем пропозицію учасника ФОП Михайловський Ігор Леонідович з огляду на наступне:
У Тендерній документації, а саме в Додатку 2 п. 2.2. встановлена така вимога: Наявність висновків санітарно - епідеміологічної експертизи та сертифікату відповідності стандартам ДСТУ-7282-2012, щодо засобів побутової хімії, в тому числі дезінфікуючих (та/або засіб миючий з дезінфікуючим ефектом) засобів, які будуть використовуватися Учасником при наданні послуг (надати належним чином завірену копію висновків та сертифікатів.) Учасник ФОП Михайловський Ігор Леонідович завантажив документ «Копії висновків», про те не надав завірені копії сертифікатів відповідності стандартам ДСТУ-7282-2012, щодо засобів побутової хімії, в тому числі дезінфікуючих (та/або засіб миючий з дезінфікуючим ефектом) засобів.
Враховуючи зазначену невідповідність - тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Михайловського Ігоря Леонідовича не відповідала технічним умовам Додатку 2 тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Михайловського Ігоря Леонідовича, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Всупереч зазначеним невідповідностям пропозиції учасника ФОП Михайловський Ігор Леонідович. - його визначено переможцем процедури закупівлі, чим порушено інтереси інших учасників процедури закупівлі. Зміст протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника від 29.01.2025 є таким, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та підлягає перегляду. Тому, враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ПРОШУ - розглянути дане звернення; - відмінити рішення Уповноваженої особи Замовника, що оформлено протоколом від від 29.01.2025 №6; - повторно розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Михайловського Ігоря Леонідовича на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та відхилити її через зазначені в даному зверненні невідповідності. У випадку не поновлення своїх прав та охоронюваних законом інтересів ФОП БОРИСЮК Є.В., керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” та “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 буде змушений звернутися до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також Державної аудиторської служби України. Будемо вдячні за розуміння.
Шановний Учасник, на Вашу вимогу від 31.01.2025 повідомляємо наступне:
У Тендерній документації, а саме в Додатку 2 п. 2.1. встановлена така вимога: Наявність висновків санітарно - епідеміологічної експертизи та сертифікату відповідності стандартам ДСТУ-7282-2012, щодо засобів побутової хімії, в тому числі дезінфікуючих (та/або засіб миючий з дезінфікуючим ефектом) засобів, які будуть використовуватися Учасником при наданні послуг (надати належним чином завірену копію висновків та сертифікатів.) Учасник ФОП Михайловський Ігор Леонідович надав завірену копію Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на відповідність засобів, які будуть використовуватися Учасником при наданні послуг із ТУ У 24-25474176-003:2002, однак завірені копії сертифікатів відповідності стандартам ДСТУ-7282-2012, щодо засобів побутової хімії, в тому числі дезінфікуючих (та/або засіб миючий з дезінфікуючим ефектом) засобів ФОП Михайловським І.Л. не надано, що суперечить вимогам Тендерної документації.
У зв’язку із зазначеним вище Тендерна пропозиція Учасника ФОП Михайловський Ігор Леонідович є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації, а тому підлягає відхиленню, відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022.
За результатами розгляду вимоги від 31.01.2025, Учасника ФОП Михайловський Ігор Леонідович повернуто на кваліфікацію та надано йому 24 години на усунення недоліків в тендерній пропозиції.
Термін розгляду пропозицій продовжено 06.02.2025 00:00 год.
Дякуємо за Ваше своєчасне звернення, що позитивно вплинуло на проведення закупівлі.
Сподіваємося на подальшу взаємовигідну співпрацю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000046 ● 476e32a714c14d1f8a0a67f07026e320
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2025 № 11-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 11.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.03.2025 №11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-17-017001-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2025 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Михайловський Ігор Леонідович |
1 020 654,00
UAH з ПДВ
|
780 011,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ВІСЛОУХ МАРІЯ-ЯНА ІГОРІВНА |
1 100 868,00
UAH з ПДВ
|
780 012,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець БОРИСЮК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
1 023 420,00
UAH з ПДВ
|
898 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Михайловський Ігор Леонідович #2670108738 |
Рішення скасоване |
780 011,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2025 18:25
|
|
Фізична особа підприємець Михайловський Ігор Леонідович #2670108738 |
Переможець |
780 011,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2025 17:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2025 08:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2025 12:07
|
Договір послуги з прання.pdf | укладений |
13 лютого 2025 12:06
|