Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухарі панірувальні
Очікувана вартість
23 625,00 UAH
UA-2025-01-17-013242-a 0ea12bd1d4df425abcbb588a80233673
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотоман Марія Петрівна

380363662935 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Мотоман Марія Петрівна
380363662935
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ.

2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2025-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи:
- заповнений проект договору,
- заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору.

3. Інформація про товар та вимоги до нього:
Сухарі панірувальні
• Для виготовлення сухарів панірувальних використовують: сухарі хлібні з пшеничного борошна вищого, першого, другого сортів або їхніх сумішей.
• Зовнішній вигляд: крихти, достатньо однорідні за розміром.
• Колір від світло-жовтого до світло-коричневого кольору, без підгорілості.
• Смак властивий цьому виду продукту, без стороннього присмаку.
• Запах властивий цьому виду продукту, без стороннього запаху, без сторонніх домішок, без ознак плісняви.
• Маркування: маркування виконують наклеюванням етикетки на пакет або нанесення безпосередньо на пакувальний матеріал виразного відбитка трафаретом чи штампувальною фарбою, яка не змивається і не має запаху, обов’язкова наявність дати виготовлення, терміну придатності, умови зберігання.
• Продукція не містить синтетичних барвників, ароматизаторів, консервантів, не містить ГМО.
• Фасування: від 1 до 10 кг.
• Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 8708:2017.

4. Необхідний строк поставки товарів:
Товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно), на умовах DDP згідно Incoterms-2010. Кількість, асортимент та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника.

5. Місце та умови поставки:
Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,2 % від зазначеного у специфікації.

6. Умови розрахунку:
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ
Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.

ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ
Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.

7. Термін дії договору до 01.12.2025 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
630 кілограм
Сухарі панірувальні, з пшеничного борошна, без спецій, ДСТУ 8708
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2025
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2025 15:10
Проєкт.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вид борошна Можливі значення:
  • з пшеничного борошна
  • Відповідність ДСТУ 8708 Так
    Наявність спецій Ні

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 22 січня 2025 12:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Романова Анастасія Сергіївна 21 420,00
    UAH
    21 420,00
    UAH
    Специфікація Документи
    ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" 23 625,00
    UAH
    23 625,00
    UAH
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    22 січня 2025 10:14
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Наявність спецій Ні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Вид борошна з пшеничного борошна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 8708 Так

    Публічні документи

    20 січня 2025 10:58
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Вид борошна з пшеничного борошна
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 8708 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Наявність спецій Ні

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Романова Анастасія Сергіївна
    #3047802944
    Переможець 21 420,00
    UAH
    30 січня 2025 08:35

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 30 січня 2025 08:35

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Романова Анастасія Сергіївна
    #3047802944
    21 420,00
    UAH
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    04 лютого 2025 16:00
    65-25-ЗПП_Договір.pdf укладений
    04 лютого 2025 15:59