Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сухарі панірувальні
Очікувана вартість
23 625,00 UAH
UA-2025-01-17-013242-a ● 0ea12bd1d4df425abcbb588a80233673
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
17 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Мотоман Марія Петрівна 380363662935 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ.
2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2025-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи:
- заповнений проект договору,
- заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору.
3. Інформація про товар та вимоги до нього:
Сухарі панірувальні
• Для виготовлення сухарів панірувальних використовують: сухарі хлібні з пшеничного борошна вищого, першого, другого сортів або їхніх сумішей.
• Зовнішній вигляд: крихти, достатньо однорідні за розміром.
• Колір від світло-жовтого до світло-коричневого кольору, без підгорілості.
• Смак властивий цьому виду продукту, без стороннього присмаку.
• Запах властивий цьому виду продукту, без стороннього запаху, без сторонніх домішок, без ознак плісняви.
• Маркування: маркування виконують наклеюванням етикетки на пакет або нанесення безпосередньо на пакувальний матеріал виразного відбитка трафаретом чи штампувальною фарбою, яка не змивається і не має запаху, обов’язкова наявність дати виготовлення, терміну придатності, умови зберігання.
• Продукція не містить синтетичних барвників, ароматизаторів, консервантів, не містить ГМО.
• Фасування: від 1 до 10 кг.
• Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 8708:2017.
4. Необхідний строк поставки товарів:
Товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно), на умовах DDP згідно Incoterms-2010. Кількість, асортимент та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника.
5. Місце та умови поставки:
Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,2 % від зазначеного у специфікації.
6. Умови розрахунку:
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ
Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ
Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
7. Термін дії договору до 01.12.2025 року.
Розгорнути
Згорнути
2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2025-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи:
- заповнений проект договору,
- заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору.
3. Інформація про товар та вимоги до нього:
Сухарі панірувальні
• Для виготовлення сухарів панірувальних використовують: сухарі хлібні з пшеничного борошна вищого, першого, другого сортів або їхніх сумішей.
• Зовнішній вигляд: крихти, достатньо однорідні за розміром.
• Колір від світло-жовтого до світло-коричневого кольору, без підгорілості.
• Смак властивий цьому виду продукту, без стороннього присмаку.
• Запах властивий цьому виду продукту, без стороннього запаху, без сторонніх домішок, без ознак плісняви.
• Маркування: маркування виконують наклеюванням етикетки на пакет або нанесення безпосередньо на пакувальний матеріал виразного відбитка трафаретом чи штампувальною фарбою, яка не змивається і не має запаху, обов’язкова наявність дати виготовлення, терміну придатності, умови зберігання.
• Продукція не містить синтетичних барвників, ароматизаторів, консервантів, не містить ГМО.
• Фасування: від 1 до 10 кг.
• Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 8708:2017.
4. Необхідний строк поставки товарів:
Товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно), на умовах DDP згідно Incoterms-2010. Кількість, асортимент та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника.
5. Місце та умови поставки:
Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,2 % від зазначеного у специфікації.
6. Умови розрахунку:
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ
Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ
Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
7. Термін дії договору до 01.12.2025 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
630 кілограм
Сухарі панірувальні, з пшеничного борошна, без спецій, ДСТУ 8708
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2025
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2025 15:10 |
Проєкт.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Вид борошна |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 8708 | Так | |
Наявність спецій | Ні |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Романова Анастасія Сергіївна |
21 420,00
UAH
|
21 420,00
UAH
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" |
23 625,00
UAH
|
23 625,00
UAH
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Романова Анастасія Сергіївна #3047802944 |
Переможець |
21 420,00
UAH
|
30 січня 2025 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2025 16:00
|
65-25-ЗПП_Договір.pdf | укладений |
04 лютого 2025 15:59
|