Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 13:33 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 13:33 |
Очікувана вартість: | 32 215 098,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 322 150,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120000 (Сто двадцять тисяч ) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120000 (Сто двадцять тисяч ) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс у розмірі до 50 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві), відповідно до вимог чинного законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». (Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1070). | Аванс | 7 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2025 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2025 11:52 |
Додаток 4.docx | |
17 січня 2025 11:52 |
Додаток 1.docx | |
17 січня 2025 11:52 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
17 січня 2025 11:52 |
ТД-25.docx | |
17 січня 2025 11:52 |
Проєкт договору (Додаток 2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«…“Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами учасника процедури закупівлі (підрядника), витрати з транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 т на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власного автомобільного транспорту.” необхідно завантажити в складі тендерної пропозиції проведений Учасником аналіз цін на всі матеріальні ресурси, зазначених в підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів з усіма підтверджуючими документами.»
В такому випадку все врегульовано, оскільки наявна умова та документи, які необхідно завантажити.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-27-000011 ● a7838819632c40dd96b8b7f08b3d8cf9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2025 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2025 № 18-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-01-17-006400-a 17.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-02 11:04:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» - ПРУ № 54145 за адресою: вул. Центральна, 218, м. Нова Одеса Миколаївського району Миколаївської області», очікуваною вартістю 32 215 098,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-006400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду на виконання будівельних робіт від 27.02.2025 № 24, укладеного Замовником з Приватним підприємством «ДЕМСЕЙ» (далі – Договір), з підтверджуючими документами.
4. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ПП «ДЕМСЕЙ» під час укладення договору вимоги розділу 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю
2) Іншу інформацію та документи згідно Статті 41 ЗУ “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
Переможець для укладення договору також повинен надати заповнену кошторисну частину договору (договірну ціну з розрахунками до неї) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та обсягів робіт, відкориговану за результатами проведеного аукціону»?
5. Відповідно до розділу 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
При цьому, тендерна пропозиція ПП «ДЕМСЕЙ» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ПП «ДЕМСЕЙ» на кожній сторінці, а саме: статут приватного підприємства «ДЕМСЕЙ»; інформація про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно пункту 47 Особливостей від 28.01.2025 № 1; антикорупційна програма Приватного підприємства «Демсей»; проект договору підряду на виконання будівельних робіт; довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.01.2025 № 9; аналогічний договір підряду на виконання будівельних робіт від 24.04.2023 № 78; додаткові угоди від 09.10.2023 № 2 та від 28.12.2023 № 4 до договору підряду на виконання будівельних робіт від 24.04.2023 № 78; акти приймання виконаних будівельних робіт до аналогічного договору підряду на виконання будівельних робіт від 24.04.2023 № 78; документи у файлі «кошторис.zip», чим порушено вимоги розділу 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб підприємців)» додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ПП «ДЕМСЕЙ»?
6. Відповідно до вимог розділу 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації також необхідно завантажити локальні кошториси.
Відповідно до додатку «Технічна специфікація (Додаток 3).rar» до тендерної документації Замовником передбачено перелік видів та обсягів робіт № 02-01-013 на пусконалагодження пожежної сигналізації, а саме:
«1). Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Прилад приймально- контрольний з кількістю шлейфів від 4 до 9, за перший шлейф у кількості 2 шт;
2). Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Прилад приймально- контрольний одно-тришлейфний, за кожний шлейф у кількості 10 шт;
3). Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Сповіщувач димовий у кількості 39 шт;
4). Налагодження систем пожежогасін, димовивед і ОПС. Сповіщувач ручний контактний у кількості 4 шт;
5). Первинне обстеження технічних засобів і систем пожежогасінні, димоудаленія і ОПСПрилад: за перший шлейф у кількості 1 шлейф;
6). Первинне обстеження технічних засобів і систем пожежогасінні, димоудаленія і ОПСПрилад: за кожний наступний шлейф у кількості 12 шлейфів;
7). Первинне обстежен техніч засобів і систем пожежогасінні, димоудаленія і ОПС.Шлейф з автоматичними і ручними охранними, пожежними сповіщувачами багаторазової дії [контактні, безконтактні, пьєезоелектричні] звичайного виконання типів АТП, АТИМ, ТИ-М, МДПИ-028, ИП 101-2, ИП101-11, ИП 101-12, ИП 101-13-90, ИП 105-2 [ИТМ], ДИМК, ДМК, СМК,ДЭК, УКД-1М, Вібратор-1,2,3, ПКИЛ, ОКИЛ, ИПР та інші у кількості 1,1 10 спов;
8). Налагодження систем пожежогасіння, димовиведення і ОПС. Сповіщувач світловий у кількості 8 шт».
Проте, у тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» локальний кошторис
№ 02-01-013 на пусконалагодження пожежної сигналізації відсутній, чим не дотримано вимоги розділу 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Також, у тендерній пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ» надано підсумкові відомості ресурсів, у якій кількість використаних будівельних матеріалів, виробів і комплектів не відповідає кількісті використаних будівельних матеріалів, виробів і комплектів передбаченій у підсумковій відомості ресурсів Замовника.
Так, згідно з підсумковою відомістю ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-01 загальнобудівельні роботи Замовником передбачено використання цвяхів будівельних з плоскою головкою 1,8х60 мм у кількості 0,000215 т, у Учасника у кількості 0,0021508 т; вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 у Замовника – 0,012626 т, у Учасника – 0,0126259 т; труба профільна 80х80х4мм у Замовника – 0,0670594 т, у Учасника – 0,06705936 т; уайт – спірит у Замовника 0,001018 т, У Учасника – 0,0010175 т; цвяхів будівельних 3,0х80мм у Замовника – 0,000288 т, у Учасника – 0,00028798 т; вода у Замовника – 29,06429 м3, у Учасника – 29,0642943 м3.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-03 вентиляцію Замовником передбачено використання уайт-спіриту у кількості 0,000886 т, у Учасника у кількості 0,0008862 т; клей гумовий N88-H у Замовника – 0,01859 т, у Учасника – 0,018588 т; вода у Замовника – 29,06429 м3, у Учасника – 29,0642943 м3.
Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-06 каналізацію Замовником передбачено використання уайт-спіриту у кількості 0,00026 т, у Учасника у кількості 0,0002604 т; цвяхи будівельні 3,0х80 мм у Замовника – 0,001231 т, у Учасника – 0,0012311 т; вода у Замовника – 11,84272 м3, у Учасника – 11,842716 м3.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-07 мережі інтернету Замовником передбачено використання цвяхів оцинкованих будівельних у кількості 0,000006 т, у Учасника у кількості 0,0000059 т; дошки обрізні з хвойних порід довжина 2-3, 75 м, ширина 75-150 мм, товщина 25 мм, ІІІ сорт у Замовника – 0,00018 м3, у Учасника – 0,000181 м3.
Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-09 електроосвітлення Замовником передбачено використання води у кількості 0,00764 м3, у Учасника у кількості 0,007639 м3.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 02-01-011 пожежну сигналізацію Замовником передбачено використання портландцементу загальнобудівельного призначення бездобавкового, марка 400 у кількості 0,0000052 т, у Учасника у кількості 0,000005 т.
Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до переліку видів та обсягів робіт № 07-01-01 тротуари та дороги Замовником передбачено використання води у кількості 5,22538 м3, у Учасника у кількості 5,225375 м3.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ДЕМСЕЙ», як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 11:51:00
Відповідь на звернення
1. та 2. Інформація та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування
розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначено його очікувану вартість додаються, а також доступні за посиланням
https://www.dmkoda.mk.ua/2025/01/20/%d0%ba%d0%b0%d0%bf%d1%96%d1%82%d0%b0%
d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d0%b9-
%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%bd%d1%82-
%d0%b7%d0%b0%d1%85%d0%b8%d1%81%d0%bd%d0%be%d1%97-
%d1%81%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%83%d0%b4%d0%b8/
3. Роботи виконуються згідно графіку виконання робіт. Акти виконаних робіт, ще не було
підписано та оплати за договором ще не виконувались.
4. Так, Учасником перед укладанням договору були надані:
1) Довідка щодо підтвердження повноваження особи або представника, які мають право
підписувати документи тендерної пропозиції №4 від 28.01.2025 р.
2) Наказ №1 від 26.11.2021 р. «Про призначення директора»
3) Статут Приватного підприємства «ДЕМСЕЙ»
4) Ліцензія ДЕРЖАВНА АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬ
а також заповнену кошторисну частину договору (договірну ціну з розрахунками до неї) з
дотриманням усіх передбачених видів та обсягів робіт, яка оприлюднена як складова
укладеного за результатом проведення відкритих торгів закупівлі.
5. В п.1 Розділу 3 тендерної документації передбачено допущення формальних помилок,
допущення яких не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Перелік/опис та
приклади формальних помилок приведені у додатку 4 до тендерної документації.
Згідно Додатку 4 Тендерної документації
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням
тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та
описки.
…
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або
печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
…
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є
сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.».
Дана вимога була встановлена згідно п.п.19 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» та згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства від 15.04.2020 №710.
5. Фактично кількість матералів вказаних у пропозиції учасника не відрізняється від
кількості наведених параметрів технічного завдання. Різниця кількості відбулась за
рахунок налаштування програмного комплексу при наборі пропозиції, а саме: точність
налаштування , яка передбачала більшу кількість знаків при форматі числа . Якщо
привести наведені кількості матеріалів до кількості знаків формату числа завдання ,то
кількість матеріалів буде однаковою. Різниця в показниках є 0,000001 т. , або 0,000001 м³.
Дана різниця не впливає на загальні показники будови.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-02 13:38:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» - ПРУ № 54145 за адресою: вул. Центральна, 218, м. Нова Одеса Миколаївського району Миколаївської області», очікуваною вартістю 32 215 098,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-006400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та пунктом 4.4 розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено строки виконання робіт до 31.12.2026.
Просимо зазначити, з яких причин у пункті 2.1 розділу 2 «Строки виконання робіт» договору підряду на виконання будівельних робіт зазначено дата здачі робіт 31.08.2025.
2. Відповідно до вимог розділу 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено необхідність завантажити в складі тендерної пропозиції проведений Учасником аналіз цін на всі матеріальні ресурси, зазначених в підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів з усіма підтверджуючими документами.
Просимо повідомити, якими саме документами (з посиланням на файл у тендерній пропозиції) Учасником підтверджено виконання вищезазначеної вимоги.
У разі відсутності в складі тендерної пропозиції проведений Учасника аналізу цін на всі матеріальні ресурси, зазначених в підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів з усіма підтверджуючими документами повідомити з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ДЕМСЕЙ», як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 11:47:59
Відповідь на звернення
1. Згідно п.18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту
тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі…». Учасником-переможцем перед
укладенням договору за результатом закупівлі, було надано в тому чисті кошторисну
частину договору до складу якої входив календарний план виконання робіт, який був
складений з урахуванням результатів аукціону. Таким чином, під час складання договору
було дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням
особливостей. При цьому строк дії договору з дати укладання – 31.12.2026р., що дозволяє
виконувати сторонами свої зобов’язання до 31.12.2026р., в тому числі щодо оплати
Замовником виконаних робіт.
2. Даний абзац не є окремою вимогою, а є продовженням умови тендерної документації,
яка застосовується у разі визначення Учасником ціни пропозиції (договірної ціни)
твердою (згідно пп.2 п.2.5 Настанови з визначення вартості будівництва «2) на стадії
визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може
встановлюватися твердою або приблизною (динамічною))»). Учасником ПП "ДЕМСЕЙ"
ціна пропозиції (Договірна ціна) була визначена динамічною, що свідчить про відсутність
необхідності завантаження документів щодо проведеного Учасником аналізу цін на всі
матеріальні ресурси, зазначених в підсумкових відомостях ресурсів до локальних
кошторисів з усіма підтверджуючими документами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-10 16:29:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» - ПРУ № 54145 за адресою: вул. Центральна, 218, м. Нова Одеса Миколаївського району Миколаївської області», очікуваною вартістю 32 215 098,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-006400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо проведення закупівлі згідно з бюджетною програмою в рамках реалізації Плану України з використанням інвестиційних індикаторів у межах Ukraine Facility за рахунок коштів «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту» (код 2211310). У разі не підтвердження використання коштів субвенції спростувати відповідну інформацію.
Надати інформацію та документи щодо спрямування коштів у частині співфінансування місцевим бюджетом вищезазначеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-14 10:19:11
Відповідь на звернення
Відповідно до ПКМУ № 954 від 20.08.2024 виділена Додаткова дотація з
державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів
місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших
територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з
повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (КБКДБ 41021400).
Співфінансування з місцевого бюджету на закупівлю не передбачалося.
Головним розпорядником на рівні області «Субвенції з державного
бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що
надають загальну середню освіту» (код 2211310) є Департамент освіти і науки
Миколаївської обласної державної адміністрації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-04-14 20:20:23
Додаткові пояснення
Щодо питання відповідно локального кошторису 02-01-13 на пусконалагодження пожежної сигналізації у тендерній пропозиції ПП «Демсей» повідомляємо наступне. Дана інформація зазначена в підсумкової відомості до локального кошторису 02-01-13, та розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-13. В переліку об’єктного кошториса 02-01 на будівництво локальний кошторис 02-01-13: «Захисна споруда цивільного захисту (ПРУ)» врахований та витрати по ньому також. В електронному файлі інформаційної моделі договірної ціни вищезгаданий локальний кошторис теж присутній.
Таким чином договірна ціна ПП «Демсей» визначена з урахуванням ЛК 02-01-13, та вся інформація згідно вимог тендерної документації завантажена в складі тендерної пропозиції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ повідомляє про виконані дії, для виконання вимоги зазначеної у висновку Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, а саме розірвання договору з підрядником ПП "ДЕМСЕЙ", та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, Підряднику 17.04.2025 року був направлений лист разом з підписаною Замовником додатковою угодою щодо розірвання договору (Лист направлений до ПП "ДЕМСЕЙ" додається до даного пояснення). 18.04.2025 року нам надійшов лист від ПП "ДЕМСЕЙ" з законодавчим обґрунтуванням та відмовою підписати додаткову угоду щодо розірвання договору (Лист від ПП "ДЕМСЕЙ" додається до даного пояснення). Таким чином, порушення викладене у висновку не може бути усунене шляхом розірвання договору. Також повідомляємо, що для уникнення в подальшому порушень під час проведення закупівель нами були здійснені наступні дії: Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель буде приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку.
2025-04-18 14:24:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУКОВИНА ЕЛІТБУД" |
28 559 065,52
UAH з ПДВ
|
28 559 065,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДЕМСЕЙ" |
28 993 588,20
UAH з ПДВ
|
28 993 588,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУКОВИНА ЕЛІТБУД" #36755015 |
Відхилено |
28 559 065,52
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2025 10:35
|
ПП "ДЕМСЕЙ" #32838473 |
Переможець |
28 993 588,20
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2025 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 12:06
|
24-25 ПРУ 54145 Нова Одеса Центральна 218 Демсей.pdf | укладений |
28 лютого 2025 12:05
|