Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти (Січень 2025)
Очікувана вартість
9 972 156,00 UAH
UA-2025-01-17-004218-a 5808ab6b699c46b98a6ad19fcc37282a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Шелагін

+380987233044 zakupkit0930@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0930
Код ЄДРПОУ: 26632233
Місцезнаходження: 09321, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, -
Контактна особа: Дмитро Шелагін
+380987233044
zakupkit0930@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2025 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2025 10:42
Очікувана вартість: 9 972 156,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 860,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10700 кілограм
Ковбаса варенокопчена в/г, ДСТУ 4591:2006
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
2200 кілограм
Сосиски вищого ґатунку, ДСТУ 4436:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
11898 кілограм
Паштет м’ясний з/б 240гр, ДСТУ або ТУ або іншим чинним стандартам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
600 кілограм
Паштет печінковий з/б 240гр, ДСТУ або ТУ або іншим чинним стандартам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
12138 кілограм
Свинина тушкована з/б 525гр, ДСТУ 4450:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
12138 кілограм
Яловичина тушкована з/б 525гр, ДСТУ 4450:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внести зміни до Оголошення
Дата подання: 20 січня 2025 10:43
Дата відповіді: 21 січня 2025 11:23
Шановний Замовнику! 1. Згідно вимог Оголошення – учасники повинні надати Довідку про наявність автотранспорту в кількості не менш ніж 2 одиниці. Також потрібно надати Договір на санітарну обробку автотранспортних засобів та документів, що підтверджують проходження санітарної обробки автотранспортних засобів (акти виконаних робіт/послуг) за останні 3 (три) місяці, а також результати дослідження на якість дезінфекції і якість миття після дезінфекції, виданих акредитованою лабораторією не раніше 2024 року на ім’я Учасника. 1) Питання 1. Просимо уточнити: чому документи повинні бути надані саме за останні 3 (три) місяці? 2) Питання 2. Як Ви будете оцінювати учасника, в якого 1 автотранспортний засіб в оренді з вересня 2024 р., а другий автотранспортний засіб взятий в оренду у січні 2025 р. ? Оскільки дезінфекція транспортного засобу та дослідження на якість дезінфекції і якість миття після дезінфекції проведені після взяття 2 авто в оренду, тобто у січні 2025 р., відповідно, дезінфекція та дослідження на якість дезінфекції другого транспортного засобу можуть бути надані тільки за період користування авто, тобто за січень 2025р. Таким чином, документи не можуть бути надані за останні три місяці. 3) Питання 3. Чим учасник, у якого 1 авто в оренді з вересня 2024 р. а друге авто взяте в оренду у січні 2025 р. та проведена санітарна обробка та дослідження на якість дезінфекції, буде гіршим ніж учасники які орендують транспортні засоби більше 3 місяців? Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити вимогу щодо надання документів, що підтверджують проходження санітарної обробки автотранспортних засобів ЗА ОСТАННІ 3 (ТРИ) МІСЯЦІ, а також результати дослідження на якість дезінфекції і якість миття після дезінфекції, або прописати вимогу: «надати документи, що підтверджують проведення останньої санітарної обробки автотранспортних засобів (акти виконаних робіт/послуг), а також результати дослідження на якість дезінфекції і якість миття після дезінфекції, виданих акредитованою лабораторією не раніше 2024 року на ім’я Учасника». 2. Згідно вимог Оголошення – учасники повинні надати сертифікат(-и) про калібрування вимірювальних приладів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції; Відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність»: Калібрування та оформлення його результатів проводяться відповідно до національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології. Питання 4. Просимо пояснити: Чому Замовник вимагає саме СЕРТИФІКАТ(-и) про калібрування, коли більшість установ які проводять калібрування вимірювальних приладів видають свідоцтва про калібрування? До того ж, видача свідоцтв передбачена чинним законодавством. Просимо внести зміни до Оголошення та передбачити можливість надання сертифікату або СВІДОЦТВА про калібрування вимірювальних приладів. 3. Згідно вимог Оголошення – учасники повинні надати Документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме: • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі ЗА ОСТАННІ 3 МІСЯЦІ (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). Питання 5. Просимо уточнити: чому документи повинні бути надані саме за останні 3 (три) місяці? Хочемо наголосити, що на момент оголошення Замовником закупівлі в Україні продовжується військовий стан та чоловіків періодично мобілізують на війну. Тому дефіцит чоловіків на підприємствах, призводить до необхідності суміщення посад, та прийом на роботу інших працівників. Відповідно на момент подання пропозицій в учасників може не бути водія/експедитора/вантажника які мають стаж на підприємстві учасника 3 місяці. Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити вимогу надати копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі ЗА ОСТАННІ 3 МІСЯЦІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за увагу до нашої закупівлі.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 2 цієї статті встановлений перелік таких критеріїв, зокрема передбачено право замовника установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи вищезазначене, замовник має право самостійного визначення виду та обсягу кваліфікаційних критеріїв, за виключенням підтвердження фінансової спроможності обсягом річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
З огляду на те, що предметом даної закупівлі є придбання продуктів харчування для забезпечення особового складу своєчасним та якісним харчуванням, вимога щодо наявності автотранспорту, придатного для поставки товарів, що є предметом закупівлі відповідно до дислокації в кількості не менш двох одиниць, є цілком обґрунтованою з урахуванням потреб замовника, кількості точок доставки та наявного досвіду організації фактичного процесу постачання.
Вимога щодо підтвердження проходження санітарної обробки автотранспортних засобів за останні три місяці, а також наявність кваліфікованого персоналу, що буде задіяний у роботі з предметом закупівлі та відповідає вимогам діючого законодавства щодо гігієни персоналу, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, та здійснення учасником системного контролю за станом їх здоров’я, цілком відповідає діючому законодавству в сфері публічних закупівель, оскільки має на меті підтвердження надійності та спроможності постачальника своєчасно та якісно виконувати обов’язки щодо здійснення поставки товарів згідно замовлень замовника.
Надання вищезазначених документів саме за останні три місяці має на меті засвідчити актуальний стан спроможності виконання постачання за договором потенційним постачальником та виключити можливість надання фіктивних даних без наявної практичної історії реалізації та її офіційного документального підтвердження.
Щодо питання надання саме сертифікату калібрування замість свідоцтва повідомляємо, що згідно умов Оголошення замовником вимагається надання сертифікату/ів про калібрування вимірювальних приладів, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Зазначена вимога повністю відповідає діючому законодавству, оскільки згідно з Політики НААУ щодо простежуваності вимірювання, що проводять органи з оцінки відповідності відповідно до заявленої сфери акредитації від 08 Лютого 2016 (ЗД-08.00.09, ред. 08 від 27.12.2019) встановлено, що для забезпечення впевненості у результатах вимірювань, виконаних акредитованими лабораторіями та органами з інспектування, Національне агентство з акредитації (далі – НААУ) застосовує політики та використовує керівні документи ILAC для єдиного та узгодженого підходу щодо застосування критеріїв акредитації. Положення цієї політики НААУ є обов’язковим для всіх акредитованих лабораторій та органів з інспектування (далі – ООВ) та таких ООВ, що перебувають в процесі акредитації. Документ також є обов’язковим для аудиторів НААУ, які оцінюють виконання вимог щодо стану простежуваності результатів вимірювань, які виконує ООВ.
Також, зазначеною Політикою НААУ встановлено, що за результатами калібрування, акредитована калібрувальна лабораторія видає саме сертифікат калібрування з посиланням на акредитацію вище визначених органів з акредитації, і це вважається достатнім доказом забезпечення простежуваності результатів калібрування та вимірювання. Іншого документу, який надається за результатами калібрування ООВ не передбачено.
За підсумками розгляду звернення повідомляємо про відсутність необхідності щодо внесення змін до поточної редакції документації оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2025 10:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 9 709 020,00
UAH з ПДВ
9 709 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2025 18:50
Електронний підпис
23 січня 2025 18:50
Електронний підпис
23 січня 2025 18:44
1.Мясопродукти.PDF
23 січня 2025 18:44
4. Інші документи.pdf
23 січня 2025 18:44
3.Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 9 709 020,00
UAH з ПДВ
27 січня 2025 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2025 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
9 709 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2025 12:05
Дог 40 М'ясопродукти.pdf укладений
03 лютого 2025 09:48