Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
2015 15130000-8 М’ясопродукти ( Ковбаса варена з свинини, курятини сорт вищий, Сосиски з свинини, курятини сорт вищий)
Очікувана вартість
227 300,00 UAH
UA-2025-01-17-004090-a ● c3e998590b8340f1917e3c288a3cbc09
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
17 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44295210 |
Місцезнаходження: | 51610, Україна , Дніпропетровська обл., село Мишурин Ріг, вул.Зелена, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Наталія Полішко +380500481126 vddi1zak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
1.Постачання товару здійснюється протягом одного робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Доставка замовленої продукції проводиться у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника транспортом Постачальника.
Строк (термін) поставки товару: з дня укладання Договору до 31.12.2025 року. Товар поставляється два рази на тиждень з 08-00 год. до 14-00 годин.
Місце поставки товарів - Україна, 51610, Дніпропетровська обл., Кам’янський район, с. Мишурин Ріг, вул. Зелена, 2а.
2. Учасник процедури закупівлі, протягом 24 години після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи:
1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності.
2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів).
3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження.
4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди).
5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника.
6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера.
7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей.
У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Строк (термін) поставки товару: з дня укладання Договору до 31.12.2025 року. Товар поставляється два рази на тиждень з 08-00 год. до 14-00 годин.
Місце поставки товарів - Україна, 51610, Дніпропетровська обл., Кам’янський район, с. Мишурин Ріг, вул. Зелена, 2а.
2. Учасник процедури закупівлі, протягом 24 години після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи:
1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності.
2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів).
3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження.
4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди).
5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника.
6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера.
7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей.
У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
433 кілограм
Ковбаса варена з свинини, курятини, сорт вищий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51610, Україна, Дніпропетровська область, с. Мишурин Ріг, Зелена 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
476 кілограм
Сосиски з свинини, курятини, сорт вищий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51610, Україна, Дніпропетровська область, с. Мишурин Ріг, Зелена 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2025 10:54 |
Договір ЗПП проєкт.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Склад м'ясної сировини |
Можливі значення:
|
|
Сорт |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Склад м'ясної сировини |
Можливі значення:
|
|
Сорт |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕМ'ЄР" |
98 172,00
UAH з ПДВ
|
98 172,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна |
103 933,00
UAH з ПДВ
|
103 933,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Новіков Олександр Сергійович |
165 438,00
UAH з ПДВ
|
165 438,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕМ'ЄР" #23940728 |
Рішення скасоване |
98 172,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 10:48
|
ТОВ "ПРЕМ'ЄР" #23940728 |
Відхилено |
98 172,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 10:50
|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна #2687418884 |
Рішення скасоване |
103 933,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 13:54
|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна #2687418884 |
Відхилено |
103 933,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 13:58
|
ФОП Новіков Олександр Сергійович #0013500191 |
Переможець |
165 438,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 13:43
|
Договір 11.pdf | укладений |
28 січня 2025 13:42
|