Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44038714 |
Місцезнаходження: | 67661, Україна , Одеська обл., село Нерубайське, пл.Партизан, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ірина Гордієнко +380487895111 pfregrbjcdbnf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:27 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:27 |
Очікувана вартість: | 2 264 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 324,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2025 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2025 10:36 |
оголошення.pdf | |
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 1 -клуб.pdf | |
17 січня 2025 10:36 |
ТД -клуб.pdf | |
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 5 Цінова пропозиція (2).pdf | |
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 2 - вимоги до Учасника - переможця (1).pdf | |
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 4 - Проект договору (2).pdf | |
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 3 - вимоги до предмета закупівлі (2).pdf |
17 січня 2025 10:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
оголошення.pdf
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 1 -клуб.pdf
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
ТД -клуб.pdf
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 5 Цінова пропозиція (2).pdf
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 2 - вимоги до Учасника - переможця (1).pdf
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 4 - Проект договору (2).pdf
|
|||
17 січня 2025 10:36 |
Додаток 3 - вимоги до предмета закупівлі (2).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно частини 2 статтi 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт та дана закупівля передбачає виконання комплексу ремонтно-будівельних робіт, пов'язаних із відновленням та покращенням експлуатаційних показників об’єкту, що в свою чергу потребує досконального виконання функцій управління, здійснювати технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організовувати діяльність промислово-виробничого персоналу на будівельному майданчику.
Замовником п. 2.3. Додатку 1 ТД вказані вимоги щодо інженерно-технічного персоналу Підрядної (будівельної) організації, яка планує взяти участь у відкритих торгах, а саме: «З метою дотримання правил та безпеки виконання робіт, підтвердження якості виконаних робіт, правильності складання кошторисної документації та актів виконаних робіт, дотримання технології будівельного виробництва та операційних процесів їх виконання обов’язкова наявність у штаті Учасника робітників інженерно-технічних професій, а саме:
- виконроба або головного інженера з вищою освітою в будівельній галузі;
- інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника, або інженера-проектувальника, тощо;
- відповідальної особи за охорону праці, пожежну безпеку, електробезпеку та під час дій у надзвичайних ситуаціях.
В свою чергу повідомляємо, що виконроб або головний інженер з вищою освітою в будівельній галузі та інженер з проектно-кошторисної під час виконання своїх функцій в першу чергу відповідають за дотриманням ПІДПРИЄМСТВОМ, під час проведення робіт, норм ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", в т.ч. вносять записи та ставлять свої підписи в Загальному журналі робіт.
Загальний журнал робіт є основним первинним виробничим документом, який відтворює технологічну послідовність, терміни, якість і умови виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва. Загальний журнал робіт ведеться безпосередньо на об’єкті будівництва, який веде особа, відповідальна за будівництво об'єкта (виконавець робіт, старший виконавець робіт) і заповнює його з першого дня до останнього дня роботи на об'єкті особисто.
Під час виконання вимог норм ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" на документах, які формує підрядна організація обов’язково присутні підписи осіб, які відповідають за різні напрямки роботи.
В свою чергу в обов'язки інженера-кошторисника входять складання і перевірка кошторисів (договірної ціни) та складання актів виконаних робіт на протязі всього періоду виконання робіт замовлених на торги, також цей спеціаліст зобов'язаний грамотно підбирати розцінки на той чи інший вид товару, робіт та послуг, згідно з нормами замовника та дотримуватись основних правил і вимог, зафіксованих у нормативних документах. Інженер-кошторисник повинен добре розуміти технологічний процес будівельних робіт, глибоко розуміти принципи економіки, орієнтуватися і швидко знаходити необхідні відомості в великих базах даних і нормативах, мати досвід роботи з комп'ютерними програмами для складання кошторисів, завжди відстежувати останні зміни в ціноутворенні для досконального виконання робіт.
Функції вищезазначених працівників під час виконання робіт на об’єкті Замовника передбачають забезпечення безперервної організації та безпеки виконання робіт на території Замовника і несуть відповідальність за дотримання норм, правил та вимог чинного законодавства з охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища і дотримання санітарних норм при виконанні робіт, а також виконують вимоги і правила, що діють на території Замовника на протязі дії Договору та виконання робіт (Правила поведінки та внутрішнього розпорядку на території Замовника; вимоги з охорони праці, передбачені при виконанні робіт; обов'язкові умови утримання робочого обладнання в належному справному стані, координація робіт субпідрядників/співвиконавців у разі їх залучення тощо).
Тобто, йдеться про систематичне виконання обов’язків, які належать до конкретної посади, спеціальності та трудової функції в діяльності будівельної компанії.
Особи які залучені до виконання робіт на підставі цивільно-правового договору досягають визначеного договором результату самостійно організують свій робочий процес та діють на свій ризик.
Загалом цивільно-правовий договір, це договір підряду, який згідно ч. 2 ст. 837 ЦКУ укладається на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовнику.
Також, відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю зазначено, що штатний працівник працює на підставі трудового договору, угодою між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу визначену цією угодою та посадовою інструкцією, а власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові зарплату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Тобто, ознаками трудового договору є: роботодавець та працівник; підпорядкування працівником правилам внутрішнього трудового розпорядку; дотримання правил охорони праці на підприємстві, в установі, організації тощо.
Відповідно до норм Цивільного кодексу України цивільно-правовий договір — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Тобто, ознаками цивільно-правового договору є: виконавець та замовник, які уклали угоду на надання послуг та відповідно до якого виконавець є особа, яка самостійно організовує виконання робіт/послуг; не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку; виконавець не зараховується до штату юридичної особи, з якою у неї наявні правовідносини; результат виконання робіт / надання послуг фіксується в окремому документі — акті надання послуг / виконаних робіт.
Відповідно до Закону України від 12.01.2012 № 4312-VI «Про професійний розвиток працівників» працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю
Згідно п. п. 14.1.195 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором відповідно до закону.
Тобто, особа, яка виконує роботу чи надає послуги відповідно до цивільно-правового договору, є виконавець.
Крім того, у розумінні положень КЗпП, ПКУ, ЦКУ, Закону України «Про охорону праці», визначено, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 826/18068/17 від 14.05.2020 року та по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 року. Суди встановили, що умова щодо наявності штатних працівників (які працюють на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, а лише свідчить про намір замовника тендерної процедури мати справу з суб’єктами господарювання, які планують стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000028 ● 9fd1bb2039954315883cec34f121fe3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 Одеса № 53
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.03.2025.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2025 № 53
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
20 UA-2025-01-17-003398-a 17.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-19 17:59:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Пунктом 176 Відомості обсягів виконання робіт Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. технічна специфікація» до тендерної документації передбачено посилення цегляних стін металевим каркасом у кількості 0,0164/т конструкцій.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СК ГАМА БУД» вимогам пункту 6 розділу IV Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 1 на «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою: с. Нерубайське, вул. Центральна, 1 (Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)», в якому у пункті 386 визначено обсяги (кількість) будівельних робіт стосовно посилення цегляних стін металевим каркасом у кількості 0,01638/1 т конструкцій.
Також надайте програмний файл, що містить інформацію щодо кошторисної документації у форматі (ims).
3. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
4. Надайте інформацію про стан виконання договору від 21.02.2025 № 99/25 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-21 13:18:10
Надання пояснень на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-01-17-003398-a.
Пояснення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-01-17-003398-a.
Розглянувши запит на пояснення від 19.03.2025 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі робіт за предметом: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-01-17-003398-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Рішенням сесії Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області від 29.01.2025 року № 807-VIII «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії сільської ради від 25.12.2024 року № 773-VIII «Про бюджет Нерубайської сільської територіальної громади на 2025 рік»» передбачено кошторисні призначення на здійснення робіт з «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)»
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 2 264 894 грн., КЕКВ 3132.
Визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Так, пунктом 4 Методики визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
За завданням Замовника, відповідно до Договору № 31/24 від 08.02.2024 року, проектувальником ТОВ «ОЛІРГРУП» розроблено проектно-кошторисну документацію за об’єктом: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)".
Щодо вказаної проектно-кошторисної документації отримано Позитивний Експертний Звіт № 49335 від 05 грудня 2024 року. Згідно вказаного звіту, кошторисна вартість будівництва становить: 2349,984 тис. грн.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик робіт за предметом закупівлі.
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Управління), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про Управління, затвердженого в новій редакції Рішенням Нерубайської сільської ради від 14 лютого 2023 року №358-VIII, реалізує пріоритети державної політики та повноваження органів місцевого самоврядування у сферах освіти, культури, молоді та спорту; створює рівні та доступні умови для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, забезпечує соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, надає населенню якісні послуги в сфері освіти, культури, фізичної культури і спорту.
Потреба в закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-17-003398-a викликана необхідністю проведення ремонтних робіт (капітального ремонту) в приміщеннях Нерубайського сільського будинку культури .
Технічні, якісні та кількісні характеристики робіт за предметом закупівлі визначено згідно проектно-кошторисної документації за об’єктом: " Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)", яка розроблена проектувальником ТОВ «ОЛІРГРУП» .
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Нерубайської сільської ради (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/), в розділі «УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku-13-02-10-23-11-2023/), а саме за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04377753/4877bfd598581d147b214e5fcb61d328.pdf (роздруківки з сайту додаються).
Щодо обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ГАММА БУД» вимогам пункту 6 розділу IV Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Керуючись абз. 3 п. 5.1. розділу 5 Настанови визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, що викладені в Додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. технічна специфікація» (далі по тексту - Додаток №3)
Пунктом 176 «Відомості обсягів виконання робіт» Додатку № 3 передбачено посилення цегляних стін металевим каркасом у кількості 0,0164/т конструкцій, кількість обсягу робіт вказана за четвертим знаком після зап’ятої.
«Відомість обсягів виконання робіт», яка викладена в Додатку № 3 була сформована на підставі Дефектного акту, який є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт, в якому кількість найменування робіт і витрат сформована до четвертого знаку після зап’ятої (Додається).
Також, в Додатку №3 викладена «Відомість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій» яка сформована на підставі Підсумкової відомості ресурсів, яка є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт, в якій кількість найменування робіт і витрат сформована до п’ятого знаку після зап’ятої (Додається).
Згідно п. 107 «Відомості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій» Додатку №3 зазначений матеріально-технічний ресурс, який використовується під час виконання робіт п. 176 «Відомості обсягів виконання робіт» Додатку № 3, а саме:
- Прокат кутовий рівнополичковий, ширина поличок 45 мм - 0,01638/т конструкції.
Кількість та обсяг матеріально-технічного ресурсу, який буде використовуватись під час здійснення робіт Пункту 176 «Відомості обсягів виконання робіт» Додатка №3 вказано за п’ятим знаком після зап’ятою.
Наголошуємо на тому, що дана робота, яка підлягає виконанню під час здійснення закупівлі, відповідно до кошторисних норм, передбачає однакову кількість матеріально-технічного ресурсу та обсягу робіт.
Відповідно до абз. 1 п. 5.1. розділу 5 Настанови визначення вартості будівництва «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією».
Учасник закупівлі ТОВ «СК ГАМА БУД» при складанні цінової пропозиції врахував обсяг робіт, відповідно до необхідної кількості використання матеріально-технічного ресурсу в обсязі 0,01638/т конструкції за п’ятим знаком після зап’ятої, відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 3 «Відомості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», які використовуються під час виконання робіт. У разі, як щоб Учасник вказав в кошторисі матеріально-технічний ресурс за четвертим знаком після зап’ятої в обсязі 0,0164/т конструкцій, це привело би к збільшенню обсягів матеріально-технічних ресурсів (обсягів робіт) та його пропозиція не відповідала би технічному завданню викладеного в Додатку №3.
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовник керувався затвердженою проектно-кошторисною документацією, а саме локальним кошторисом, який є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт. (Додається).
Відповідно до локального кошторису кількість найменування робіт та витрат визначена за п’ятим знаком після зап’ятої (п.386 локального кошторису).
Щодо надання програмного файлу, що містить інформацію щодо кошторисної документації у форматі (ims) повідомляємо, що проектно-кошторисна документація відповідно до договору на її розробку передається Замовнику лише в паперовому вигляді.
Щодо обґрунтування дотримання Замовником вимог чинного законодавства щодо порядку оприлюднення інформації по закупівлі, зокрема, договору про закупівлю та додатків до нього.
Відповідно до абз. 2 ст. 41. ЗУ «Про публічні закупівлі» невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно абз. 4 ст. 41. ЗУ «Про публічні закупівлі» у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Така інформація (документ) оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель в розділі Укладений договір Додаток №4.
Щодо надання інформації про стан виконання Договору № 99/25 від 21.02.2025 року.
Щодо виконання договору від 21.02.2025 № 99/25, повідомляємо, що роботи станом на 20.03.2025р. не розпочаті та оплати за цим договором не проводились.
Відповідно до умов вищенаведеного договору Замовник повинен забезпечити передачу Підряднику майданчик для виконання робіт та може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір.
Замовник листом від 27.02.2025 звернувся до ТОВ «СК ГАМА БУД» з проханням розпочати роботи пізніше, у зв’язку із неможливістю в короткий термін звільнити приміщення, які підлягають ремонту та відключення опалення для початку виконання робіт, що унеможливлює передачу будівельного майданчика (Лист управління освіти культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області та відповідь ТОВ «СК ГАМА БУД» додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому
2025-03-31 15:52:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0073/2025/пр |
Дата публікації: | 01 травня 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | б/н |
Дата відкриття провадження: | 30 квітня 2025 |
Документи:
01 травня 2025 23:25
|
Електронний підпис |
01 травня 2025 23:24
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" |
2 151 650,00
UAH з ПДВ
|
2 151 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК ГАМА БУД |
2 261 671,65
UAH з ПДВ
|
2 261 671,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" #45570009 |
Відхилено |
2 151 650,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2025 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2025 16:41
|
ТОВ СК ГАМА БУД #43176622 |
Переможець |
2 261 671,65
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2025 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2025 10:22
|
Договір.pdf | укладений |
21 лютого 2025 10:21
|
Додаток №1 Договірна ціна.pdf | укладений |
21 лютого 2025 10:21
|
Додаток №2 Календарний графік.pdf | укладений |
21 лютого 2025 10:21
|
Додаток №3 План фінансування.pdf | укладений |
21 лютого 2025 10:21
|
Додаток №4.pdf | укладений |
21 лютого 2025 10:21
|