Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015:15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 370г, банка консервна, ДСТУ 4274)
Очікувана вартість
14 985,00 UAH
UA-2025-01-16-016820-a ● 907b80784f8044a698ae3100d77c7058
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 370г, банка консервна, ДСТУ 4274 – 99,900 кг. (270шт).
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/ замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Товар відвантажується до пансіонату з терміном його придатності до споживання, що визначені нормативними документами для певних видів продуктів. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше 80% до його загального терміну придатності до споживання, але не менше ніж до 31.12.2025р..
Розгорнути
Згорнути
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/ замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Товар відвантажується до пансіонату з терміном його придатності до споживання, що визначені нормативними документами для певних видів продуктів. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше 80% до його загального терміну придатності до споживання, але не менше ніж до 31.12.2025р..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99.9 кілограм
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 370г, банка консервна, ДСТУ 4274
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37950, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 січня 2025 17:08 |
Проєкт Договору_згущене молоко 2025.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 4274 | Так | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Підсолоджувач |
Можливі значення:
|
|
Масова частка жиру |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Маса нетто | 370 | грам |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК" |
9 770,22
UAH з ПДВ
|
9 770,22
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
13 786,20
UAH з ПДВ
|
13 786,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "КОВАЛЬЧУК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" |
14 485,50
UAH з ПДВ
|
14 485,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСМАК" #45718686 |
Переможець |
9 770,22
UAH з ПДВ
|
21 січня 2025 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 13:19
|
Договір №25.pdf | укладений |
24 січня 2025 13:10
|