Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао-порошок, 20%
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2025-01-16-011492-a b14701268ac2447c8cb90162c3df285c
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Накай

+380963436738 tender.rada-kelm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04417010
Місцезнаходження: 60100, Україна , Чернівецька обл., селище Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Алла Накай
+380963436738
tender.rada-kelm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною.

Товар має постачатися дрібними партіями (від 1кг), регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно.

Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Термін поставки товару: до 31.12.2025р.
Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограм
Какао-порошок, 20%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних, після чого формується зведена видаткова накладна по всіх навчальних закладах Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 січня 2025 14:41
Проект Договору какао.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 20 відсоток

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ФОП Марченко Євгеній Олександрович 56 850,00
UAH з ПДВ
56 850,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
ФОП Тимінська Ольга Олександрівна 67 500,00
UAH з ПДВ
67 500,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

20 січня 2025 00:05
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 20 відсоток

Публічні документи

20 січня 2025 20:42
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 20 відсоток

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марченко Євгеній Олександрович
#3368513737
Рішення скасоване 56 850,00
UAH з ПДВ
27 січня 2025 08:53
ФОП Марченко Євгеній Олександрович
#3368513737
Відхилено 56 850,00
UAH з ПДВ
27 січня 2025 08:59
ФОП Тимінська Ольга Олександрівна
#3462905900
Переможець 67 500,00
UAH з ПДВ
27 січня 2025 09:01

Документи

27 січня 2025 08:59
Електронний підпис
27 січня 2025 08:59
Рішення 22 какао.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2025 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тимінська Ольга Олександрівна
#3462905900
67 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2025 16:17
Договір 32.pdf укладений
29 січня 2025 16:16