Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для дитячих майданчиків(з доставкою і монтажем)
Очікувана вартість
609 700,00 UAH
UA-2025-01-16-004608-a ● 9a151525a1034416be6be88c4cb420c8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Східницька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 26359951 |
Місцезнаходження: | 82391, Україна , Львівська обл., Східниця, 82391,смт.Східниця,Дрогобицький район, Львівська область ,вулиця Золота Баня,3 |
Контактна особа: |
Дубик Світлана Дмитрівна +380324848201 mariyaD16@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2025 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2025 11:48 |
Початок аукціону: | 27 січня 2025 11:48 |
Очікувана вартість: | 609 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 097,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Пісочниця мала дерев'яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штука
Пісочний дворик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штука
Ігровий комплекс "Крихітка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штука
Гойдалка на пружині "Машина"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штука
Гойдалка на пружині "Оса"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штука
Гойдалка на пружині "Літак"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
2 штука
Гойдалка на пружині "Півник"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82391, Україна, Львівська область, с-ще Східниця, вул.Золота Баня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.Покупець на підставі видаткової накладної, та/або акту приймання-передачі оплачує вартість товару на протязі десяти робочих днів з часу поставки товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2025 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2025 16:29 |
Додаток 3 (змінами 20.01.2025).docx | |
20 січня 2025 16:29 |
ТД_(нова редакція від 20.01.2025__9).docx | |
20 січня 2025 16:29 |
Додаток 1 (зі змінами від 20.01.2025).docx | |
20 січня 2025 16:29 |
Перелік змін_що вносяться-20.01.2025.doc | |
16 січня 2025 15:45 |
Перелік змін_що вносяться-16.01.2025.doc | |
16 січня 2025 15:45 |
ТД_(нова редакція від 16.01.2025__7).docx | |
16 січня 2025 11:11 |
Проект Договору.docx |
20 січня 2025 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 січня 2025 16:29 |
Додаток 3 (змінами 20.01.2025).docx
|
||||||
20 січня 2025 16:29 |
ТД_(нова редакція від 20.01.2025__9).docx
|
||||||
20 січня 2025 16:29 |
Додаток 1 (зі змінами від 20.01.2025).docx
|
||||||
20 січня 2025 16:29 |
Перелік змін_що вносяться-20.01.2025.doc
|
||||||
16 січня 2025 15:45 |
Перелік змін_що вносяться-16.01.2025.doc
|
||||||
16 січня 2025 15:45 |
ТД_(нова редакція від 16.01.2025__7).docx
|
||||||
16 січня 2025 11:11 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 17 січня 2025 13:33
Дата відповіді: 17 січня 2025 14:55
Добрий день, підкажіть будь ласка чи можна ставити аналог виробів які вказані в ТД?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Повідомляємо,що аналоги виробів розглядатися не будуть
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 січня 2025 15:39
Дата відповіді: 20 січня 2025 16:39
Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону Про публічні закупівлі) , а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавста.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та забрати дискримінаційні вимоги, які є такими що звужують коло потенційних учасників, а саме: п. 2.4.Додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати відомості про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, зображення всіх елементів, що пропонуються Учасником, зазначених в технічній специфікації з посиланням на конкретну сторінку виробу на сайті учасника або виробника та зазначенням артикулу продукції.
Вимога щодо сайту є недоречною, дискримінаційними та такою що звужують коло потенційних учасників, не даючи змогу взяти участь в закупівлі учасникам які не мають сайту або які співпрацюють з виробниками без сайту. Наголошуємо, що наявність сайту не є обов"язковим, тому ця вимога абсурдна.
Вимагаємо внести зміни та забрати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Технічне завдання
Дата подання: 20 січня 2025 13:06
Дата відповіді: 20 січня 2025 16:39
Шановний замовнику! У технічному завдання Гойдалка на пружині "Машина" зображена на двох пружинах, а в описі пише, що конструкція на одній пружині. Внесіть зміни та виправте невідповідність зображення і тексту
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Сертифікати
Дата подання: 20 січня 2025 17:14
Дата відповіді: 22 січня 2025 17:00
Відповідно до Документації: «2.2. Для підтвердження якості виробництва обладнання, учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. 2.3. На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної пропозиції повинен бути наявним Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації, чинний на дату розкриття пропозицій.». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 10 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також, як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що відповідно до п2.2. , додатку №1 до тендерної документації, передбачено, що для підтвердження якості виробництва обладнання, учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Інформуємо, що на думку замовника, така вимога не є дискримінаційною, щодо учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, так як, по-перше вона стосується якості процесів, які застосовуються учасником, на виробництві, що є важливим, для закупівлі якісної продукції, а по-друге, велике коло підприємств та організацій, які займаються зазначеним видом діяльності, мають в наявності зазначені документи, та можуть прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Також, інформуємо, що аналогічної практики дотримується комісія з розгляду скарг АМКУ у своїх рішеннях, наприклад: Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, або Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c
Таким чином, замовником прийнято рішення, відмовити вам, у внесенні змін до тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до п2.2. , додатку №1 до тендерної документації, передбачено, що для підтвердження якості виробництва обладнання, учасник повинен надати відповідний сертифікат, виданий органом з сертифікації, що система управління якістю стосовно виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Інформуємо, що на думку замовника, така вимога не є дискримінаційною, щодо учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, так як, по-перше вона стосується якості процесів, які застосовуються учасником, на виробництві, що є важливим, для закупівлі якісної продукції, а по-друге, велике коло підприємств та організацій, які займаються зазначеним видом діяльності, мають в наявності зазначені документи, та можуть прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Також, інформуємо, що аналогічної практики дотримується комісія з розгляду скарг АМКУ у своїх рішеннях, наприклад: Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c, або Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c
Таким чином, замовником прийнято рішення, відмовити вам, у внесенні змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2025 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" |
453 480,00
UAH з ПДВ
|
453 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТІВОЛІ-ЛЕНД" |
532 163,00
UAH з ПДВ
|
472 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАМІНО ЛТД" |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
472 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КАДУКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
542 000,00
UAH з ПДВ
|
473 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДМК-72 "ДИТЯЧИЙ СВІТ" |
535 008,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕТАЛ ВОРК" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Світ розваг Хмельницький" |
579 918,00
UAH з ПДВ
|
526 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" #37362544 |
Очікує рішення |
453 480,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 12:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2025 16:08 |
Кінець періоду оскарження: | 04 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 04 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі замовником було прийнято рішення відмінити закупівлю на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме через відсутність подальшої потреби в закупівлі обладнання для дитячого майданчика у 2025 році. Під час аналізу сформованого технічного завдання, яке оприлюднене в електронній системі закупівель в Додатку 2 до тендерної документації, замовником прийнято рішення змінити проект дитячого майданчика, а також використати інші проектні рішення та матеріали елементів дитячого майданчика, для більшого терміну його експлуатації. Так, як вже відбулось розкриття тендерних пропозиції, у замовника відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації, та викласти технічні вимоги до предмета закупівлі в іншому вигляді. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
21 лютого 2025 16:08
|
Електронний підпис |
21 лютого 2025 15:58
|
Пртокол (відміна).PDF |