Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
С_25Т-101_14620000-3 – Сплави (Сплави в асортименті)
ЛОТ №1 - 14620000-3 - Сплави (Поковки в асортименті);
ЛОТ №2 - 14620000-3 - Сплави (Круги в асортименті);
ЛОТ №3 - 14620000-3 - Сплави (Прокат в асортименті, круги 40Х);
ЛОТ №4 - 14620000-3 - Сплави (Прокат в асортименті, круги 38Х2МЮА);
ЛОТ №5 - 14620000-3 - Сплави (Метал в асортименті);
ЛОТ №6 - 14620000-3 - Сплави (Металопрокат в асортименті)
Очікувана вартість
8 333 817,25 UAH
UA-2025-01-15-015475-a ● cb5e5855bd254c97b7582653bdcdcfba
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Людмила Блудова +0577276539 liudmyla.bludova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2025 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 15:00 |
Очікувана вартість: | 8 333 817,25 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Тендерна документація
27 січня 2025 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 14:50 |
ТД С_25Т-101 Сплави 6 Лотів (Нова редакція).docx | |
27 січня 2025 14:50 |
перелік змін С_25Т-101 Металопрокат 6 ЛОТІВ.docx | |
21 січня 2025 10:27 |
перелік змін, С_25Т-101.docx | |
15 січня 2025 16:53 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) (5).xlsx | |
15 січня 2025 16:53 |
Додаток №4 Проєкт договору (4).docx | |
15 січня 2025 16:53 |
Додаток №7 до тендерної документації_товари_18.05 (6).xlsx | |
15 січня 2025 16:53 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) (5).xlsx |
27 січня 2025 14:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 січня 2025 14:50 |
ТД С_25Т-101 Сплави 6 Лотів (Нова редакція).docx
|
||||||
27 січня 2025 14:50 |
перелік змін С_25Т-101 Металопрокат 6 ЛОТІВ.docx
|
||||||
21 січня 2025 10:27 |
перелік змін, С_25Т-101.docx
|
||||||
15 січня 2025 16:53 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) (5).xlsx
|
||||||
15 січня 2025 16:53 |
Додаток №4 Проєкт договору (4).docx
|
||||||
15 січня 2025 16:53 |
Додаток №7 до тендерної документації_товари_18.05 (6).xlsx
|
||||||
15 січня 2025 16:53 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) (5).xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни постачання
Дата подання: 17 січня 2025 11:06
Дата відповіді: 20 січня 2025 10:15
Добрий день, шановний Замовнику! Чи можлив за лотами здійснити постачання у максимально короткий проміжок часу після підписання договору однією партією?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваше питання зазначаємо наступне: так, можливе постачання товару однією партією у максимально короткий строк після отримання рознарядки від замовника. Так, згідно умов тендерної документації Постачальник може виконати поставку лише після отримання письмової рознарядки замовника. Замовником планується надання рознарядки відразу після підписання договору на увесь обсяг. Пропонуємо Вам взяти участь в даній процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Кінцевий строк подання пропозицій
Дата подання: 17 січня 2025 16:41
Дата відповіді: 20 січня 2025 10:28
Доброго дня! Шановний Замовнику просимо Вас розглянути можливість перенесення кінцевого строку прийому пропозицій до 27.01.2025р. включно. Вказаний час необхідний для підготовки та перекладу на українську мову документів необхідних для підтвердження технічної кваліфікації учасника. Сподіваємося на Ваше розуміння. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни. Пропонуємо Вам взяти участь в закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Марка сталі
Дата подання: 23 січня 2025 15:01
Дата відповіді: 24 січня 2025 14:56
Шановний замовнику! 21.01.2025, на електронні адреси liudmyla.bludova@ugv.com.ua та evgen.ivahnenko@ugv.com.ua було надіслано листа стосоно лотів №1, №2 та №3, про розгляд можливості заміни марки сталі з ГОСТ на металопрокат виготовлений за стандартами DIN/EN/ASTM. Підкажіть, будь ласка, чи був прийнятий лист до розгляду? Чи можемо ми розраховувати на зворотну відповідь, і якщо так, то в який термін? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо, що умовами тендерної документації передбачено можливість пропозиції еквівалентної марки сталі, усі будь-які запропоновані еквіваленти марок сталі повинні відповідати усім визначеним вимогам тендерної документації. Так, у Додатку 3 до тендерної документації С_25Т-101 прописана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з зазначенням можливості надання еквівалентів матеріалу за умови виконання вимог, що прописані по кожної позиції (згідно вимог Додатку 3 див. Лот №№1-6). Пропонуємо Вам взяти участь в закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Невідповідність найменування стандарту
Дата подання: 23 січня 2025 17:47
Дата відповіді: 24 січня 2025 14:34
Шановний замовник. Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот 6 позиція № 3 найменування товару: Лист х/к 1,2 мм 1250/2500 є посилання на ДСТУ 8541:2015. Але в цьому є невідповідність, тому що цей стандарт поширується на гарячекатанний прокат, не як не на холоднокатаний. Теж саме стосується Лот 6 позиція № 7 найменування товару: Лист х/к 3,0 мм 1250 х 2500. Просимо внести відповідні зміни в технічне завдання ТД. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни. Пропонуємо Вам взяти участь в закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1 - 14620000-3 - Сплави (Поковки в асортименті) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 391 750,86 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Аукціон
Позиції
9 шт
Поковка L230хB255хh280
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, м. Харків
Дата доставки:
31 липня 2025
18 шт
Поковка L200хB225хh250
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, м. Харків
Дата доставки:
31 липня 2025
16 шт
Поковка D395хd145хh125
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, м. Харків
Дата доставки:
31 липня 2025
20 шт
Поковка L400хB295хh270
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, м. Харків
Дата доставки:
31 липня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Підтверження класу УЗК
Дата подання: 27 січня 2025 17:17
Дата відповіді: 28 січня 2025 08:57
Шановний замовник!
Згідно закупівлі UA-2025-01-15-015475-a, ЛОТ №1 - 14620000-3 - Сплави (Поковки в асортименті) просимо повідомити, який клас УЗК потрібен.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі, у відповідь на Ваше питання зазначаємо, що клас УЗК – встановлюється згідно стандарту, яким користується завод-виробник, що підтверджує, що поковка пройшла ультро-звуковий контроль. Пропонуємо Вам взяти участь в закупівлі та подати свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "МІНЕРАЛИ УКРАЇНИ" |
1 818 936,00
UAH з ПДВ
|
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТА" |
2 329 920,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВК "РОСЬ" |
2 277 857,96
UAH з ПДВ
|
2 277 857,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "МІНЕРАЛИ УКРАЇНИ" #31008937 |
Переможець |
1 395 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 21:10
|
Договір №ЛІКВО 25-101-1 ТОВ ВО Мінерали України (Поковки).pdf | укладений |
06 березня 2025 21:09
|