Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новороздільська міська лікарня" Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20764314 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Винниченка, 37 |
Контактна особа: |
Гриб Юлія Ігорівна +380326126244 yulya15061990@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2025 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2025 15:10 |
Початок аукціону: | 30 січня 2025 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 538 932,26 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 694,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2025 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2025 15:16 |
Тендерна документація | |
22 січня 2025 15:16 |
Зміни до ТД | |
22 січня 2025 15:16 |
Додаток 3 зі змінами | |
22 січня 2025 15:16 |
Додаток 1 зі змінами | |
20 січня 2025 12:24 |
Зміни до ТД | |
20 січня 2025 12:24 |
Додаток 4 зі змінами | |
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 3 | |
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 2 | |
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 4 | |
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 1 |
22 січня 2025 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2025 15:16 |
Тендерна документація
|
||||||
22 січня 2025 15:16 |
Зміни до ТД
|
||||||
22 січня 2025 15:16 |
Додаток 3 зі змінами
|
||||||
22 січня 2025 15:16 |
Додаток 1 зі змінами
|
||||||
20 січня 2025 12:24 |
Зміни до ТД
|
||||||
20 січня 2025 12:24 |
Додаток 4 зі змінами
|
||||||
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 3
|
||||||
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 2
|
||||||
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 4
|
||||||
15 січня 2025 14:40 |
Додаток 1
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Безумовно, згідно чинного законодавства учасники - платники ПДВ мають змогу брати участь у процедурах закупівлі, що оголошені без ПДВ. У нашому випадку платником виступає фонд ЮНІСЕФ, який здійснює оплату платежів без урахувань ПДВ або інших податків, тому вартість ПДВ відшкодовуватиме орган місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду
Замовником не було вказано конкретних кодів ДК для аналогічних договорів - "Аналогічним буде вважатися повністю виконаний договір, предметом якого є Реконструкція електричних мереж". Відповідно, усі роботи зі встановлення сонячної електростанції входять до цього означення
Умови даної тендерної документації, а також зміни, внесені 20.01.2025р., не містять вимог щодо наявності сертифікованого провідного експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників надається інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та підстави залучення (штатний, субпідряд/співвиконавець, цивільно-правова угода, тощо).
Замовник було внесено зміни до технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації), а саме, надано перелік, який Вас цікавить
Згідно пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену
проектну документацію. Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів надані у Додатку 1 до тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000062 ● ca96a155c5fb47879a4a0785c2671863
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2025 №56
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 №56.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-15-010464-a, 15.01.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:43:31
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-01-15-010464-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Новороздільська міська лікарня» Новороздільської міської ради (далі - Замовник), виникла необхідність в наданні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2025 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧАРКІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" |
1 380 000,00
UAH
|
1 199 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" |
1 382 809,03
UAH
|
1 199 999,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КЛОК ОЛЕГ РОМАНОВИЧ" |
1 446 352,46
UAH
|
1 446 352,46
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРАЛЕЛЬ-ПЛЮС" |
1 536 534,86
UAH
|
1 536 534,86
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧАРКІН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" #2941418433 |
Відхилено |
1 199 900,00
UAH
|
05 лютого 2025 14:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2025 11:52
|
ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" #2448402807 |
Відхилено |
1 199 999,99
UAH
|
10 лютого 2025 16:02
|
|
ФОП "КЛОК ОЛЕГ РОМАНОВИЧ" #2433009651 |
Переможець |
1 446 352,46
UAH
|
13 лютого 2025 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2025 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 14:33
|
Договір rtf | укладений |
27 лютого 2025 14:31
|
Договір | укладений |
27 лютого 2025 14:31
|