Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування)
Очікувана вартість
3 678 492,00 UAH
UA-2025-01-15-008374-a ● 5fd7d505241b48efa5e4e5e50215b3aa
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Щуров Максим Дмитрович procurement@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2025 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:09 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:09 |
Очікувана вартість: | 3 678 492,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 392,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо). - лист-згода (або її копію) від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору проводяться Замовником в розмірі 100% від вартості робіт після прийняття завершених робіт згідно з обсягами, визначеними в Договірній ціні, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-3), складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 11:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 11:03 |
ТД (нова редакція).docx | |
24 січня 2025 11:03 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
24 січня 2025 11:02 |
Додаток 5 (нова редакція).docx | |
24 січня 2025 11:02 |
Перелік змін (нова редакція).doc | |
24 січня 2025 11:02 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
17 січня 2025 09:51 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
15 січня 2025 13:41 |
Додаток 7.docx | |
15 січня 2025 13:41 |
Додаток 6.docx | |
15 січня 2025 13:41 |
Додаток 3.docx | |
15 січня 2025 13:41 |
Дорога Злазненське.7z |
24 січня 2025 11:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2025 11:03 |
ТД (нова редакція).docx
|
||||||
24 січня 2025 11:03 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
||||||
24 січня 2025 11:02 |
Додаток 5 (нова редакція).docx
|
||||||
24 січня 2025 11:02 |
Перелік змін (нова редакція).doc
|
||||||
24 січня 2025 11:02 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
||||||
17 січня 2025 09:51 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
||||||
15 січня 2025 13:41 |
Додаток 7.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:41 |
Додаток 6.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:41 |
Додаток 3.docx
|
||||||
15 січня 2025 13:41 |
Дорога Злазненське.7z
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 15 січня 2025 15:56
Дата відповіді: 17 січня 2025 10:12
Шановний замовник!
Просимо усунути недоліки і невідповідності та внести зміни у Додаток 1 до тендерної документації у форму № 2 Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено працівника по такій професії як машиніст крану та змінити інформацію під довідкою забрати надання на цього працівника підтверджуючих документів: копії документу(ів), які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана) додається (додаються) у файлі (файлах): ______, в зв’язку із відсутністю підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у формі № 2 Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відсутністю підтвердження відповідності такої техніки у Додатку 1 до тендерної документації в пп.1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відсутністю підтвердження машиніста крану в пп.1.2, а також відсутністю у Додатку 5 до тендерної документації в пп.2.1, пп.3.1.3 у переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також відсутністю надання робіт за допомогою крану.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни
Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 15 січня 2025 16:11
Дата відповіді: 17 січня 2025 10:31
Шановний замовник! Просимо усунути недоліки і невідповідності та внести зміни у Додаток 1 до тендерної документації у форму № 1 Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій в назву з характеристиками згідно з вимогами Замовника, а саме в назву техніки - автогрейдери в зв'язку з розбіжністю з Додатком 1 до тендерної документації в пп.1.1.1.4 та Додатком 5 до тендерної документації пп.2.1.4. де зазначено автогрейдер (середнього типу).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни
Щодо встановлення вимоги до проекту договору підряду
Дата подання: 15 січня 2025 16:35
Дата відповіді: 17 січня 2025 10:12
Просимо внести зміни в Додаток 4 до тендерної документації Договір підряду №___ в дату підписання договору «__»_____________________2024 р. замінити рік на 2025.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 23 січня 2025 10:32
Дата відповіді: 24 січня 2025 11:05
Звертаємося до вас із вимогою усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в тендерній документації.
Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу розділу 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
Надання довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, що включає обов’язковий перелік робіт: "розробка ґрунту екскаваторами", "планування площ механізованим способом", "улаштування основи", "улаштування покриття", "установлення дорожніх знаків".
Дана вимога обмежує конкуренцію та надає перевагу учасникам, які виконували аналогічні договори виключно з повним переліком зазначених робіт. Проте тендерною документацією не враховано, що виконання робіт, які входять до предмета закупівлі, може здійснюватися різними способами, за різними договорами, або через залучення субпідрядних організацій.
Зазначена вимога не відповідає принципам недискримінації учасників, закріпленим у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема, згідно із зазначеною нормою:
Усі учасники мають рівні права та можливості для участі в процедурі закупівлі.
Замовник не має права встановлювати такі умови, які обмежують коло учасників.
Вимога щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт є надмірною, дискримінаційною та не відповідає реальним умовам ринку.
У зв’язку з цим просимо:
Усунути вимогу щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт у рамках одного або кількох договорів.
Дозволити учасникам підтверджувати досвід виконання робіт будь-якими аналогічними договорами, які демонструють здатність учасника виконати предмет закупівлі.
У разі відмови в задоволенні цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для захисту своїх прав і законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
З метою уточнення вимог до предмету закупівлі та вимог до способу підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), до тендерної документації були внесені зміни.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою уточнення вимог до способу підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), до тендерної документації були внесені зміни.
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (в останній редакції) вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Земляні роботи;
2) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
3) Установлення дорожніх знаків.
Твердження, викладені у зверненні є хибними та безпідставними, оскільки всі зазначені у пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 роботи є складовою предмету закупівлі, за яким здійснюється закупівля.
Замовником не обмежено в тендерній документації кількість аналогичних договорів, якими учасник може підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 3 Статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Законом не встановлено можливості учасника залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою уточнення вимог до предмету закупівлі та вимог до способу підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), до тендерної документації були внесені зміни.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З метою уточнення вимог до способу підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), до тендерної документації були внесені зміни.
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (в останній редакції) вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Земляні роботи;
2) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
3) Установлення дорожніх знаків.
Твердження, викладені у зверненні є хибними та безпідставними, оскільки всі зазначені у пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 роботи є складовою предмету закупівлі, за яким здійснюється закупівля.
Замовником не обмежено в тендерній документації кількість аналогичних договорів, якими учасник може підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 частини 3 Статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Законом не встановлено можливості учасника залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 січня 2025 09:49
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:38
Повторно звертаємося до вас із вимогою усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в
тендерній документації. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу розділу 1.3. Наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів), а саме: Надання довідки за формою № 3 з інформацією про досвід
виконання аналогічного договору, що включає обов’язковий перелік робіт: "розробка ґрунту
екскаваторами", "планування площ механізованим способом", "улаштування основи",
"улаштування покриття", "установлення дорожніх знаків". Згідно п.3 ч.2 ст16 Закону Замовник
установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв одним із яких є « наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів)». Як бачимо Закон дозволяє надати один аналогічний договір за
предметом закупівлі. Предметом закупівлі є «Нове будівництво автомобільної дороги
лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км.
Ковельського району Волинської області», а не корчування пнів, земляні роботи, укладання
водопропускних труб,улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів та установлення
дорожніх знаків ( ці види робіт/послуг, до речі, мають інші коди ДК 021:2015). Таким чином
Учасник може надати один аналогічний договір за предметом будівництво, або реконструкція, або
капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо ( згідно вимог
пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 тендерної документації). Учасник міг виконувати аналогічний
договір, до якого входили також і перераховані Вами види робіт (корчування пнів,земляні роботи,
укладання водопропускних труб,улаштування основ/дорожнього одягу з інертних
матеріалів,установлення дорожніх знаків тощо) без укладання окремих договорів на встановлені
Вашими вимогами види робіт. Якщо йти Вашою логікою, то Учасник, як підрядник, маючи
наприклад договір на капремонт/реконструкцію /будівництво дороги, повинен укладати ще
договори на корчування пнів, земляні роботи, влаштування щебеневих основ дороги, потім
влаштування гарячого покриття, розмітку, тощо? Питання риторичне. Учасник, надаючи
аналогічний договір, підтверджує свою спроможність виконати повний комплекс робіт, згідно
технічного завдання/проектних рішень Замовника. У зв’язку з цим просимо: Усунути
дискримінаційну вимогу щодо обов’язкового надання сумарно кількох аналогічних договорів де
виконувались наступні роботи:
1) Корчування пнів;
2) Земляні роботи;
3) Укладання водопропускних труб;
4) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів;
5) Установлення дорожніх знаків;
6) виконання всіх зазначених робіт у рамках одного або кількох договорів.
Дана вимога обмежує конкуренцію та надає перевагу учасникам, які виконували аналогічні
договори виключно з повним переліком зазначених робіт. Проте тендерною документацією не
враховано, що виконання робіт, які входять до предмета закупівлі, може здійснюватися різними
способами, за різними договорами, або через залучення субпідрядних організацій. Зазначена
вимога не відповідає принципам недискримінації учасників, закріпленим у статті 5 Закону України
"Про публічні закупівлі". Зокрема, згідно із зазначеною нормою: Усі учасники мають рівні права та
можливості для участі в процедурі закупівлі. Замовник не має права встановлювати такі умови, які
обмежують коло учасників. Вимога щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт є
надмірною, дискримінаційною та не відповідає реальним умовам ринку. У зв’язку з цим просимо:
Усунути вимогу щодо обов’язкового виконання всіх зазначених робіт у рамках одного або кількох
договорів. Дозволити учасникам підтверджувати досвід виконання робіт будь-якими
аналогічними договорами, які демонструють здатність учасника виконати предмет закупівлі. У разі
відмови в задоволенні цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутися до
Антимонопольного комітету України (АМКУ) для захисту своїх прав і законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції:
1. Заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Розробка ґрунту екскаваторами;
2) Планування площ механізованим способом;
3) Улаштування основи ;
4) Улаштування покриття;
5) Установлення дорожніх знаків.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування).
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі та яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, виконанню підлягають у тому числі наступні роботи:
1) Розробка ґрунту екскаваторами;
2) Планування площ механізованим способом;
3) Улаштування основи ;
4) Улаштування покриття;
5) Установлення дорожніх знаків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались роботи передбачені відомістю обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Керуючись вищезазначеним, замовником встановлено пунктом 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції:
1. Заповненої довідки за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи:
1) Розробка ґрунту екскаваторами;
2) Планування площ механізованим способом;
3) Улаштування основи ;
4) Улаштування покриття;
5) Установлення дорожніх знаків.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування).
Крім того, відповідно до відомості обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі та яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, виконанню підлягають у тому числі наступні роботи:
1) Розробка ґрунту екскаваторами;
2) Планування площ механізованим способом;
3) Улаштування основи ;
4) Улаштування покриття;
5) Установлення дорожніх знаків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались роботи передбачені відомістю обсягів робіт та устаткування, що підлягають виконанню у рамках цієї закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства та предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо усунення додатка №7 (аналіз цін) з тендерної документації
Дата подання: 30 січня 2025 10:58
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:39
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись принципами відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, просимо переглянути вимоги тендерної документації та виключити додаток №7 (аналіз цін), оскільки його зміст дублює вже наявну інформацію у кошторисі.
Зазначаємо, що вся інформація, яку передбачено цим додатком, вже буде надана переможцем у складі кошторисного розрахунку (відомості ресурсів), а вимога щодо надання реквізитів постачальника, посилань на джерела цін та статусу документів є надлишковою, дискримінаційною та такою, що може порушувати комерційну таємницю учасників торгів.
Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України, комерційна таємниця включає інформацію, яка не є загальнодоступною та має комерційну цінність, а її розголошення може завдати економічної шкоди підприємству. Вимога щодо розкриття даних про постачальників та умови закупівлі матеріалів може поставити учасників тендеру в нерівні умови та обмежити їхні права.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити додаток №7 з тендерної документації як такий, що не є необхідним та може створювати бар'єри для чесної конкуренції. Переможець тендеру, відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у складі договору надасть всі необхідні документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, включаючи їх найменування, характеристики, одиниці виміру, кількість, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати та країну походження товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі здійснюються зокрема за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, передбачено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціни в регіоні.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) на основні матеріальні ресурси повністю відповідає вимогам законодавства та принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, передбачено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціни в регіоні.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) на основні матеріальні ресурси повністю відповідає вимогам законодавства та принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
3 310 779,60
UAH з ПДВ
|
3 310 779,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
3 469 349,94
UAH з ПДВ
|
3 449 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
3 528 492,00
UAH з ПДВ
|
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
3 592 579,92
UAH з ПДВ
|
3 592 579,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Переможець |
3 310 779,60
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2025 17:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 13:54 |
Кінець періоду оскарження: | 01 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 01 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Розгляд питань: Протокольним рішенням Уповноваженої особи №84 від 28.02.2025 по закупівлі робіт ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування)» (UA-2025-01-15-008374-a) ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" визнано переможцем закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При проведенні повторного аудиту пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" перед укладанням договору, виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель допущені замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, які полягають у наступному. Опис порушення: Згідно з пп. 1.2.1 п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати заповнену довідку у формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: 1) геодезист або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; Відповідно до пп. 1.2.2.1 п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з копіями паспортів, картками платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. На усунення виявлених замовником невідповідностей, учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл працівники.pdf) в якій вказано про залучення за цивільно-правовою угодою геодезиста Кравцова Якова Олеговича. Натомість в складі тендерної пропозиції учасником не надано копій паспорту та картки платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) та листам-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). В складі тендерної пропозиції міститься лише цивільно-правовий договір від 04.02.2025, укладений між фізичною особою-підприємцем Кравцовим Яковом Олеговичем. Враховуючи викладене, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедуру закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, тендерна пропозиція не була відхилена, що призвело до порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині неправомірного визначення переможця закупівлі. На даній стадії Замовник не має можливості усунути виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Єдиний спосіб усунення порушення по закупівлі, яка триває, - це відміна такої закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на вищевикладені обставини, Замовником допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, яке не можливо усунути на даний час, а саме: порушення, допущені при розгляді тендерної пропозиції учасника. Прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відміни торгів виконується у відповідності до чинного законодавства України та направлене на усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність у відміні закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
Документи:
21 березня 2025 13:54
|
Електронний підпис |
21 березня 2025 13:53
|
Протокол_124_21.03.2025_відміна_Злазненське.docx.p7s (1).zip |