Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Очікувана вартість
26 124 272,80 UAH
UA-2025-01-14-015668-a ● 6322acda49e949cd8c194343a2fbd139
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26279382 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Шукан Наталія Анатоліївна +380414296368 shukannatalia84@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2025 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 124 272,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 621,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», (далі — Вимоги), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 130 600,00 (сто тридцять тисяч шістсот гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, наказ, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Процедура закупівлі відбувається в рамках проєкту «Програма з відновлення України», що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2025 18:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2025 18:39 |
ZH07_03 ТД Хлораторна станція м. Коростень зі змінами 2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 15 січня 2025 16:50
Дата відповіді: 17 січня 2025 16:00
Доброго дня!Як що учасник процедури закупівлі надасть довідку про виконання аналогічних договорів,скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами та акти виконаних робіт,скан-копії листів-відгуків від контрагентів, та звіт про належне виконання договорів з системи Прозоро, без підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва так як Замовники по договорам є підприємствами оборонного комплексу(інформація по цім підприємствам є закритою і військовою таємницію) це буде вважаться порушенням кваліфікаційні критерії до учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації ,скасувати вимогу з надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення.
Повідомляємо, що процедура закупівлі відбувається в рамках проєкту «Програма з відновлення України», що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Згідно Керівних принципів імплементації Програми, Мінінфраструктури/ГУПП (Група управління та підтримки Програми при Мінінфраструктури) розробляє Примірну тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінінфраструктури надається для використання в роботі Замовниками. Положення Примірної тендерної документації не можуть бути змінені Замовниками при підготовці власної тендерної документації в частині умов і вимог, зазначених у цьому Посібнику, та в частині обов’язкових норм законодавства України, застосованого під час проведення тендеру. Тому внести зміни до тендерної документації (скасувати вимогу з надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва) ми не можемо.
Повідомляємо, що процедура закупівлі відбувається в рамках проєкту «Програма з відновлення України», що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Згідно Керівних принципів імплементації Програми, Мінінфраструктури/ГУПП (Група управління та підтримки Програми при Мінінфраструктури) розробляє Примірну тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінінфраструктури надається для використання в роботі Замовниками. Положення Примірної тендерної документації не можуть бути змінені Замовниками при підготовці власної тендерної документації в частині умов і вимог, зазначених у цьому Посібнику, та в частині обов’язкових норм законодавства України, застосованого під час проведення тендеру. Тому внести зміни до тендерної документації (скасувати вимогу з надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва) ми не можемо.
Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)
Дата подання: 31 січня 2025 16:37
Дата відповіді: 03 лютого 2025 16:51
Доброго дня! Просимо внести зміни до пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)ТД, в частині п.п. 5.3.3. ТД Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, додати речення, або з додаванням підтверджуючих документів про виконання договору а саме звіту про виконання аналогічного договору з системи Прозоро, що не порушує вимог програми Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ ,та не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України та міжнародними валютно-кредитними організаціями, в т.ч. Європейським інвестиційним банком, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 Закону. Кваліфікаційні критерії щодо аналогічних договорів є обов’язковими умовами.
Стосовно звіту про виконання договору про закупівлю з електронної системи закупівель: даний звіт не містить інформацію про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкту будівництва, яка вимагається п.п. 5.3.3 тендерної документації. Підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва можна отримати через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ) - загальнонаціональну інформаційну систему у складі містобудівного кадастру створену для впорядкування процесу будівництва в Україні.
Стосовно звіту про виконання договору про закупівлю з електронної системи закупівель: даний звіт не містить інформацію про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкту будівництва, яка вимагається п.п. 5.3.3 тендерної документації. Підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва можна отримати через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ) - загальнонаціональну інформаційну систему у складі містобудівного кадастру створену для впорядкування процесу будівництва в Україні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" |
25 997 754,00
UAH з ПДВ
|
25 997 754,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" #34736163 |
Відхилено |
25 997 754,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 18:24
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій