Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2 (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
213 656 806,00 UAH
UA-2025-01-14-014898-a ● 5804e34510234a249b47a2925c06de84
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марина Котелевська +380532560227 vivatlex0202@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2025 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2025 11:57 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2025 11:57 |
Очікувана вартість: | 213 656 806,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 068 284,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 068 000 грн. 00 коп. (один мільйон шістдесят вісім тисяч гривень 00 коп.)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації), 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991, рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не надана у складі тендерної пропозиції. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1068000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2 (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від ____№ _____. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2025 17:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2025 17:13 |
Оголошення.docx | |
14 січня 2025 17:13 |
PL05A_06 ТД ПВУ.DOCX |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторисна документація
Дата подання: 23 січня 2025 07:15
Дата відповіді: 24 січня 2025 15:35
Враховуючи стислі терміни підготовки ткндерної документації просимо Вас провести дозавантаження кошторисної документації з нульовими ціними в програмному комплексі АВК, що дозволить врахувати всі умови виконання робіт з врахуванням розцінок, коефіціентів, тощо.
Відповідь: Інформація в Тендерній документації надана відповідно до норм абз. 3 п.5.1. розділу 5 Настанови з визначення вартості будівництва.
Продовження терміну подання пропозицій
Дата подання: 29 січня 2025 16:52
Дата відповіді: 31 січня 2025 15:29
Шановний замовник, у зв'язку з великим обсягом документів, необхідних для подання учасником тендерної пропозиції, просимо продовжити термін подання пропозицій до 14.02.2025
Відповідь: У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX), та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.
Строки подання пропозицій встановлено відповідно вищевказаних норм.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.
Строки подання пропозицій встановлено відповідно вищевказаних норм.
Які саме договори слід вважати аналогічними
Дата подання: 31 січня 2025 16:22
Дата відповіді: 03 лютого 2025 11:48
Які саме договори слід вважати аналогічними? Будівництво, реконструкція та капітальний ремонт?
Відповідь: 1) Згідно абз. 2 п. 5.3.3 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації: "Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі."
2) Так.
2) Так.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-01-14-014898-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП", Код ЄДРПОУ:45629570
Дата подання: 17 лютого 2025 15:59
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовник!
Під час подання тендерної пропозиції по об’єкту "Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2" КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" не було взято витрати на адміністративні витрати, тому що в даного підприємства відсутні витрати за попередній період, що передбачено «Настановою з визначення вартості будівництва» (Настанова).
Відповідно до пункту 5.17. Настанови адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Під час визначення коштів на встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва не було враховано ПДВ, тому що дане підприємство не є платником податку на додану вартість, а у відповідності до Настанови згідно 5.34. до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством.
В свою чергу цінова пропозиція КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" знаходиться в межах очікуваної вартості будівництва по об’єкту "Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2" в сумі 211 642 390 грн. 20 коп. та не порушує тендерне законодавство.
Тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМ «ВЕСТГРУП» відповідає всім вимогам чинного законодавства та була відхилена безпідставно.
Зважаючи на викладене вище, вимагаємо переглянути своє рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП", згідно Протоколу № 23/К від 12.02.2025 року.
Розгорнути
Згорнути
Під час подання тендерної пропозиції по об’єкту "Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2" КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" не було взято витрати на адміністративні витрати, тому що в даного підприємства відсутні витрати за попередній період, що передбачено «Настановою з визначення вартості будівництва» (Настанова).
Відповідно до пункту 5.17. Настанови адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Під час визначення коштів на встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва не було враховано ПДВ, тому що дане підприємство не є платником податку на додану вартість, а у відповідності до Настанови згідно 5.34. до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством.
В свою чергу цінова пропозиція КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" знаходиться в межах очікуваної вартості будівництва по об’єкту "Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2" в сумі 211 642 390 грн. 20 коп. та не порушує тендерне законодавство.
Тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМ «ВЕСТГРУП» відповідає всім вимогам чинного законодавства та була відхилена безпідставно.
Зважаючи на викладене вище, вимагаємо переглянути своє рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП", згідно Протоколу № 23/К від 12.02.2025 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2025 16:28
Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвіськадміністрації) розглянувши вимогу Учасника КОНСОРЦІУМ «ВЕСТ ГРУП» повідомляє наступне:
Керуючись п. 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Спираючись на вищевикладене, вимога Учасника до Замовника, щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ВЕСТГРУП» у закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) не може бути задоволена, оскільки вона не передбачена Особливостями.
Учасник мав право звернутися лише з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Зазначаємо, що у разі не погодження учасника з рішенням Замовника, перший має право звернутися безпосередньо до Антимонопольного комітету щодо оскарження дій, а не самостійно висувати вимогу про скасування прийнятого рішення, тим паче що вказана процедура скасування рішення Замовника не передбачена ні Особливостями ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Керуючись п. 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Спираючись на вищевикладене, вимога Учасника до Замовника, щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ВЕСТГРУП» у закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) не може бути задоволена, оскільки вона не передбачена Особливостями.
Учасник мав право звернутися лише з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Зазначаємо, що у разі не погодження учасника з рішенням Замовника, перший має право звернутися безпосередньо до Антимонопольного комітету щодо оскарження дій, а не самостійно висувати вимогу про скасування прийнятого рішення, тим паче що вказана процедура скасування рішення Замовника не передбачена ні Особливостями ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-14-014898-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:37131764
Дата подання: 24 лютого 2025 12:29
Дата подання: 24 лютого 2025 12:29
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-01-14-014898-a .
При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель,
Фактичні обставини
14 січня 2025 року було оприлюднено закупівлю № UA-2025-01-14-014898-a, за предметом: Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2 (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), тендерну документацію та додатки до неї. Скаржник подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі.
Однак, 19 лютого 2025 року Замовником, відповідно до Протоколу уповноваженої особи №28/К від 19.02.2025 року, на підставі абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2025 13:13
Рішення від 26.02.2025 №2934.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2025 13:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 №3491.pdf
Дата публікації: 07 березня 2025 15:24
Рішення від 06.03.2025 №3491.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 16:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2025 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" |
211 642 390,20
UAH з ПДВ
|
210 574 106,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" |
212 496 639,29
UAH з ПДВ
|
211 428 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" |
212 999 995,28
UAH з ПДВ
|
211 642 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ВЕСТГРУП" #45629570 |
Відхилено |
210 574 106,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 16:35
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" #37131764 |
Відхилено |
211 428 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 10:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" #25155206 |
Очікує рішення |
211 642 380,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2025 16:24
|