Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2025 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 109 110 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 091 108,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 2.5. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2025 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2025 16:47 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору.doc | |
14 січня 2025 16:47 |
Додаток 1 до тендерної документації Документи учасника.docx | |
14 січня 2025 16:47 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання.docx | |
14 січня 2025 16:47 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
14 січня 2025 16:47 |
Тендерна документація.docx | |
14 січня 2025 16:47 |
Додаток 4 до тендерної документації Документи переможця.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-26-000054 ● 55cc61b264e34c94926d7be4dcfb5028
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 16:55 |
Н А К А З
26.03.2025 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2025-01-14-014331-a (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель. Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії «Джерело» Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42), яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі вищезазначеної процедури закупівлі.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-27 11:52:33
1. Запит замовнику на пояснення Дата: 2025-03-24
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021-2015:09310000-5 Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-25-014371-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
В попередньому запиті ставилось питання щодо ненадання учасником в складі тендерної пропозиції Розрахунку вартості пропозиції, із чітким визначенням кожної складової ціни, згідно формули розрахунку ціни, що визначений у пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
На вказане питання Замовником надано відповідь, що у складі пропозиції було надано файл «Тендерна пропозиція», який містить розрахунок ціни з урахуванням усіх необхідних складових та відповідно до формули розрахунку, визначеної замовником.
При цьому, вказаний файл, надання якого передбачено п.7 Додатку 6 до Тендерної Документації «Перелік документів та/або інформації, які подає учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», містить лише дані про кількість, ціну у грн. за 1 кВт/год з ПДВ та загальну суму тендерної пропозиції у грн. з ПДВ.
Проте, даний файл не містить розрахунку інформації про складові ціни пропозиції, про які йдеться у пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника. Так, у п.1 розд. V ТД Замовником визначено наступне:
«…Ціною пропозиції є ціна електричної енергії, що включає ціну активної електричної енергії, коефіцієнт постачальника, передачу електричної енергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків.
Розрахунок ціни відповідно до абз. першого частини третьої ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Р = Vплан × (Црдн + М + Кнебал + Кп + Тпер) × 1,2, грн. з ПДВ, де:
Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH).
Vплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника –2 371 700 кВт*год.;
Црдн – прогнозована середньозважена ціна РДН без ПДВ (визначена, як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на веб-сайті www.oree.com.ua);
М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції.
Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною.
Кнебал – постійні витрати постачальника на ринку електричної енергії, обслуговування і покриття небалансів електричної енергії (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі 5% від ціни РДН);
Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» у встановленому порядку згідно постанови НКРЕКП;
Кп – коефіцієнт, який враховує регульовані та фіксовані платежі, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу, операційні видатки, адміністративні видатки, та складає 2% від ціни РДН;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Отже, за вимогами ТД, зокрема п.1 розд. V ТД та п.4 Додатку 6 ТД, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахунок за вказаною формулою з вказанням його складових, зокрема прогнозованої середньозваженої ціни РДН, маржі запропонованої Учасником у відсотках тощо.
Враховуючи відсутність, означеного розрахунку з деталізацією вказаних складових, які є базовими для розрахунку ціни тендерної пропозиції, прошу надати відповідь на наступні питання.
1. Яка величина середньозваженої ціни РДН включена до ціни пропозиції при її розрахунку?
При цьому слід зауважити, що в ході проведення закупівлі UA-2024-12-25-014371-a 26 грудня 2024 року Замовником отримано звернення за роз’ясненням, в якому потенційний учасник, серед інших, поставив Замовнику питання - За який саме період потрібно рахувати Црдн – прогнозована середньозважена ціна РДН без ПДВ (визначена, як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на веб-сайті www.oree.com.ua) ?
На дане запитання Замовником надано відповідь наступного змісту: «…Відповідно, під час формування ціни тендерної пропозиції, учасникам необхідно розраховувати її із застосуванням чинного тарифу на передачу електричної енергії на період її постачання та актуальні середньозважені ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед», згідно даних ДП «Оператор ринку».
2. Яка величина маржі (вартості послуг учасника) включена до ціни пропозиції? Та який документ в складі тендерної пропозиції про це свідчить? (вказати назву файлу, номер сторінки, абзац тощо).
В даному випадку слід зауважити, що у пункті 5.1 проєкту договору (додаток 4 до ТД) дану складову вартості електроенергії визначено, як маржа постачальника за результатами аукціону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 11:58:33
Повідомлення Замовнику
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області повідомляє, що Запит, оприлюднений в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua 27.03.2025 11:52:33, завантажено помилково, в зв’язку з чим є недійсним та відповіді не потребує.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 12:05:46
1. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії "Джерело" Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-014331-a), яка проведена Державним підприємством "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 17 лютого 2025 року № 17/02-НБ/Дж, укладеного Замовником з ТОВ "ВІВАТ БУД" із наданням копій підтверджуючих документів (актів виконаних робіт та документів про оплату).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-03 12:04:09
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-26-000054
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-03-31 11:58:33, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-26-000054, опублікованого від 26 березня 2025 16:55, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії "Джерело" Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-14-014331-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 109 110 835,00 грн з ПДВ.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
2. Наразі підрядником не надавалися документи на підтвердження виконання робіт по договору про закупівлю від 17 лютого 2025 року № 15/10-НБЛог.
Додатки:
1. Зведений кошторис.
2. Експертиний звіт
3. Договірна ціна
4. Локальний кошторис.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-11 15:28:40
2. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії "Джерело" Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-014331-a), яка проведена Державним підприємством "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Відповідно до пп.1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД визначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним договором буде вважатися договір підряду або субпідряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо), за класом наслідків не нижче СС2.
При цьому, пунктом 1.2.2 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник надає не менше 2 аналогічних договорів в повному обсязі з додатками, специфікаціями (у разі їх наявності), з відповідними додатковими угодами (у разі їх наявності). Може надаватися договір (договори), який (які) виконується (виконуються).
- Позитивний лист-відгук (дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж за 5 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій), який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом посадової особи із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання Учасником робіт за ним, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІВАТ БУД" встановлено, що на виконання даної вимоги Замовника учасником в складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, в якій наведено інформацію про наявність у учасника досвіду виконання трьох наступних аналогічних договорів:
- договір субпідряду від 19.06.2024 №1-19/06, укладений з ТОВ «МЕЛСІТІ», предметом якого є виконання субпідрядних робіт по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття запорізької гімназії №107 Запорізької міської ради, м. Запоріжжя, пр. Героїв Національної гвардії України, 59 на суму 767347,38 грн, який виконано повністю, що підтверджують, надані в складі тендерної пропозиції акти виконаних будівельних робіт, а також наявний позитивний лист-відгук від підрядника;
- договір субпідряду від 19.06.2024 №17/06-НБ/Пр/С1, укладений з ТОВ «Адонія компані», предметом якого є виконання субпідрядних робіт по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Балабинської гімназії «Престиж» за адресою: вул. Престижна, 2-а, смт. Балабине, Запорізького р-ну, Запорізької обл. на суму 14351375,56 грн, у довідці учасником зазначено, що станом на момент подачі пропозиції договір виконується, на підтвердження у складі тендерної пропозиції надано акти виконаних будівельних робіт на суму 5806956,90 грн., лист-відгук в складі тендерної пропозиції відсутній;
- договір субпідряду від 04.07.2024 №01/07-НБ/ПС/С1, укладений з ТОВ «Адонія компані», предметом якого є виконання субпідрядних робіт по об’єкту: «Нове будівництво протирадіаційного укриття на території Петропільського ліцею Широківської сільської ради Запорізького р-ну, Запорізької обл., на суму 13704983,95 грн., у довідці учасником зазначено, що станом на момент подачі пропозиції договір виконується, на підтвердження у складі тендерної пропозиції надано акти виконаних будівельних робіт на суму 2294629,62 грн., лист-відгук в складі тендерної пропозиції відсутній;
Надання у якості підтвердження наявності досвіду аналогічних договорів, які ще виконуються суперечить положенням п.3 ч.2 ст.16 Закону №922, який передбачає кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказана законодавча норма передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічних договорів. Таким чином, підтвердженням наявності означеного критерію не можуть слугувати договори, які не завершені. Отже, включення Замовником означеного положення до ТД, а відповідно і надання у складі незавершених договорів в якості підтвердження наявності досвіду не відповідає п.3 ч.2 ст.16 Закону №922.
Отже, з урахуванням викладеного учасником ТОВ "ВІВАТ БУД" на підтвердження відповідності критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано лише 1 договір з позитивним відгуком, чим не дотримано вимоги пунктом 1.2.2 Додатку 1 до ТД.
Прошу пояснити факт прийняття такої тендерної пропозиції до кваліфікації.
3. Додатком № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД (сторінка 65) передбачено монтаж дизель-генератора з АВР в кожусі; IP23; 380В; (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР.
Вимогами пункту 3.4. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 10.02.2025 № 32), визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття у власність товарів – згідно з пунктом 9 розділу 3 тендерної документації), дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
В зв’язку з цим, прошу надати інформацію щодо файлу(-ів) учасника, в яких міститься вищезазначений документ, а саме: сертифікат про походження товару.
4. Відповідно до п.1.1.1 Додатку 1 до ТД На підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
На виконання цієї вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надана відповідну довідку, в якій наведено 6 одиниць машин (коток дорожній, екскаватор гусеничний, спеціалізований вантажний автокран – 2 одиниці, спеціалізований вантажний сідловий тягач, поливомийна машина). При цьому, аналізом Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що технічне завдання містить ряд робіт з використанням інших машин та механізмів.
Так, наприклад, п.14 розділу 1 «Земляні роботи», п.8 розд.1 «Побутова каналізація К1», п.28 розд.2 «Локальні Очисні споруди» містить вид робіт - Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у учасника пневматичних трамбівок.
Пункт 52 розд.5 «Стіна См2», п.77 розділу 7 «стіна СМ1», п.4 розд.1 «Плита монолітна Пм-1» містить вид робіт - Укладання бетонної суміші в конструкції бетононасосами. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у учасника бетононасосів.
Також у наданій довідці відсутня інформація про наявність ряду обладнання та механізмів, наведених Замовником у Додатку 2.1 «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв по об’єкту: Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії "Джерело" Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42», зокрема:
- трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.];
- трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.];
- крани баштові вантажопідйомність 10 т;
- агрегати зварювальні пересувні тощо.
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації про наявність зазначених машин, обладнання та механізмів, необхідних для виконання робіт по технічному завданню.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-16 16:33:58
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-26-000054
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-11 15:28:40, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-26-000054, опублікованого від 26 березня 2025 16:55, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії "Джерело" Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-14-014331-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Для фінансування нового будівництва протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії «Джерело» Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42 у 2024 році, Підприємству, як одержувачу коштів, відповідно до рішення Комишуваської селищної ради від 29.08.2024 № 1 "Про внесення змін і доповнень до рішення селищної ради від 15.12.2023 "№1 "Про бюджет Комишуваської селищної територіальної громади на 2024 рік" (зі змінами) (код бюджету 08509000000) були доведені кошти з місцевого бюджету за КПКВК МБ 0117321 "Будівництво освітніх установ та закладів у 2025 році, Підприємству, як одержувачу коштів, відповідно до рішення Комишуваської селищної ради від 04.02.2025 № 1 "Про внесення змін і доповнень до рішення селищної ради від 28.11.2024 "№2 "Про затвердження бюджету Комишуваської селищної територіальної громади "Про бюджет Комишуваської селищної територіальної громади на 2025 рік" (зі змінами) (код бюджету 08509000000) були доведені кошти з місцевого бюджету за КПКВК МБ 0111300 "Будівництво освітніх установ та закладів"
2. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В Законі відсутнє визначення терміну "аналогічний договір". Тож якщо Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати аналогічний договір, а в Учасника виникають додаткові питання щодо того, що саме вважається під даною вимогою – необхідно уточнювати у Замовника, який договір буде вважатися аналогічним, наприклад, поставивши йому уточнююче запитання через систему. Фактично, аналогічний – це договір, що співпадає з предметом закупівлі. Отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, у разі використання кваліфікаційного критерію наявність аналогічного договору Замовнику рекомендовано в тендерній документації прописати, що буде вважатись аналогічним договором у розумінні цього тендеру.
Згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації учасник надає не менше 2 аналогічних договорів в повному обсязі з додатками, специфікаціями (у разі їх наявності), з відповідними додатковими угодами (у разі їх наявності). Може надаватися договір (договори), який (які) виконується (виконуються).
Також слід зазначити, що фактом надання актів виконаних будівельних робіт до аналогічних договорів, а саме до договору субпідряду від 19.06.2024 №17/06-НБ/Пр/С1 та договору субпідряду від 04.07.2024 №01/07-НБ/ПС/С1, Учасник підтвердив спроможність виконувати будівельні роботи.
Виходячи з вимог тендерної документації ТОВ "ВІВАТ БУД" належним чином виконало вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
3. Відповідно до статті IV Угоди про державні закупівлі жодна Сторона не застосовує правила походження щодо товарів і послуг, які імпортуються або поставляються іншими Сторонами з метою державних закупівель, що охоплюються цією Угодою, які відрізняються від правил походження, які застосовуються при звичайному характері торгівлі і під час імпорту або поставки таких товарів або послуг від таких Сторін.
Згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони «походження» означає, що товар підпадає під правила походження, викладені в Протоколі I до цієї Угоди («Щодо визначення концепції «походження товарів» і методів адміністративного співробітництва») (далі – Протокол). Відповідно до пункту 1 статті 16 Протоколу товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:
(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або
(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, – декларація, що надалі іменуватиметься «декларацією інвойс», надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу.
Пунктами статті 41 Митного кодексу України встановлено, зокрема, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Згідно з підпунктом 20 пункту 1 статті 4 митна декларація – заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Отже, відповідно до чинних нормативних актів та діючих міжнародних угод відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату про походження товару.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами.
Також, слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ "ВІВАТ БУД" наявні документи, які підтверджують походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР) а саме: Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою; відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову; сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23; сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23. В кожному з цих документів наявна інформація щодо походження COELMO саме з Італії: адреса: вул. Індустріальна 278, Агломерація ASI, 80011 Ачерра (NA), Італія або Via delle Industrie 278, Agglomerato Industriale ASI 80011 Acerra (NA) ITALIA.
Отже, ТОВ "ВІВАТ БУД" підтвердив країну походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР).
4. Вимогами пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено, зокрема, Учасники надають, оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми. До Довідки необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т;
• Кран, вантажопідйомність не менше 6,3 т.;
• Кран, вантажопідйомність не менше 16 т.;
• Машина поливально-мийна, місткість не менше 6000 л;
• Екскаватор;
• Коток, маса не менше 8 т.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки й інші будівельні машини і механізми.
В розумінні цієї вимоги, а саме «необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання» мається на увазі, що Замовник не вимагає від учасників наявності обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, які не передбачені технічною специфікацією. Тобто, не вимагається кулінарного обладнання, або друкарського, або металообробні машини тощо, тому що це не передбачено технічною специфікацією. Але вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації чітко містять ОБОВ’ЯЗКОВИЙ перелік (відповідно до вимог технічної специфікації) машин і механізмів інформація про які повинна бути наявна в довідці про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. До обов’язкового переліку не входять пневматичні трамбівки, бетононасоси, трактори на гусеничному ходу, крани баштові вантажопідйомність 10 т, агрегати зварювальні пересувні та інші обладнання, машини і механізми для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації ТОВ "ВІВАТ БУД" підтвердив необхідну наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додатки:
1. Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою;
2. Відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову;
3. Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23;
4. Сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Комишуваської гімназії "Джерело" Комишуваської селищної ради – Запорізький район, селище Комишуваха, вул. Шкільна, 42» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель необхідно надати наступну інформацію. 1. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган з надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель, у своїх офіційних листах не конкретизує терміну "аналогічний договір", а зазначає лише, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначаються замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. 2. Учасник підтвердив необхідну наявність обладнання та матеріально-технічної бази та надав Лист-згоду від 28.01.2024 № 05 з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене, за результатами моніторингу Замовником проаналізовано висновки аудиторської служби, здійснено заходи щодо усунення порушень, зокрема вони будуть враховані в подальшому Замовником.
2025-04-25 14:00:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІВАТ БУД" |
109 068 632,98
UAH з ПДВ
|
109 068 632,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІВАТ БУД" #39401138 |
Переможець |
109 068 632,98
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2025 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2025 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2025 10:18
|
Додаткова угода від 24.02.2025 №2.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2025 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2025 15:36
|
Протокол про технічну помилку.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2025 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2025 16:14
|
Додаткова угода від 17.02.2025 №1.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2025 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2025 15:59
|
ПЛАН фінансування Джерело 2025.xml | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Підсумкова відомість ресурсів.xml | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Календарний графік.xml | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Додаток 3.xml | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Договірна ціна.xml | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Договір.xml | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Договір від 17.02.2025 №17-02-НБ-Дж.pdf | укладений |
18 лютого 2025 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку із фінансуванням об’єкту не в повному обсязі та відповідно до п.п. 4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 17.02.2025 № 17/02-НБ/Дж (далі – Договір), а саме: 1.1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 109 068 632,98 грн (сто дев’ять мільйонів шістдесят вісім тисяч шістсот тридцять дві гривні 98 копійок), в т. ч. ПДВ – 18 178 105,50 грн. З них кошти місцевого, обласного бюджету – 107 901 421,00 грн. З них кошти на 2025 – 107 901 421,00 грн. З них кошти на 2026 – 1 167 211,98 грн. Обсяги фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». 1.2. Пункт 5.1. Розділу V Договору викласти в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: з 17.02.2025 р до 31.01.2026 р». 1.3. Пункт 17.1. Розділу ХVІІ Договору викласти в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.01.2026 р або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому». 1.4. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 17.7. Розділу ХVІІ Договору в новій редакції: «17.7. Цей Договір складений українською мовою у 3 (трьох) примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена українською мовою у 3 (трьох) примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 17/02-НБ/Дж |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-01-14-014331-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, а саме при оприлюдненні Додаткової угоди від 17.02.2025 №1 до Договору помилково в електронному полі «Дата дії договору» зазначено 31.12.2026 замість 31.01.2026. |
Номер договору про закупівлю: | 17/02-НБ/Дж |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про технічну помилку |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1.Відповідно до листа Підрядника від 18.02.2025 №298, п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, Постанови Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070 та на підставі п. 4.7. Договору від 17.02.2025 № 17/02-НБ/Дж (далі – Договір) встановити, що розмір попередньої оплати (авансу) для виконання робіт за Договором становить 32 370 426,00 грн (тридцять два мільйони триста сімдесят тисяч чотириста двадцять шість гривень 00 копійок). Попередня оплата (аванс) надається строком на 3 місяці з дня отримання її Підрядником. По закінченню вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена українською мовою у 3 (трьох) примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 17/02-НБ/Дж |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |