Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпсокартон лист H2, 2500/1200/12.5мм, вологостійкий, A2-s1,d0, ДСТУ EN 520:2018
Очікувана вартість
1 760,00 UAH
UA-2025-01-14-009583-a 0da5e26bdf9445ff93e01a8038066d2b
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Москаленко

+380682487420 tend4_36shvp@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 січня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0330
Код ЄДРПОУ: 38426944
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лариса Москаленко
+380682487420
tend4_36shvp@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Строк поставки товару – до 31 січня 2025 року. Товар має бути поставлений Постачальником Замовнику за окремою заявкою (замовленням) Замовника. Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 5 (п’яти) календарних днів, з дати отримання заявки від Замовника за адресою, що зазначена у заявці Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Гіпсокартон лист H2, 2500/1200/12.5мм, вологостійкий, A2-s1,d0, ДСТУ EN 520:2018
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, м. Київ, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2025
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів сплачує Постачальнику 100 (сто) відсотків вартості поставленого Товару. В разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 січня 2025 14:32
Проєкт договору гіпсокартон.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Протипожежні властивості згідно ДСТУ EN 13501-1:2016 Можливі значення:
  • A2-s1,d0
  • Відповідність стандарту Можливі значення:
  • ДСТУ EN 520:2018
  • Вид Можливі значення:
  • вологостійкий
  • Тип плит Можливі значення:
  • H2
  • Довжина від 2500 міліметр
    Ширина 1200 міліметр
    Товщина 12.5 міліметр

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій