Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизель-генераторна установка
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2025-01-13-009650-a ● da945cd71e0c44d290f1b2e6c7bbd830
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4123 |
Код ЄДРПОУ: | 26632654 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Віктор Тарасюк +380679472673 a_4123@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2025 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2025 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2025 15:01 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Дизель-генераторна установка «DALGAKIRAN DJ44BD» в стандартній заводській комплектації з додатковими опціями та обладнанням, а саме: - всепогодний кожух; - автоматичне введення резерву (АВР); - дизель-генераторна установка має бути встановлена на автомобільний причеп, обладнаний пристроями для приєднання до транспортних засобів, і такий, що відповідає за своїми параметрами габаритам дизель-генераторної установки (модель і вантажопідйомність причепа не визначається – на розсуд учасника).
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Дизель-генераторна установка «DALGAKIRAN DJ44BD» в стандартній заводській комплектації з додатковими опціями та обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Одноразова поставка | 30 | Календарні | 100 | |
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом оплати замовником поставленого товару протягом 10 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі майна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2025 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2025 15:14 |
Оголошення (Додатки 1,2)..docx | |
13 січня 2025 15:14 |
Договір з невідємними частинами (додаток 4).doc | |
13 січня 2025 15:14 |
Технічний опис предмету закупівлі (Додаток 3).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кращі характеристики
Дата подання: 14 січня 2025 08:52
Дата відповіді: 14 січня 2025 09:53
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток № 3 до Тендерної документації), предметом закупівлі є конкретна модель дизель-генераторної установки, а саме DALGAKIRAN DJ44BD - в стандартній заводській комплектації з додатковими опціями та обладнанням. Предмет закупівлі був визначений Замовником виходячи з необхідних технічних умов його застосування як такий, що повністю їм відповідає. У Додатку № 3 зазначено також, що еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі. Аналогічний підхід буде застосовуватись до пропозицій інших моделей з будь-якими іншими технічними характеристиками, аніж ті, що зазначені у Додатку № 3.
Технічна частина
Дата подання: 14 січня 2025 10:52
Дата відповіді: 14 січня 2025 14:32
Шановний Замовнику! Прошу внести зміни до вимог тендерної закупівлі,а саме вказати "аналог або еквівалент",а не одну конкретну модель, що є дискримінацією інших учасників,діючи до вимог чинного законодавста в тендерних закупівлях,виключаючи дискримінацію інших учасників.Дякую
Відповідь: Дякуємо за звернення, шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що ця публічна закупівля здійснюється за процедурою спрощеної закупівлі у відповідності, зокрема, до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з абзацом 2 ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Слід зазначити, що словосполучення «може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» свідчить про наявність у замовника не обов’язку, а права вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати. Здійснюючи системне тлумачення цієї норми і ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про закупівлі», приходимо до висновку, що незазначення замовником аналогів та/або еквівалентів одночасно з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є дозволеною законом поведінкою замовника, яка не обмежує конкуренцію і не призводить до дискримінації учасників.
Натомість Ваше прохання ґрунтується на положенні ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з якою технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Проте стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» регулює процедуру проведення відкритих торгів – іншої процедури закупівель, яка в даному випадку не застосовується.
Крім того, нагадуємо Вам, що замовник здійснює закупівлю для потреб оборони та ініціатор закупівлі визначив потребу саме в такій моделі, що не може не братись до уваги з метою забезпечення виконання завдань щодо обороноздатності.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ця публічна закупівля здійснюється за процедурою спрощеної закупівлі у відповідності, зокрема, до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з абзацом 2 ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Слід зазначити, що словосполучення «може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» свідчить про наявність у замовника не обов’язку, а права вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати. Здійснюючи системне тлумачення цієї норми і ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про закупівлі», приходимо до висновку, що незазначення замовником аналогів та/або еквівалентів одночасно з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є дозволеною законом поведінкою замовника, яка не обмежує конкуренцію і не призводить до дискримінації учасників.
Натомість Ваше прохання ґрунтується на положенні ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з якою технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Проте стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» регулює процедуру проведення відкритих торгів – іншої процедури закупівель, яка в даному випадку не застосовується.
Крім того, нагадуємо Вам, що замовник здійснює закупівлю для потреб оборони та ініціатор закупівлі визначив потребу саме в такій моделі, що не може не братись до уваги з метою забезпечення виконання завдань щодо обороноздатності.
Технічні вимоги. Прозорість та неупередженість закупівлі.
Дата подання: 17 січня 2025 17:54
Дата відповіді: 18 січня 2025 10:00
Добрий день! Шановний Замовник, відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено принципи здійснення публічних закупівель одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім цього, частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Прошу внести зміни і вказати технічні показники згідно вимог чинного законодавства, та вказати технічні показники у межах «не більше/не менше», не вказуючи конкретні параметри, марки тощо, або додайте можливість постачання «ЕКВІВАЛЕНТУ». Такі вимоги, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, дискримінують інших можливих Учасників.
Ми є українським виробником дизель-генераторів, маємо такі самі двигуни французської розробки, а можливо і новіші за датою виготовлення, альтернатори всіх світових брендів, що мають найвищу якість; пересувні платформи власного виробництва; маємо можливість виготовлення супертихих кожухів із металу підвищеної товщини, що гарантує більш довготривале використання та тиху роботу дизель-генераторної установки!
У чому сенс прописувати конкретного Постачальника\виробника у публічних Закупівлях, коли зазначений виріб не є унікальним щодо використання та технічних можливостей?! Зробіть цю Закупівлю прозорою на неупередженою! Надайте можливість сприяти обороні України! Зробіть внески до Тендерної документації, будь ласка.
Дякую за увагу. Разом до перемоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Звертаємо Вашу увагу на відповідь на попереднє звернення, яке містить аналогічні доводи.
Ця публічна закупівля здійснюється за процедурою спрощеної закупівлі у відповідності, зокрема, до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з абзацом 2 ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Здійснюючи системне тлумачення цієї норми і ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про закупівлі», приходимо до висновку, що незазначення замовником аналогів та/або еквівалентів одночасно з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є дозволеною законом поведінкою замовника в процедурі спрощеної закупівлі, яка не обмежує конкуренцію і не призводить до дискримінації учасників.
Положення ЗУ «Про закупівлі», на які Ви посилаєтесь і які регулюють процедуру проведення відкритих торгів, не застосовуються до процедури спрощеної закупівлі.
Ініціатор закупівлі визначив потребу саме в такій моделі згідно з поданими ним рапортом і заявкою, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу на відповідь на попереднє звернення, яке містить аналогічні доводи.
Ця публічна закупівля здійснюється за процедурою спрощеної закупівлі у відповідності, зокрема, до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з абзацом 2 ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Здійснюючи системне тлумачення цієї норми і ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про закупівлі», приходимо до висновку, що незазначення замовником аналогів та/або еквівалентів одночасно з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є дозволеною законом поведінкою замовника в процедурі спрощеної закупівлі, яка не обмежує конкуренцію і не призводить до дискримінації учасників.
Положення ЗУ «Про закупівлі», на які Ви посилаєтесь і які регулюють процедуру проведення відкритих торгів, не застосовуються до процедури спрощеної закупівлі.
Ініціатор закупівлі визначив потребу саме в такій моделі згідно з поданими ним рапортом і заявкою, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 18 січня 2025 13:14
Дата відповіді: 18 січня 2025 14:56
Шановний Замовник! Поясність, буль ласка, логіку своїх вчинків щодо використання бюджетних коштів. Вам відкрито було написано, що обране Вами обладнання не є унікальним з точки зору використання та технічних можливостей. Є велика ймовірніть, що за цю вартість можна придбати дизель-генератор на лафеті із кращими показниками: рівень звукового тиску (менше шуму), що створює дизель-генератор при роботі, покращенні показники зносостійкості (метал більшої товщини, що пройшов якісне оцинковування, якісно пофарбований), лафет, що призначено для тяжких умов використання, при тому, що основні компоненти дизель-генератора будуть такі самі або кращими з точки зору надійності. І це все замість стандартних показників, що пропонується для цивільного призначення використання. Змініть, будь ласка, умови тендерної документації для отримання можливості закупити більш якісне обладнання за тіж самі кошти. Дякую за увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Як зазначалося у відповідях на попередні звернення, Замовник у відповідності до чинного законодавства застосував ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка надає можливість замовнику у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, не вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник застосував таку можливість у відповідності до поданої службою Замовника, яка виступила ініціатором закупівлі, заявки, у якій зазначено про потребу в закупівлі конкретної моделі товару, яка за своїми технічними параметрами відповідає потребам оборони.
Згідно з абз. 1 ч. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Ваше звернення за своїм змістом не стосується ані потреби в роз'ясненні щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, чи щодо вимог до предмета закупівлі, і не є також вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Натомість Ваше звернення є проханням/вимогою про внесення змін до умов тендерної документації щодо технічних параметрів предмета закупівлі з метою "отримання можливості закупити більш якісне обладнання за ті ж самі кошти". Дякуємо Вам за Ваше прагнення, яке також відповідає і меті Замовника придбати якісне обладнання досягаючи при цьому економії бюджетних коштів. Разом з тим, Ваше прохання/вимога є втручанням у розсуд Заявника щодо визначення предмета закупівлі в межах чинного законодавства. Беручи також до уваги те, що Ваше звернення за своїм змістом не відповідає абз. 1 ч. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник не зобов'язаний відповідати на висловлені у Вашому зверненні аргументи, а також прохання/вимоги. Разом з тим, Замовник вважає надану Вам відповідь вичерпною і дякує Вам за Ваше звернення і спільну роботу заради єдиної мети!
Як зазначалося у відповідях на попередні звернення, Замовник у відповідності до чинного законодавства застосував ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка надає можливість замовнику у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, не вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник застосував таку можливість у відповідності до поданої службою Замовника, яка виступила ініціатором закупівлі, заявки, у якій зазначено про потребу в закупівлі конкретної моделі товару, яка за своїми технічними параметрами відповідає потребам оборони.
Згідно з абз. 1 ч. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Ваше звернення за своїм змістом не стосується ані потреби в роз'ясненні щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, чи щодо вимог до предмета закупівлі, і не є також вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Натомість Ваше звернення є проханням/вимогою про внесення змін до умов тендерної документації щодо технічних параметрів предмета закупівлі з метою "отримання можливості закупити більш якісне обладнання за ті ж самі кошти". Дякуємо Вам за Ваше прагнення, яке також відповідає і меті Замовника придбати якісне обладнання досягаючи при цьому економії бюджетних коштів. Разом з тим, Ваше прохання/вимога є втручанням у розсуд Заявника щодо визначення предмета закупівлі в межах чинного законодавства. Беручи також до уваги те, що Ваше звернення за своїм змістом не відповідає абз. 1 ч. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник не зобов'язаний відповідати на висловлені у Вашому зверненні аргументи, а також прохання/вимоги. Разом з тим, Замовник вважає надану Вам відповідь вичерпною і дякує Вам за Ваше звернення і спільну роботу заради єдиної мети!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛІДЕР" #44649842 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2025 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2025 10:14
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
31 січня 2025 10:13
|