Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Гуренко Костянтин Валерійович 380322954938 kostyantin.gurenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2025 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 292 657 806,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 463 289,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0.5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 1400000.00 грн. (один мільйон чотириста тисяч грн. 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям Умови повернення та неповернення-згідно Наказу від 14.12.2020 № 2628 (з урахуванням п.47 Особливостей) Підтвердження надається у порядку визначеному у ч.11 розділу 3 додатку 1 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кількість: 1 робота згідно обсягів ТС
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2025 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2025 14:09 |
Додаток №2 Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
13 січня 2025 14:09 |
Додаток №1 Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
13 січня 2025 14:09 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx | |
13 січня 2025 14:09 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-18-000065 ● c0893244b755440f89c8dab9941cd015
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2025 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.02.2025 № 34.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-13-007492-a, 13.01.2025. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-24 17:47:24
Запит про надання пояснень
Дата: 24.02.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2025-01-13-007492-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 2 Розділу 4 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених технічною специфікацією.
При цьому, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну (локальний(і) кошторис(и); підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору).
Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-27 13:39:33
відповідь на запит
У відповідь на запит від 2025-02-24 в межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-18-000065 повідомляємо наступне:
1.Щодо питання №1: «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи головного корпусу пам’ятки архітектури місцевого значення (охоронний номер 1618) та благоустрою прилеглої території КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» по вул. Кульпарківській, 95 у м. Львів» 2-а черга. (Коригування) у замовника наявний позитивний Експертний звіт № 1184/24-РБК/ЕЗ від 12 грудня 2024 за реєстраційним номером EX01:1450-5210-5336-5558, який затвердив розроблену фахівцями проектну документацію, згідно якої замовником і визначено технічні та якісні характеристики об’єкта. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству
Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 (Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги) та глави 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд), з урахуванням ПДВ.
Так, шляхом додавання вартостей глав 1-9, а саме 207631340.00 грн , кошторисного прибутку 5565864.00 грн., Коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій 2832447.00 грн., Коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва 12678112.00 грн., Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами 15173742.00 грн. та суми ПДВ 20% замовником визначено очікувану вартість об’єкта, а саме 292 657 806,00 грн з ПДВ.
2.Щодо питання №2: «Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281»
Закупівля Ремонтно-реставраційних робіт було оголошена на підставі даних розробленої та затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво.
У 2024 р. замовником був укладений договір на Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту. Оскільки у замовника відсутні окремі спеціалісти, на яких можна покласти обов’язок здійснювати аналіз цін на матеріальні ресурси, та з огляду на значну кількість позицій матеріальних ресурсів, необхідних для виконання робіт на об’єкті, Виконавцю договору ФОП Горніковському Олегу Богдановичу було доручено збирати за сприянням замовника необхідні для виконання робіт технічні і технологічні вихідні дані, в тому числі, здійснювати аналіз поточних цін на матеріальні ресурси, що склалися на момент розроблення проектної документації.
Інформація щодо цін на матеріальні ресурси отримувалась шляхом пошуку у базах даних Prozorro/Prozorro Market; базах даних цін на матеріальні ресурси, наявних в рекомендованих Мінінфраструктури кошторисних програмах та/або на відкритих веб-ресурсах базових організацій Мінінфраструктури; відкритих вебресурсах українських маркетплейсів, інтернет-магазинів та друковані інформаційні довідники; інших відкриті джерела інформації.
Відповідно до вимог п.4.9 Настанови з визначення вартості будівництва (далі- Настанова) поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті на підставі проведеного аналізу цін за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та не перевищували середню ціну у регіоні.
За таких умов, ціни в інвесторській кошторисній проєктній документації підтвердженій висновком експертизи, на основі даних якої замовником в подальшому було визначено очікувану вартість робіт на об’єкті не перевищували середню ціну у регіоні.
Замовник, оголошуючи тендер, згідно вимог розділу V Настанови для розрахунку ціни пропозиції учасником процедури закупівлі (договірної ціни) надає в складі тендерної документації відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
За таких умов, учасники торгів не володіють інформацією про ціни на матеріальні ресурси закладені в інвесторській кошторисній документації і формують ціни на матеріальні ресурси самостійно, виходячи з поточної ринкової ситуації в межах очікуваної вартості тендеру.
По результату розгляду пропозиції замовник вправі відхилити пропозиції учасників виключно на підставах перелічених в п. 44 Особливостей 1178.
Наведений в п. 5.10. Настанови №281 обов’язок стосується Підрядника, однак не створює для замовника додаткових, не передбачених Законом та Особливостями, обов’язків здійснення перевірки процесу розрахунків договірної ціни учасника та витребовувати від учасника торгів додаткові документи, не передбачені тендерною документацією.
Так, чинне закупівельне законодавство не передбачає обов’язку замовника і порівнювати ціни учасників тендеру із середньо-ринковими, як і можливості відхилити пропозицію учасника, якщо окремі визначені ним ціни на матеріальні ресурси перевищують ціни встановлені в інвесторській кошторисній документації.
Не зважаючи на це, замовником під час кваліфікації пропозиції учасника здійснено ряд дій спрямованих на з’ясування достовірності розрахунків учасника в частині цін на матеріальні ресурси. Ціни досліджувалися у відкритих джерелах, - веб-сторінках виробників, диллерів, дистриб’юторів, в т.ч. Епіцентр, Prom.ua та ін., які здійснюють продаж запропонованих у складі пропозиції матеріалів.
Так, наприклад, вибірково наводимо дані, що встановлені замовником:
- за позицією№ 414 «сталь листова оцинкована, товщина 0,7мм» - встановлено, що середньо ринкова вартість становить 757,14грн. за м. кв.;
-за позицією №415 «сталь покрівельна оцинкована» (з врахуванням того, що згідно паспорту об’єкту за цією позицією слід розуміти оцинковані і титан-цинкові листи) замовником встановлено, що середньо - ринкові ціни сталі листової з полімерним покриттям разом з титан-цинковими листами становить 2368,8грн./кв.м. (лист алюмінієвий Wabis, -Епіцентр) та 1886 грн./кв.м. (титан-цинк Rheinzink, - Prom.ua)
-за позицією №11 «амоній фосфорнокислий двозаміщений (діафоній фосфат), марки Б - замовником встановлено, що ціна відповідає середньо – ринковій, наприклад з огляду на ціну на вогнебіозахисну речовину «STRAZH FIX» (епіцентр)»
- за позицією №203 «клей для лінолеуму» - замовником встановлено, що середньо - ринкові ціни на клей для комерційного лінолеуму двокомпонентний реактивний поліуретановий Litokol Litoelastic Evo https://ekosklad.com.ua/ua/p1194316053-dvuhkomponentnyj-reaktivnyj-poliuretanovyj.html, становлять 757,2грн. за 1 кг.;
- за позицією №292 «ПВХ покриття Таркет призма» встановлено, що ціна на лінолеум (струмопровідний, медичнний) становить орієнтовно 1662 грн. за м.кв. (врахуванням невід’ємно порахованих замовником комплектуючих -галтелі, плінтуса, ґрунтовки)
- за позицією №434 «суміш гідроізоляційна Ceresit» - під час аналізу ціни встановлено, що суміш гідроізоляційна Ceresit двохкомпонентна СR66 компонент А має середньо ринкову ціну на рівні 2189 грн за мішок з врахуванням 5 літрів компоненту В, що становить 125 грн. за 1 кг.;
- за позицією №436 «суміш ремонтна» встановлено, що ціна на суміш ремонтну для реставрації та відновлення штукатурки швидкотвердіюча MC-Bauchemie А230 2 кг має середньо ринкову ціну у розмірі 122,0 грн. за 1 кг.;
- за позицією №491, 492, 493, 494, 496 «труби сталеві електрозварні»- замовником встановлено, що ціна на готовий виріб (з врахуванням колін, перехідників, муфт, фарбування, ґрунтовки та ін.;) не перевищує середньоринкову ціну.
Тендерна документація не містить обмежень щодо використання еквівалентних матеріалів, якщо вони рівноцінні чи якісніші, водночас, відповідають технічній специфікації закупівлі. При розгляді кошторису на матеріали учасника встановлено, що учасником використовуватимуться саме такі високоякісні матеріали, з врахуванням видів робіт (ремонтно-реставраційні), що мають свою особливу специфіку та вимоги до якості, що й аргументує зазначені ціни на них. Водночас, встановлено, що не зважаючи на пропозицію подекуди кращих матеріалів, ніж первинно закладались в проекті замовником, ціни на пропоновані учасником матеріали не призвели до загального перевищення вартості робіт в розрізі очікуваної вартості торгів.
За таких умов, в замовника не було підстав висувати зауваження до цін на матеріальні ресурси переможця торгів ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", тим більше, з огляду на те, що його цінова пропозиція є менщою більш ніж на 42 мільйони порівняно з очікуваною вартістю закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань, наведених у висновку, Уповноваженою особою проведено наступні заходи, направлені на усунення порушень, встановлених у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-18-000065, а саме: приведено у відповідність до норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 07.02.2025 №143, шляхом укладання додаткової угоди №1 від 17.03.2025 року.
2025-03-17 16:26:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
249 820 686,69
UAH з ПДВ
|
249 820 686,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
249 820 686,69
UAH з ПДВ
|
30 січня 2025 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2025 17:29
|
Дод.угода №1 до Договору №143 від 07.02.2025року.pdf | зміни до договору |
21 березня 2025 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2025 16:15
|
Графік фінансування.pdf | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Графік робіт.pdf | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Ціни на матеріальні ресурси.xls | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Графік виконання робіт.xlsx | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Договірна ціна.xls | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
графік фінансування К_95 (2).xlsx | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Договір №143 від 07.02.2025року.pdf | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Ціни на матеріальні ресурси.pdf | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
договір кульпарківська.docx | укладений |
07 лютого 2025 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |