Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2025-01-13-005257-a ● ab1d1630bfdc4fd7b8bf92a691e8b6a7
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житній ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 05587843 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., вулиця Верхній Вал, будинок 16 |
Контактна особа: |
Коваленко Роман Олександрович 380503571285 office.zhytniy.rynok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2025 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:22 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:22 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівлі критого ринку «Житній» за адресою: вул. Верхній Вал, 16, 04071, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, вул. Верхній Вал, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2025 11:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 11:33 |
Перелік змін.docx | |
27 січня 2025 11:32 |
Додаток №1 Перелік документів які подаються Учасником зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:31 |
ТД_Пот.ремонт покрівля зі змінами.doc | |
13 січня 2025 12:32 |
додаток_5 перелік документів переможця.doc | |
13 січня 2025 12:32 |
додаток_2 (ТП).doc | |
13 січня 2025 12:32 |
додаток_3 Техн.опис предмету закупівлі.doc | |
13 січня 2025 12:32 |
Тех. завдання Додаток 3.1.docx | |
13 січня 2025 12:32 |
додаток 4 Проект договору на поточний ремонт.docx |
27 січня 2025 11:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 січня 2025 11:33 |
Перелік змін.docx
|
||||||
27 січня 2025 11:32 |
Додаток №1 Перелік документів які подаються Учасником зі змінами.docx
|
||||||
27 січня 2025 11:31 |
ТД_Пот.ремонт покрівля зі змінами.doc
|
||||||
13 січня 2025 12:32 |
додаток_5 перелік документів переможця.doc
|
||||||
13 січня 2025 12:32 |
додаток_2 (ТП).doc
|
||||||
13 січня 2025 12:32 |
додаток_3 Техн.опис предмету закупівлі.doc
|
||||||
13 січня 2025 12:32 |
Тех. завдання Додаток 3.1.docx
|
||||||
13 січня 2025 12:32 |
додаток 4 Проект договору на поточний ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічний опис
Дата подання: 14 січня 2025 10:19
Дата відповіді: 16 січня 2025 11:01
Шановний Замовник. Де об'єми виконання робіт (Додаток № 3.1)?
Відповідь: Шановний Учасник. Всі види та обєми необхідних робіт з поточного ремонту покрівлі будинку викладенні у дефектному акті - Додаток 3.1. до тендерної документації. Якщо на вашу думку дефектний акт складений з порушенням законодавства, просимо більш детально вказати зміст порушення з посиланням на відповідни норми права. Дякуємо за зверення.
Технічний опис
Дата подання: 14 січня 2025 10:35
Дата відповіді: 16 січня 2025 11:02
Шановний Замовник. Де об'єми виконання робіт (Додаток № 3.1)?
Відповідь: Шановний Учасник. Всі види та обєми необхідних робіт з поточного ремонту покрівлі будинку викладенні у дефектному акті - Додаток 3.1. до тендерної документації. Якщо на вашу думку дефектний акт складений з порушенням законодавства, просимо більш детально вказати зміст порушення з посиланням на відповідні норми права. Дякуємо за зверення.
Щодо умов виконання робіт
Дата подання: 19 січня 2025 11:17
Дата відповіді: 21 січня 2025 13:09
Шновний замовнику, чи будете ви оплачувати кошти згідно проміжних актів виконаних робіт? Чому ціна пропозиції має включати в себе ціну за проведення експертизи, якщо проведенння експертизи це обовязок замовника?
Відповідь: Шановний Учасник.
1) Відповідно до п. 4.1. Проекту договору, Оплату за остаточно виконані Підрядником роботи (послуги) Замовник виконує протягом 10-ти днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт (послуг) (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), рахунку, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (послуг) (форма КБ-3) (далі – «Довідка»), підсумкової відомості ресурсів. Тобто оплата проміжних актів виконаних робіт не передбачено договором.
2) У відповідності до п.4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках. Випадки обов’язкового проведення експертизи не поширюються на поточний ремонт. Водночас, проведення експертної оцінки, якщо виникає така необхідність, не заборонено ані ДСТУ 8907:2019, ані іншими документами. Відповідно до 3.6. Настанови, замовник експертизи – фізична або юридична особа, яка згідно з законодавством має належні повноваження та звернулася до експертної організації для укладання договору на проведення експертизи, або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт. Таким чином, згідно тендерної документації Замовник закупівлі вважає за потрібне проведення експертизи кошторисної документації, замовником якої має бути виконавець робіт.
Дякуємо за звернення.
1) Відповідно до п. 4.1. Проекту договору, Оплату за остаточно виконані Підрядником роботи (послуги) Замовник виконує протягом 10-ти днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт (послуг) (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), рахунку, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (послуг) (форма КБ-3) (далі – «Довідка»), підсумкової відомості ресурсів. Тобто оплата проміжних актів виконаних робіт не передбачено договором.
2) У відповідності до п.4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках. Випадки обов’язкового проведення експертизи не поширюються на поточний ремонт. Водночас, проведення експертної оцінки, якщо виникає така необхідність, не заборонено ані ДСТУ 8907:2019, ані іншими документами. Відповідно до 3.6. Настанови, замовник експертизи – фізична або юридична особа, яка згідно з законодавством має належні повноваження та звернулася до експертної організації для укладання договору на проведення експертизи, або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт. Таким чином, згідно тендерної документації Замовник закупівлі вважає за потрібне проведення експертизи кошторисної документації, замовником якої має бути виконавець робіт.
Дякуємо за звернення.
Вимога на усунення неправомірних та дискримінаційних вимог
Дата подання: 23 січня 2025 13:22
Дата відповіді: 27 січня 2025 11:07
Шановний Замовнику! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У відповідності до зазначеної норми замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання».
Порядок видачі дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі-Постанова).
Групами А та Б даної Постанови визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на підставі дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пунктом 10. Групи А Постанови визначено вид робіт підвищеної небезпеки: Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.
При цьому відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу та технічного завдання, висвітленого в Додатку 3.1 до тендерної документації передбачено закупівлю за предметом: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, дані види робіт не передбачають необхідності виконання робіт підвищеної небезпеки: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.
Тому вважаємо, що встановлена вимога тендерної документації є дискримінаційною для нас як учасника даної процедури закупівлі, оскільки ми маємо необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням, дозвільні документи, але не маємо і не повинні мати для виконання робіт, передбачених технічним завданням дозвільний документ щодо видів робіт, які не передбачені технічним завданням: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. Встановивши дискримінаційну вимогу Замовник обмежує наші права щодо участі у даній закупівлі.
Виходячи викладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації: вилучити з Додатку 1 Тендерної документації слова: «заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання».
Аналогічною є практика органу оскарження, викладена у рішенні №27130-р/пк-пз від 07.12.2021 за результатами розгляду скарги: UA-2021-11-11-014613-a.a3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Дякуємо за зверення. Замовником найближчим часом буде вненесено зміни до тендерної документації відповідно до вашого звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
1 902 600,00
UAH з ПДВ
|
1 768 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕРІЯ ДИСТРИБ'ЮЦІЇ" |
1 929 004,20
UAH з ПДВ
|
1 769 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЧЕРКАСИБУДМОНТАЖ" |
1 958 587,27
UAH з ПДВ
|
1 958 587,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Переможець |
1 768 950,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 11:51
|