Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство “Міськводоканал" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352455 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Білопільський шлях, 9 |
Контактна особа: |
Суворова Юлія Володимирівна 380542700185 2022voda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2025 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2025 15:22 |
Початок аукціону: | 21 січня 2025 15:22 |
Очікувана вартість: | 1 257 720,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 577,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2025 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2025 14:15 |
ТД зміни 3 - Кріпильні деталі.doc | |
16 січня 2025 14:15 |
Перелік змін 3 до оголошення Кріпильні деталі.doc | |
16 січня 2025 14:15 |
Додаток 2 зміни 3 - Технічна специфікація.doc | |
15 січня 2025 15:57 |
Перелік змін 2 до оголошення Кріпильні деталі.doc | |
14 січня 2025 15:03 |
Перелік змін до оголошення Кріпильні деталі.doc | |
13 січня 2025 10:11 |
Додаток 1 - Перелік документів, що подаються учасником.docx | |
13 січня 2025 10:11 |
Додаток 4 - Документи переможця.doc | |
13 січня 2025 10:11 |
Додаток 3 - Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-18-000069 ● df08f9965c484845952b285b817215b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2025 №12-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.02.2025 №12-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-01-13-001641-a 13.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-19 10:34:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Кріпильні деталі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-13-001641-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати лист ТОВ «БС Електро» від 24.01.2025 №2401-11, який вказаний в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2025 №7/9.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-21 09:16:11
Відповідь на звернення
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (ID: UA-2025-01-13-001641-a) повідомляємо наступне: 1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
КП «Міськводоканал» Сумської міської ради (далі - Підприємство), відповідно до пункту 14 Особливостей, здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону).
Згідно статті 4 Закону, річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюються відповідно до річного плану.
З метою визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю болтів, гайок, цвяхів будівельник та інших кріпильних деталей (далі – Товар), відповідно до ч. 4 ст.4 Закону, замовником були проведені попередні ринкові консультації з суб’єктами господарювання, які здійснюють поставку даного виду товару та була отримана відповідна інформація (комерційні пропозиції), що додаються, а саме:
- Комерційна пропозиція ТОВ «БС Електро» №1712 від 17.12.24 р.;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Інтерзапчасть» №1 від 18.12.24 р..
Таким чином, очікувану вартість було визначено замовником на підставі даних викладених у вищезазначених документах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі із запитуваної закупівлі визначались виходячи із досвіду роботи підприємства в цілому, відповідно до виробничих потреб підприємства з метою забезпечення якісної і безперебійної роботи служб Підприємства.
2. Щодо питання надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 4 вищевказаної постанови, було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 1.1 Статуту Комунального підприємство "Міськводоканал" Сумської міської ради, далі за текстом – (далі "Підприємство" ), затвердженого рішенням Сумської міської ради від 16.12.2020 р. №20-МР, є комунальним підприємством яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста. Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету, для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не є органом місцевого самоврядування та не входить до її структури, підстав для розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у комунального підприємства немає.
Також хочемо зазначити, що основним джерелом формування бюджету підприємства, є кошти отримані в процесі господарської діяльності, а саме: плата споживачів за отримані комунальні послуги з центрального водопостачання та водовідведення, згідно затверджених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг тарифів. Придбання кріпильних деталей внесено підприємством до річного плану закупівель на 2025 рік, оприлюдненого на веб-порталі «Prozorro», де зазначено, що дана закупівля здійснюється за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства.
3. Щодо надання листа ТОВ «БС Електро» від 24.01.2025 №2401-11, який вказаний в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2025 №7/9.
24.01.2025 року учасником – переможцем ТОВ «БС Електро», код ЄДРПОУ 41736502 у строк, визначений для укладення договору, було надано лист від 24.01.2025 №2401-11, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі, а саме по причині того, що ТОВ «БС Електро», код ЄДРПОУ 41736502 не має економічної вигоди відпускати товар під відтермінування оплати на 180 робочих днів, лист додається:
- Повідомлення про відмову від підписання договору ТОВ «БС Електро» від 24.01.2025 року №2401-11.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2025 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕТЕКС-2000" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
839 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС ЕЛЕКТРО" |
1 176 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРІП-МЕТ" |
991 145,00
UAH з ПДВ
|
991 145,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТЕКС-2000" #34247003 |
Відхилено |
839 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 13:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС ЕЛЕКТРО" #41736502 |
Рішення скасоване |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 10:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС ЕЛЕКТРО" #41736502 |
Відхилено |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 10:26
|
ТОВ "КРІП-МЕТ" #44248050 |
Переможець |
991 145,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2025 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2025 10:07
|
КРІП-МЕТ №28 від 06.02.2025 - Кріпильні деталі.pdf | укладений |
06 лютого 2025 10:06
|