Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
222 000,00 UAH
UA-2025-01-10-011084-a ● 965fe5292c0e4ec68c5c732275c685d2
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
10 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189831 |
Місцезнаходження: | 20014, Україна , Черкаська обл., с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 |
Контактна особа: |
Сергій Белім 380983136418 BELIM19750902@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Забезпечити поставку Товару, у кількості, асортименті, строки і за цінами, визначеними Договором. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору.Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з моменту отримання Постачальником заявки (у разі усної - з обов’язковим подальшим письмовим підтвердженням) від Замовника на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2010 року).Датою поставки Товару є дата підписання Замовником накладної (накладних). Постачальник під час поставки Товару надає копії підтверджуючих документів (сертифікати) щодо якості Товару відповідно до української та міжнародної систем стандартизації.
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні.Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні.Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Термін збирання |
Можливі значення:
|
|
Клас |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
178 020,00
UAH з ПДВ
|
178 020,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "СМАЧНЕНЬКО" |
219 600,00
UAH з ПДВ
|
219 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2305305923 |
Рішення скасоване |
178 020,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 23:21
|
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2305305923 |
Відхилено |
178 020,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 23:22
|
ТОВ "СМАЧНЕНЬКО" #39795904 |
Переможець |
219 600,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2025 21:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 06:39
|
Догов 6.pdf | укладений |
27 січня 2025 06:39
|