Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальна аптечка першої медичної допомоги
Очікувана вартість
2 272 400,00 UAH
UA-2025-01-10-010398-a ● e886379503334b13b8a6f76528304eb4
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108934 |
Вебсайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
Контактна особа: |
Віталій Поліщук +380487408108 alexbmw220@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2025 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2025 11:49 |
Початок аукціону: | 20 січня 2025 11:49 |
Очікувана вартість: | 2 272 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 362,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 штука
Індивідуальна аптечка першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2025 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2025 17:14 |
ТД_Аптечка медична.pdf | |
10 січня 2025 17:14 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Аптечка медична.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про джгут
Дата подання: 14 січня 2025 16:22
Дата відповіді: 17 січня 2025 15:46
Замовник написав: Система повинна складатись з самозатягуючої ремінної системи та застіжки, що дозволяє швидко фіксувати турнікет та швидко застосовувати однією рукою для економії часу на його укладання та для запобігання провисання ременя (це про джгут турнікет). Ви натякаєте лише на один вид турнікета - СОФ. Тоді як не передбачено законом про публічні закупівлі посилатись на конструкцію одного виробництва. Єдиний турнікет, який має застібку це саме СОФ. Решта класних джгутів, таких як СІЧ, ДНІПРО, тощо мають систему велкро (липучку). Ви переписали тендерку з інших документацій, які вже давно притерпіли змін. Прошу роз'яснити, чи може учасник пропонувати не китайский джгут від дешевого парамедика, а справжній джгут СІЧ, або ДНІПРО, які показують якісні результати на практиці, але вони не мають ніякої застіжки, а мають металеву фурнітуру і систему велкро? Якщо можна пропонувати джгути з іншою системою кріплення, а саме з велкро - прошу, внесіть зміни до ТД, адже під час дебатів такі роз'яснення на майданчику вважаються нелегітимними, тобто потрібні зміни в тендерці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваші питання повідомляємо.
Тендерна документація формується замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості).
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно Особливостей під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, крім громадян російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/ республіки білорусь/ ісламської республіки іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/республіка білорусь/ ісламська республіка іран, громадянин російської федерації/ республіки білорусь/ ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Разом з тим, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації та пугкту 5 додатку 2 до тендерної документації учасник має право подати пропозицію на еквівалентний товар. У такому випадку учасник повинен надати документ, що містить технічні характеристики товару. Будь-які еквіваленти будуть розглядатися Замовником у разі, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані у технічних вимогах.
Таким чином в Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Тендерна документація формується замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості).
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно Особливостей під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, крім громадян російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/ республіки білорусь/ ісламської республіки іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/республіка білорусь/ ісламська республіка іран, громадянин російської федерації/ республіки білорусь/ ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Разом з тим, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації та пугкту 5 додатку 2 до тендерної документації учасник має право подати пропозицію на еквівалентний товар. У такому випадку учасник повинен надати документ, що містить технічні характеристики товару. Будь-які еквіваленти будуть розглядатися Замовником у разі, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані у технічних вимогах.
Таким чином в Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
і ще одне - щодо етикеток
Дата подання: 14 січня 2025 16:31
Дата відповіді: 17 січня 2025 15:46
Замовник написав: Відповідність технічних, якісних та інших характеристик запропонованого учасником товару та медичних виробів, що входять у склад аптечки повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції технічним(и) документом(ми) виробника(ів) Товару або його дилера(ів) або дистриб’ютора(ів) або імпортера(ів) тощо (сертифікат або паспорт або етикетка тощо). Питання 1: про які саме сертифікати іде мова? Адже деякі неадекватні виробники додумуються прикладати Сертифікат відповідності від Органів оцінки відповідності, в якому немає ніяких технічних даних до виробу взагалі, і якісних характеристик також. Більш того, вважають, що Сертифікат віповідності органу - це і є "Сертифікат виробника". Щоб потім не було розбіжностей в розумінні. Питання 2: якщо на етикетці виробу - не всі технічні дані зазначені, які написав замовник в документації, то як нею можна буде підтвердити технічні, якісні та ІНШІ характеристики конкретного виробу? На етикетках не пишуть і половину інформації, яку замовник зазначив в таблиці. Тому, просимо внести зміни в ТД та видалити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваші питання повідомляємо.
Відповідно до підпункту 4.3. додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності технічних, якісних та інших характеристик запропонованого учасником товару та медичних виробів, що входять у склад аптечки вимогам тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати технічний(і) документ(ти) виробника(ів) Товару або його дилера(ів) або дистриб’ютора(ів) або імпортера(ів) тощо (сертифікат або паспорт або етикетка тощо).
Разом з тим, вимоги до етикетки медичного виробу встановленні Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02 жовтня 2013.
Таким чином в Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4.3. додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності технічних, якісних та інших характеристик запропонованого учасником товару та медичних виробів, що входять у склад аптечки вимогам тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати технічний(і) документ(ти) виробника(ів) Товару або його дилера(ів) або дистриб’ютора(ів) або імпортера(ів) тощо (сертифікат або паспорт або етикетка тощо).
Разом з тим, вимоги до етикетки медичного виробу встановленні Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02 жовтня 2013.
Таким чином в Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2025 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
1 778 468,40
UAH з ПДВ
|
1 778 468,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАВРИЛЮК ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" |
2 086 200,00
UAH з ПДВ
|
2 086 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Очікує рішення |
1 778 468,40
UAH з ПДВ
|
20 січня 2025 12:12
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 22 січня 2025 17:23 |
Кінець періоду оскарження: | 02 лютого 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
22 січня 2025 17:23
|
Електронний підпис |
22 січня 2025 17:21
|
Протокол_8.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2025-01-10-010398-a.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 27 січня 2025 16:45
Дата подання: 27 січня 2025 16:45
Скарга на рішення замовника про відміну торгів
10.01.2025 року замовник оголосив закупівлю Індивідуальних аптечок першої медичної допомоги, відповідно до річного плану закупівель № UA-P-2025-01-10-013946-a, розміщеного на сайті Прозорро (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-10-013946-a).
Пропозиції були подані двома учасниками: ТОВ ФАРММЕДАЛЬЯНС та ФОП "ГАВРИЛЮК ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА". 20.01.2025 після завершення торгів, пропозиція скаржника була визнана системою економічно вигідною і перейшла на етап кваліфікації.
Але, 22.01.2025 замовник відмінив закупівлю.
Скаржник не погоджується з таким рішенням, з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2025 16:44
рішення від 29.01.2025 № 1344.pdf
Дата публікації: 29 січня 2025 16:44
інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2025 № 1742.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2025 12:07
рішення від 05.02.2025 № 1742.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2025 16:50