Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5 – 11 класів
Очікувана вартість
1 853 000,00 UAH
UA-2025-01-10-010115-a 08ab5de4978f4961ade9a1737413f3ad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савицька Юлія Петрівна

+380680505585 24170652@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костопільський ліцей №3 Костопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24170652
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вулиця Грушевського, будинок 17
Контактна особа: Савицька Юлія Петрівна
+380680505585
24170652@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5 – 11 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, місто Костопіль, вулиця Грушевського, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

10 січня 2025 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2025 16:41
Обгрунтування підстави

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фурман Наталія Олександрівна
#2535101121
Переможець 1 853 000,00
UAH
10 січня 2025 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2025 23:39
Додаткова угода 1_13 зміни до договору
03 лютого 2025 23:36
Договір укладений
10 січня 2025 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML