Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання адміністративного приміщення та прилеглої території Департаменту економічного розвитку Рівненської міської ради за адресою: місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Очікувана вартість
285 318,00 UAH
UA-2025-01-10-006772-a ● eb396a0e9c834de088c3835edbe62201
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02739212 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Поштова,2 |
Контактна особа: |
Конончук Ярина Григорівна +380679095262 rivne.der@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2025 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2025 15:56 |
Початок аукціону: | 20 січня 2025 15:56 |
Очікувана вартість: | 285 318,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 426,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з прибирання адміністративного приміщення (вул. Поштова, 2, м. Рівне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
11 послуга
Послуги з прибирання прилеглої території (вул. Поштова, 2, м. Рівне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником за попередній місяць до 20 числа поточного місяця згідно Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Підписання договору | Строк надання Послуг: з 01.02.2025 до 31.12.2025 (включно). | Повторювана поставка | 334 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2025 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2025 14:19 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
10 січня 2025 14:19 |
Тендерна документація.docx | |
10 січня 2025 14:19 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
10 січня 2025 14:19 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
10 січня 2025 14:19 |
Додаток 2 технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога
Дата подання: 14 січня 2025 09:49
Дата відповіді: 14 січня 2025 11:48
Добрий день!
Згідно з вимогами тендерної документації, Учасники мають надати:
Завірені копії першої, другої сторінки трудової книжки (або іншого документа), що підтверджує факт працевлаштування працівника у Учасника.
Завірені копії наказів про призначення на посаду.
Повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
У зв’язку з цим виникає питання щодо пункту 1:
Які саме «інші документи», окрім трудової книжки, має на увазі Замовник для підтвердження факту працевлаштування, враховуючи, що трудова книжка згідно з чинним законодавством вже не є обов’язковою (в паперовому вигляді)?
Чому, на думку Замовника, подання копій наказу про призначення та повідомлення про прийняття на роботу (які є офіційними документами) є недостатнім для підтвердження працевлаштування?
Просимо надати роз’яснення з цього приводу, щоб уникнути неоднозначного трактування та унеможливити дискримінаційний підхід до учасників.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на ваше звернення від 14.01.2025 повідомляємо наступне.
З метою уникнення встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації в розділі ІІІ додатку 1 до тендерної документації, вказавши перелік документів, які повинен долучити Учасник закупівлі на підтвердження вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в переліку документів, які учасник надає для підтвердження кваліфікації Замовником вказано «або інший документ».
Під вимогою «або інший документ» Замовником розуміється наявність в Учасника закупівлі наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.
Дякуємо за запитання.
У відповідь на ваше звернення від 14.01.2025 повідомляємо наступне.
З метою уникнення встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації в розділі ІІІ додатку 1 до тендерної документації, вказавши перелік документів, які повинен долучити Учасник закупівлі на підтвердження вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в переліку документів, які учасник надає для підтвердження кваліфікації Замовником вказано «або інший документ».
Під вимогою «або інший документ» Замовником розуміється наявність в Учасника закупівлі наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2025 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
217 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА САТУРІ" |
257 994,00
UAH з ПДВ
|
257 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" #2822006687 |
Переможець |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2025 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 15:08
|
Договір | укладений |
28 січня 2025 15:04
|