Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання та прасування білизни (код ДК 021:2015- 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2025-01-10-004097-a 17c64467cd6e4de9a8472ecb569b05d5
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Волчко

+380973387682 bogdanvolchko.attorney@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999796
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., Сарненський район, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3
Контактна особа: Богдан Волчко
+380973387682
bogdanvolchko.attorney@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2025 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


ПЕРЕЛІК основних нормативних актів і документів на надання послуг з прання білизни Правила побутового обслуговування населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 1999 р. N 974 ( 974-99-п ) ДСТУ 2375-94 Побутове обслуговування населення. Терміни та визначення ГСТУ 201-04-96 Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови ГОСТ 12.2.084-82 Машины и оборудование для прачечных ДСТУ 2320-93 Роботи з хімічними речовинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни. Вимоги безпеки ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними і біологічними речовинами) ДНАОП 9.0.30-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень

Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", від 12 жовтня 2022 р. № 1178,п. 10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 кілограм
Послуги з прання та прасування білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично надані послуги на підставі акту виконаних робіт, на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Оплата може бути розтермінована або перенесена на інший період за згодою сторін. 4.2. У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюються на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій розрхунковий рахунок, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюються на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.3. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків згідно затверджених кошторисних призначень. 4.4. Датою оплати є дата списання грошових коштів з рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 січня 2025 12:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

15 січня 2025 18:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2025 18:25
Тендерна документація -нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 6 перелік документів_ що подається учасником- нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 2 до ТД нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 1 до ТД нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Тендерна документація -нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 1 до ТД нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 2 до ТД нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 6 перелік документів_ що подається учасником- нова редакція.docx
15 січня 2025 18:25
перелік змін.docx
15 січня 2025 18:25
перелік змін.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 7 перелік документів_ що подається переможцем.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 7 перелік документів_ що подається переможцем.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 5 до ТД.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 5 до ТД.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 4 до ТД.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 4 до ТД.docx
15 січня 2025 18:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2025 12:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2025 18:25
Тендерна документація -нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Тендерна документація.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 6 перелік документів_ що подається учасником- нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 6 перелік документів_ що подається учасником.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 2 до ТД нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 2 до ТД.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 1 до ТД нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 1 до ТД.docx
15 січня 2025 18:25
Тендерна документація -нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Тендерна документація.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 1 до ТД нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 1 до ТД.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 2 до ТД нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 2 до ТД.docx
15 січня 2025 18:25
Додаток 6 перелік документів_ що подається учасником- нова редакція.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 6 перелік документів_ що подається учасником.docx
15 січня 2025 18:25
перелік змін.docx
15 січня 2025 18:25
перелік змін.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 7 перелік документів_ що подається переможцем.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 7 перелік документів_ що подається переможцем.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 5 до ТД.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 5 до ТД.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 4 до ТД.docx
10 січня 2025 12:01
Додаток 4 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЗВЕРНЕННЯ до замовника з вимогою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 10 січня 2025 16:52
Дата відповіді: 11 січня 2025 16:41
10 січня 2025 року Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) - Послуги з прання та прасування білизни (код ДК 021:2015- 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення), з ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-10-004097-a (далі – відкриті торги за Особливостями). Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за Особливостями замовник оприлюднив тендерну документацію. Ми, як Скаржник, вважаємо умови відкритих торгів з Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону. У зв’язку з чим, керуючись положенням пункту 54 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру Скаржник, як потенційний учасник відкритих торгів з Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на наступне. Не відповідність положенням Закону та Особливостей кваліфікаційного критерію, що зазначений в пункті 2 Додатку №1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником», а саме: обов’язкова наявність у технології прання білизни синтетичного миючого та дезінфекційного засобів за наступними параметрами: - синтетичний миючий засіб повинен володіти дезінфікуючим ефектом, ефективно видаляти забруднення, знищувати неприємні запахи, масова частка ПАР не більше 20%, масова частка сполук з вмістом фосфору не більше 5%, миюча здатність не менше 90%, відбілююча здатність не менше 90%. Наявність залишкової (пролонгованої) антимікробної дії. - Дезінфекційний засіб, внесений МОЗ України до реєстру дезінфекційних засобів, призначений для дезінфекції поверхонь та усунення неприємних запахів, масова частка КПАР не більше 3%, масова частка етилового спирту не менше 55%, масова частка ізопропилового спирту не менше 30%, масова частка перекису водню не менше 3%. А також спосіб підтвердження «такого кваліфікаційного критерію». Відповідно до абзацу другого, пункту 48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. А частина друга статті 16 Закону передбачає застосування вичерпного переліку кваліфікаційних критеріїв, тільки таких, як: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітність. Такий кваліфікаційний критерій, як зазначений в пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації - «обов’язкова наявність у технології прання білизни синтетичного миючого та дезінфекційного засобів за конкретними параметрами» не передбачена пунктом 16 Закону, тому підлягає виключенню зі змісту тендерної документації. Разом з цим, вимога щодо зазначення конкретних параметрів миючих та та дезінфекційного засобів є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника, так як порушує право потенційних учасників на ведення вільної підприємницької діяльності; її необхідність не підтверджена законодавчо, явно вказує на орієнтир Замовника на «свого учасника» та обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. В даній процедурі закупівлі зможуть прийняти участь лише те обмежене коло учасників, які використовують в своїй діяльності конкретний вид миючого та/або дезінфекційного засобу, параметри якого прописано в тендерній документації, хоча якісне прання може бути забезпечене за допомогою використання інших пральних засобів, що може бути засвідчено відповідними сертифікатами якості та/або висновками державної санітарно - епідеміологічної експертизи. А зазначений спосіб підтвердження, так званого «кваліфікаційного критерію», як надання «оригіналу гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника дезінфікуючих засобів...» неодноразово розглядався Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка в ході розгляду скарг встановлювала, що такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання та зобов'язувала замовників вносити зміни до тендерної документації. Як приклад, рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.01.2024 № 672-р/пк-пз. Тож, враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мова іде про наявну в учасника процедури закупівлі технологію прання білизни, затверджену внутрішніми нормативно-правовими документами та інструкціями учасника, який згідно Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30 квітня 2014 року № 293, має мати окремий пральний цех для обробки білизни медичних закладів, а отже і відповідні технології прання медичної білизни, в тому числі параметри синтетичних миючих та дезінфікуючих засобів, що використовуються учасником. Згідно експертних оцінок, такі параметри мають бути в межах, запропонованих в тендерній документації. При цьому даним параметрам відповідає широке коло синтетичних та дезінфікуючих мийних засобів, що представлені на ринку. Використання засобів з іншими параметрами може негативно вплинути на якість наданих послуг, строк служби білизни та здоров’я хворих.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 січня 2025 13:17
Кінець періоду оскарження: 28 січня 2025 00:00
Дата відміни: 28 січня 2025 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
17 січня 2025 13:17
Електронний підпис
17 січня 2025 13:16
ПРОТОКОЛ №004097-а від 17.01.2025.pdf