Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04376937 |
Місцезнаходження: | 55223, Україна , Миколаївська обл., с. Мигія, вул. Центральна, будинок 50 |
Контактна особа: |
Смашнюк Олена Іванівна 380680823553 smashnyuk69@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2025 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2025 13:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 14:19 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2025 14:19 |
Очікувана вартість: | 13 981 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 905,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 69905,41 (Шістесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ять грн. 41 коп. )* Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69905.41 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією, яка повинна бути чинна до повного закінчення робіт на об'єкті. Розмір банківської гарантії –1% від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СДРПОУ 38382038 Україна, 61037, місто Харків, проспект Героїв Харкова, буд. 199, корпус Д-5. офіс 108
ekspenizazo.com ekspertzaz gmail.com+38(099)327-70-13
Документ створено в Единій державній
електронній системі у сфері будівництва.
ЗАТВЕРДЖУЮ
(Днрекzор)
Змїівська Ольга Володимирівна
Підпис lніціал, прізвище 06 травня 2023 р.
місто Дніпро
Ресстраційний номер EX01:6552-2015-0232-8118 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ N.• 035/23Д від 24 квітня 2023
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний)
щодо розгляду проектної документації на будівництво
за робочим проектом
(стадія проектуваиняј
«Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіівка Первомайського району Миколаївської області» (коригування)
(назва оО*Екта будівництв)
РеЕстраційний номер Проектної” документації PD01:8792-9055-8552-5763 Класи наслідків (відповідальності) об'сктів СС2
Сукупний показник СС2
Лринітка 1. Сукупний показник зазначають відповідно до 4.7.
Замовник МИГІЇВСЬКА ClЛbCbKA РАДА (04376937), Юридична особа - lнiuiaтop УKPAÏHA, Миколаївська обл.. Первомайський район, Мигіївська територіальна грома да, с. Мигія (станом на 01.01.2031), вулиця Первомайська , 6. 50
(назва організаий”)
Генеральний проектувальник КОЛЕСНІЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
(назва організаці”ј
За результатами розгляду проектної документаиії на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності , з питань експлуатаиійної безпеки , з питань кошторисної частини проектної документаиії , з питань санітарного i епідеміологічного благополучия населения ; з пита нь охорони праці
; з питань екологіі ; з питань пожежної безпеки ; з пита нь інженерного забезпечення ; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту i може бути затверджено (схвачено) в установленому порядку з такими техніко-економічними (технічними) показниками:
Найменування Од.вим.
Головні
показники
Впд будівництва
Капітальний ремонт
Кількість робочих місць, у т.ч. новостворених місде 1
Загальна кількістъ працюючих осіб 2
Кільяість метканqів ЧОЛ. 328
Тривалість будівництва міс. 8,7
Загальна кошторисна трудомісткість тпс.люд.год 26,01699
7ривалість експлуатації років 60
Водопровід труба ПHT 110T м 6201
Водопровід труба ПHT SOT м 1674
Водопровід труба ПHT 32T м 100
Водопровід труба ПHT 25Т
2000
Пожежні гідранти (ПГ, Н= 1,0м) DIT. 24
otт. 16
мат. 5
Гип водонапірної башти (просктуЕма)
Сталева з смністю баку
50м3 та висотою опори 18,0.
Кількість водонапірних башт (існуючих) mm. 1
Площа забудови
4366
Категорія системи водопостачання II
Розрахункова річпа витрата води 15403,0
Максимальна витрата води на добу М' 46,4
Мінімальна витрата води на добу мЗ 29,5
Uентралізоване водовідведення відсут нс
Загальна кошторисна вартість будівництва, в поточних цінах
станом на квітень 2023 р.,
у т.ч. виконано
Коотти розлоділялясъ на тис. грн. 18098,558
2448,524
будівельні роботи ,
у т.ч. виконано 14596,229
2265,130
устаткування ,
у т.ч. виконано 49,490
нші витрати ,
у т.ч. виконано 3452,839
183,394
Принітка 2. Напрями експертизи зазначають відповідно до 8.6,
Принітка 3. Техніко-економічні показники зазначають відповідно до додатків И, К, Л ДБН A.2.2-3 [10).
Обов'язковий додаток до експертного звіту на 5 аркушах
Примітка 4. Обов'язковий додаток складають відповідно до 9.1.1.
Примітка.
3 випуском даного висновку, економічні показники експертного звіту ТОВ
«Експертиза ЗО» №064/22Д від 05.09.2022p. вважати такими , що втратили чинність . Даний експертний звіт доповнюс звіт ТОВ «Експертиза ЗО» N.• 064/22Д від 05.09.2022p. в об'смах коригування.
СС2
Скарги до процедури
Дата подання: 23 січня 2025 20:32
Дата подання: 21 лютого 2025 15:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-26-000079 ● c1be769e05e84c30b86ae375c14fae3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 18:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.03.2025 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-01-10-003983-a, 10.01.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 15:23:46
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 13981081,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-10-003983-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-02 10:17:08
Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування
Додаток 1
Пояснення на запит замовнику від 31.03.2025 р.
Дата: 2025-03-31 15:23:46
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 13981081,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-10-003983-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Мигіївська сільська рада (зазначається назва замовника) надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
(зазначаються пояснення, інформація та обґрунтування дій замовника на задане питання Держаудитслужби).
https://mygiivska-gromada.gov.ua/
Щодо запитання № 2
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
-- Надзвичайна кредитна програма для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
код програмної класифікації видатків 0117366
Надання інформації про усунення порушення замовником
МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 15.04.2025 р. с. Мигія № 176 уповноваженої особи Олени СМАШНЮК Порядок денний: 1. Про опрацювання висновку Висновок 15.04.2025 12:33 (зазначається найменування офісу, який звернувся із запитом) офісу Держаудитслужби в ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ області та підготовки відповідного пояснення 2. Про оприлюднення звіту про усунення порушень (зазначається найменування офісу, який звернувся із запитом) офісу Держаудитслужби в ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ області в електронній системі закупівель Під час розгляду першого питання порядку денного: 15.04.2025 р. (зазначається дата отримання запиту), в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-10-003983-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-10-003983-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 15.04.2025 р. (вказати дату, оприлюднення запиту) наступного змісту: «Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду виконання рішення Колегії АМКУ установлено порушення абзацу другого частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мигіївської сільської ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-10-004243-a; тендерну документацію зі змінами від 11.02.2025 № 40; запитання учасників процедури закупівлі від 17.01.2025, 27.01.2025, 28.01.2025, 30.01.20254 та відповіді замовника від 20.01.2025, 28.01.2025, 30.01.2025; скарга до процедури № UA-2025-01-10-003983-a.c1 від 23.01.2025 ТОВ «А ГРУП ІНЖИНІРІНГ»; рішення Органу оскарження від 03.02.2025 № 1557-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-01-10-003983-a.b2 від 21.02.2025 ТОВ «ГОСПОДАР-2»»; рішення Органу оскарження від 05.03.2025 №3391-р/пк-пз; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 02.04.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами проведення моніторингу публічної закупівлі встановлено, що відповідно до рішення Органу оскарження від 03.02.2025 № 1557-р/пк-пз, Замовник зобов’язаний внести зміни до тендерної документації, зокрема шляхом внесення відповідних змін в частині визначених підпунктом 5.4.4 пункту 5 розділу ІІІ Документації та пунктом 3 додатку 9 Документації. Замовником в електронної системи закупівель 11.02.2025 оприлюднено інформацію щодо усунення порушення та оприлюднено тендерну документацію зі змінами від 11.02.2025 № 40. Однак, відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником внесено зміни до тендерної документації та виключено з тендерної документації пункт 5.4.4, натомість відповідна інформація міститься під підпунктом 5.6.4 пункту 5 розділу III та пункту 3 Додатку 9, а отже, замовником не виконано рішення Органу оскарження в цій частині, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Водночас, в ході моніторингу відповідно інформації та протокольного рішення Замовника від 31.03.2025 № 137 оприлюднених замовником на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель 31.03.2025 процедуру закупівлі UA-2025-01-10-003983-a відмінено відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: ». На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Мигіївська сільська рада (зазначається назва замовника) надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 В зв’язку з тим, що не було усунуто 6-у вимогу рішення №1557-р/пк-пз від 03.02.2025 р. Антимонопольного комітету України, а саме: 1. З Додатку 9. До тендерної документації не усунено пункт 3 «Довідка в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5.6.4 .» 2. З тендерної документації не усунено пункт «5.6.4 Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що: а) між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, б) або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю -- відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, в) або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.» та відповідно до п.2 ч. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (та п. 55 Особливостей): «про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.», уповноважена особа Замовника – Мигіївської сільської ради протоколом № 137 від 31.03.2025 прийняла рішення про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та / або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так як висновок оприлюднено 15.04.2025 (зазначається дата оприлюднення запиту) є необхідність оприлюднити в електронній системі закупівель відповідні пояснення на запит про надання інформації у строк до 30.04.2025 р. (включно) (вказується кінцева дата надання відповіді на запит Держаудитслужби, для прикладу: запит про надання інформації опублікований 10.05.2023, у такому випадку третій робочий день для надання відповіді настає 15.05.2023 року включно). ВИРІШИВ (-ЛА): 1. Затвердити підготовлений звіт про усунення порушень ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ офісу Держаудитслужби в області. 2. Оприлюднити до 30.04.2025 (включно) вказується кінцева дата надання відповіді на запит Держаудитслужби) в електронній системі закупівель пояснення на запит про надання інформації від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ області зазначені у Додатку 1 до цього протоколу. Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та інвестицій _____________ Олена СМАШНЮК
2025-04-15 14:14:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2025 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
13 589 114,24
UAH з ПДВ
|
13 099 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А ГРУП ІНЖИНІРІНГ" |
13 930 798,76
UAH з ПДВ
|
13 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДМОНТАЖ" |
13 981 033,55
UAH з ПДВ
|
13 469 208,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Рішення скасоване |
13 099 999,90
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 15:25
|
|
ТОВ "А ГРУП ІНЖИНІРІНГ" #45071726 |
Рішення скасоване |
13 100 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2025 15:04
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Відхилено |
13 099 999,90
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 13:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 10:49
|
ТОВ "А ГРУП ІНЖИНІРІНГ" #45071726 |
Очікує рішення |
13 100 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 13:10
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 08:47 |
Кінець періоду оскарження: | 11 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 11 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 31.03.2025 р. с. Мигія № 137 Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування ДК 021:2015 ДК 021:2015 – 45231000-5 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2025-01-10-003983-a (зазначити номер процедури закупівлі) відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування ДК 021:2015 ДК 021:2015 – 45231000-5 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2025-01-10-003983-a (зазначити номер процедури закупівлі). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Не усунено 6-у вимогу рішення №1557-р/пк-пз від 03.02.2025 р. Антимонопольного комітету України, а саме: 1. З Додатку 9. До тендерної документації не усунено пункт 3 «Довідка в довільній формі щодо укладених раніше договорів та їх виконання, яка оформлена згідно вимог підпункту 5.6.4 .» 2. З тендерної документації не усунено пункт «5.6.4 Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що: а) між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, б) або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю -- відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, в) або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.» Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2025-01-10-003983-a (зазначити номер процедури закупівлі). Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування ДК 021:2015 ДК 021:2015 – 45231000-5 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2025-01-10-003983-a (зазначити номер процедури закупівлі) згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування ДК 021:2015 ДК 021:2015 – 45231000-5 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2025-01-10-003983-a (зазначити номер процедури закупівлі) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт водопровідної мережі в селі Софіївка Первомайського району Миколаївської області. Коригування ДК 021:2015 ДК 021:2015 – 45231000-5 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2025-01-10-003983-a (зазначити номер процедури закупівлі) згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей. Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та інвестицій _____________ Олена СМАШНЮК |
31 березня 2025 08:47
|
Електронний підпис |
31 березня 2025 08:47
|
Протокол № 137 від 28.03.2025.PDF |