Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чохол для шолома бойового балістичного, тип 1, вид 1, тканина № 1 (тип 3, клас 8) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
17 820 000,00 UAH
UA-2025-01-09-010195-a f2b8209e895042e996be5c9931676282
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2025 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2025 12:19
Початок аукціону: 20 січня 2025 12:19
Очікувана вартість: 17 820 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 178200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Чохол для шолома бойового балістичного, тип 1, вид 1, тканина № 1 (тип 3, клас 8) - N-02-02-04-000-0020

Місце поставки – Україна
50 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штука
Чохол для шолома бойового балістичного, тип 1, вид 1, тканина № 1 (тип 3, клас 8) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 178200 UAH
Форма підтвердження: документ
09 січня 2025 17:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2025 17:50
18_04_2024_TS sholom.pdf
09 січня 2025 17:50
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 8 Проєкт договору.docx
09 січня 2025 17:50
Розмірна сітка.xlsx
09 січня 2025 17:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 січня 2025 17:50
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
09 січня 2025 17:50
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
09 січня 2025 17:50
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-01-09-010195-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Деркач Людмила Іванівна", Код ЄДРПОУ:1912920640
Дата подання: 25 січня 2025 22:16
Наявність невідповідностей у документах пропозиції ТОВ "МІК"
23 січня 2025 року було опубліковано ПРОТОКОЛ № 2301-4 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» про визначення ТОВ "МІК" переможцем спрощеної Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-09-010195-a).
ФОП Деркач Людмила Іванівна не погоджується з рішенням замовника з наступних причин.
Згідно з вимогами, наведеними у пункті 3 ДОДАТКУ № 4 до Оголошення ТОВ "МІК" було надано не повну, не коректну інформацію. Так, у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ "МІК" було не коректно вказано Предмет аналогічного договору (містяться розбіжості між інформацією в довідці, наданими аналогічним договором та видатковою накладною).
Також звертаємо увагу, що ТОВ "МІК" було надано лист вих. №3 від 27.12.2024 від ТОВ «ЮКАТОРГ» про представництво інтересів щодо закупівлі за номером у ЦБД № UA-2025-01-09-010195-a, яка була опублікована 09.01.2025.
Крім того, ТОВ "МІК" згідно вимог Замовника була надана довідка від ТОВ «ЮКАТОРГ» вих. №2 від 27.12.2024 з не коректною інформацією щодо досвіду роботи на займаній посаді працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.
З більшою повною розгорнутою інформацією просимо ознайомитись у листі-вимозі та інших документах, що додаємо.
Просимо повторно переглянути документи ТОВ "МІК" та дискваліфікувати як такого, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2025 12:03
У відповідь на Вашу вимогу від 25.01.2025 Ідентифікатор: UA-2025-01-09-010195-a.c1, повідомляємо наступне:

Учасником ТОВ «МІК» на виконання вимоги п.3 Додатку № 4 до Оголошення надано довідку, за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, де зазначено предмет договору відповідно до пункту 1.1. розділу 1 «Предмет договору» Державного контракту (договору) про закупівлю від 18 жовтня 2024 року №370/10-24-РМ, а саме: «Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)», що відповідає вимогам Оголошення.

Учасник ТОВ «МІК» виконав вимоги пункту 8 Додатку № 1 до Оголошення шляхом надання листа від виробника товару ТОВ «ЮКАТОРГ» чим було підтверджено стосунки із виробником. Також зазначаємо, що умовами Оголошення не встановлено вимоги щодо дати формування документу.

Інформуємо, що відповідно до вимог підпункту 2.4. пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення: «У разі, якщо учасник не є виробником запропонованого товару та/або пропонує до постачання продукцію декількох виробників, учасник надає довідку за формою та згідно з вимогами, наведеними у пункті 2.1 ДОДАТКУ № 4 до Оголошення, від кожного виробника запропонованого товару.» Учасник ТОВ «МІК» надав довідку від виробника, яка відповідає вимогам Оголошення.

Вимоги підпунктів 2.2. та 2.3. пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення виконуються у разі, якщо Учасник є виробником запропонованого товару.

Також зазначаємо, що документи, надані у складі пропозиції Учасника закупівлі, які не вимагалися умовами оголошення про проведення закупівлі, не розглядаються замовником, а також їх невідповідність вимогам чинного законодавства та умовам оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.

Враховуючи вищевикладене пропозиція вказаного Учасника відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

25 січня 2025 22:16
Вимога_UA-2025-01-09-010195-a_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2025 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МІК" 11 235 000,00
UAH з ПДВ
10 749 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Деркач Людмила Іванівна" 13 000 000,00
UAH з ПДВ
10 750 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" 14 499 000,00
UAH з ПДВ
14 409 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 16 152 000,00
UAH з ПДВ
14 496 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "РІН-СПЕЦОДЯГ" 17 760 000,00
UAH з ПДВ
17 760 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 17 817 000,00
UAH з ПДВ
17 817 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 17 820 000,00
UAH з ПДВ
17 820 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 17 820 000,00
UAH з ПДВ
17 820 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 17 820 000,00
UAH з ПДВ
17 820 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 січня 2025 12:07
Електронний підпис
24 січня 2025 12:05
Файл підпису.p7s
24 січня 2025 12:05
Довідка Рябов.zip
24 січня 2025 12:05
Довідка МІК.zip
24 січня 2025 12:05
Довідка ДПС від 22.01.pdf
24 січня 2025 12:05
Витяг.pdf
24 січня 2025 12:05
inform.pdf.p7s
24 січня 2025 12:05
inform.pdf
24 січня 2025 12:05
5. Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2025 12:05
4. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
24 січня 2025 12:05
2. Статут МІК 14.05.24.pdf
22 січня 2025 15:32
Електронний підпис
22 січня 2025 15:25
Довідка ДПС від 22.01.pdf
19 січня 2025 11:24
Електронний підпис
19 січня 2025 11:24
Електронний підпис
19 січня 2025 11:22
inform.pdf
19 січня 2025 11:22
1. Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2025 11:22
inform.pdf.p7s
19 січня 2025 11:22
Файл підпису.p7s
19 січня 2025 11:22
4.4. Статут МІК 14.05.24.pdf
19 січня 2025 11:22
Довідка МІК.zip
19 січня 2025 11:22
Витяг.pdf
19 січня 2025 11:22
4.1. Протокол.pdf
19 січня 2025 11:22
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
19 січня 2025 11:22
10.2. ВН 370 Навушники.pdf
19 січня 2025 11:22
Довідка Рябов.zip
19 січня 2025 11:22
7. ЛИСТ від Виробника.pdf
19 січня 2025 11:22
11. S0100115 Ф1. Баланс180435.pdf
19 січня 2025 11:22
Довідка ДПС від 25.12.pdf

Публічні документи

18 січня 2025 21:46
Електронний підпис
18 січня 2025 21:46
Електронний підпис
18 січня 2025 21:45
1.ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 січня 2025 21:45
18.Довідка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
Витяг (10).pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
18.Довідка.pdf
18 січня 2025 21:45
Витяг (10).pdf
18 січня 2025 21:45
Довідка (12).zip
18 січня 2025 21:45
Довідка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
Довідка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
Довідка.pdf
18 січня 2025 21:45
Підписаний Licenz-13.pdf
18 січня 2025 21:45
Файл підпису (7).p7s
18 січня 2025 21:45
29.Довідка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
10.Копія звіту.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
28.Довідка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
11.Копія квитанції.pdf
18 січня 2025 21:45
27.Паспорт.pdf
18 січня 2025 21:45
13.2.Договір,відгук.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
14.1.Декларація Деркач.PDF
18 січня 2025 21:45
23.Виписка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
9.Копія наказів.pdf
18 січня 2025 21:45
13.1.Договір,відгук.pdf
18 січня 2025 21:45
24.Витяг Деркач 09.12.2024.pdf
18 січня 2025 21:45
28.Довідка.pdf
18 січня 2025 21:45
13.1.Договір,відгук.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
26.Наказ.pdf
18 січня 2025 21:45
29.Довідка.pdf
18 січня 2025 21:45
27.Паспорт.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
11.Копія квитанції.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
23.Виписка.pdf
18 січня 2025 21:45
26.Наказ.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
10.Копія звіту.pdf
18 січня 2025 21:45
9.Копія наказів.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
13.2.Договір,відгук.pdf
18 січня 2025 21:45
4.Довідка.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
20.Гарантійний лист.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
2.Гарантійний лист.pdf
18 січня 2025 21:45
3.Акт.pdf
18 січня 2025 21:45
20.Гарантійний лист.pdf
18 січня 2025 21:45
2.Гарантійний лист.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
3.Акт.pdf.p7s
18 січня 2025 21:45
4.Довідка.pdf

Публічні документи

17 січня 2025 16:57
Електронний підпис
17 січня 2025 16:57
Електронний підпис
17 січня 2025 16:57
(3.1) Обладнання.pdf
17 січня 2025 16:57
(1) ЦП.pdf
17 січня 2025 16:57
(7) Лист гарантія.pdf
17 січня 2025 16:57
(2) Гарантійний лист.pdf
17 січня 2025 16:57
(3.2) звіт ЄСВ 3 квартал.pdf
17 січня 2025 16:57
(2) Акт 1035 Чохол.pdf
17 січня 2025 16:57
(6) заборгованість.pdf
17 січня 2025 16:57
(5) Анкета.pdf
17 січня 2025 16:57
(6) Довідка фіз.pdf
17 січня 2025 16:57
(4) Лист гарантія.pdf
17 січня 2025 16:57
(3.4) фінзвіт 2023.pdf
17 січня 2025 16:57
(6) Довідка юр.pdf
17 січня 2025 16:57
(3.2) Працівники.pdf

Публічні документи

19 січня 2025 13:00
Електронний підпис
19 січня 2025 13:00
Електронний підпис
19 січня 2025 12:58
1.Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2025 12:58
Довідка.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
Довідка.pdf
19 січня 2025 12:58
Довідка (13).zip
19 січня 2025 12:58
Файл підпису (6).p7s
19 січня 2025 12:58
Гарантія з банку.zip
19 січня 2025 12:58
Витяг (9).pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
Витяг (9).pdf
19 січня 2025 12:58
Підписаний Licenz-13.pdf
19 січня 2025 12:58
Довідка.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
11.Квитанція №2.Копія.pdf
19 січня 2025 12:58
9.Накази. Копія.pdf
19 січня 2025 12:58
25.Довідка.pdf
19 січня 2025 12:58
15.Лист-гарантія.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
9.Накази. Копія.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
26.Наказ.pdf
19 січня 2025 12:58
25.Довідка.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
26.Наказ.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
15.Лист-гарантія.pdf
19 січня 2025 12:58
20.Гарантійний лист.pdf
19 січня 2025 12:58
20.Гарантійний лист.pdf.p7s
19 січня 2025 12:58
Гарантія з банку.zip

Публічні документи

18 січня 2025 15:39
Електронний підпис
18 січня 2025 15:39
Електронний підпис
18 січня 2025 15:38
Наказ на директора.pdf
18 січня 2025 15:38
Витяг ПДВ.pdf
18 січня 2025 15:38
Наказ на працівників.pdf
18 січня 2025 15:38
J05001~1.PDF
18 січня 2025 15:38
Статут з описом.pdf
18 січня 2025 15:38
Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 січня 2025 15:38
Лист-гарантія.pdf
18 січня 2025 15:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2025 14:21
Електронний підпис
17 січня 2025 14:21
Електронний підпис
17 січня 2025 14:20
Акт перевірки.pdf
17 січня 2025 14:20
Код доступу СТАТУТ.pdf
17 січня 2025 14:20
Довідка працівники.pdf
17 січня 2025 14:20
накази працівники.rar
17 січня 2025 14:20
Анкета Додаток 6.pdf
17 січня 2025 14:20
Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2025 14:20
Виписка з ЄДР.pdf
17 січня 2025 14:20
статут ПРАЙМФОРМ.pdf
17 січня 2025 14:20
Довідка мтб.pdf
17 січня 2025 14:20
Витяг ЄДР ПРАЙМ 26.01.pdf

Публічні документи

16 січня 2025 18:05
Електронний підпис
16 січня 2025 18:05
Електронний підпис
16 січня 2025 18:03
3_ Довідка обладнання.pdf
16 січня 2025 18:03
6_3 Довідка коруп.zip
16 січня 2025 18:03
7_Гарантійний лист.pdf.p7s
16 січня 2025 18:03
6_4 Довідка коруп.zip.p7s
16 січня 2025 18:03
6_3 Довідка коруп.zip.p7s
16 січня 2025 18:03
Гарантія 89.zip
16 січня 2025 18:03
6_4 Довідка коруп.zip
16 січня 2025 18:03
7_Гарантійний лист.pdf
16 січня 2025 18:03
Гарантія 89.zip.p7s
16 січня 2025 18:03
2_2_Акт відповідності.pdf
16 січня 2025 18:03
Гарантія 89.zip

Публічні документи

18 січня 2025 10:37
Електронний підпис
18 січня 2025 10:37
Електронний підпис
18 січня 2025 10:36
7.9 Витяг судимість.p7s
18 січня 2025 10:36
4.4 Фінзвітність.pdf
18 січня 2025 10:36
4.3.3.3 Копія відгуку.pdf
18 січня 2025 10:36
7.2. Анкета.pdf
18 січня 2025 10:36
7.9 Витяг судимість.pdf
18 січня 2025 10:36
7.11 Довідка ДПС.pdf
18 січня 2025 10:36
4 Довідка виробника.pdf

Публічні документи

18 січня 2025 15:43
Електронний підпис
18 січня 2025 15:43
Електронний підпис
18 січня 2025 15:42
Цінова пропозиція.pdf
18 січня 2025 15:42
рішення від 29.11.24.pdf
18 січня 2025 15:42
витяг пдв гвард.форм.pdf
18 січня 2025 15:42
Статут.pdf
18 січня 2025 15:42
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП "Деркач Людмила Іванівна"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "РІН-СПЕЦОДЯГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

168_Гарантія_РІН_СПЕЦОДЯГ_17_01_2025.zip J0100126 Податкова декларація з податку на прибуток підприємств56390.pdf J05001~1.PDF J0510109 1 Додаток 1 (Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам.pdf J0510109 2 Додаток 1 (Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам.pdf J0510109 3 Додаток 1 (Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам.pdf J0510409 1 Додаток 4 (ДФ) Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору.pdf J0510409 2 Додаток 4 (ДФ) Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору.pdf J0510409 3 Додаток 4 (ДФ) Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору.pdf J0510509 Додаток 5 (Д5) Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби.pdf Акт щодо перевірки зразка.pdf Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.pdf Антикорупційна програма з наказом.pdf Виписка ЄДРПОУ.pdf Витяг ЄДРПОУ від 20.03.2024.pdf Витяг ПДВ.pdf Витяг про відсутність судимості.pdf Витяг_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip Гарантійний лист відповідність тех. характ..pdf Гарантійний лист щодо виробника товару.pdf Довідка НАПЗК (РІН-СПЕЦОДЯГ, ТОВ).zip Довідка НАПЗК (Фентісова).zip Довідка про бенефіціарного власника.pdf Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf Довідка про наявност мтб та обладнання.pdf Довідка щодо банкрутства.pdf Довідка щодо відсутності заборгованості.pdf Довідка щодо ліцензування.pdf Довіреність_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip Договір 286_3_22_232 від 20.06.2022 з ДУ, накл., оплата.pdf Договір 286_3_23_151 від 10.03.2023 з ДУ, накл, оплата.pdf Лист_згода_на_обробку_персональних_даних_Денисенко_В_А_.pdf Лист-гарантія.pdf Лист-згода з проектом договору.pdf Лист-згода на обробку персональних даних.pdf Лист-роз'яснення щодо ненадання документів.pdf Ліцензія_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip Наказ на директора.pdf Наказ на працівників.pdf Протокол ЗЗУ щодо даної закупівлі.pdf Протокол УЗЗ _РІН-СПЕЦОДЯГ_, ТОВ.pdf Рейтинг UaAAA завірена копія Денисенко.zip Статут з описом.pdf Фінансовий звіт за 2023 рік з деклараціями.pdf Фінансовий звіт за 2024 рік (1, 2 та 3 к).pdf Цінова пропозиція.pdf

ТОВ "ПРАЙМФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 89.zip

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 10 749 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2025 09:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2025 12:22

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "МІК" 1) не надано довідку яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно пункту 3 Додатку № 4 до Оголошення. 2) ТОВ "МІК" зазначило у ціновій пропозиції, що виробник товару є ТОВ «ЮКАТОРГ», та надав гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна) від виробника ТОВ "МІК", що не відповідає вимогам оголошення. 3) наданий документ передбачений пунктом 11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, ДАТОВАНИЙ ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідностей необхідно :1) надати довідку яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно пункту 3 Додатку № 4 до Оголошення(на наданий договір(и). 2) привести у відповідність цінову пропозиції згідно Додатку №2 у частині виробника та надати всі необхідні документи від виробника ТОВ "МІК" згідно вимог встановлених Оголошенням АБО надати гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), а саме від зазначеного виробника у ціновій пропозиції - ТОВ «ЮКАТОРГ». 3) надати документ передбачений пунктом 11 Розділу 1 Додатку №7.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2025 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
10 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2025 15:00
Договір №581 01-25-РМ від 30.01.2025.pdf укладений
31 січня 2025 14:33