Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чохол для шолома бойового балістичного, тип 1, вид 1, тканина № 1 (тип 3, клас 8) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
17 820 000,00 UAH
UA-2025-01-09-010195-a ● f2b8209e895042e996be5c9931676282
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Ірина Казьмірчук +380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2025 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2025 12:19 |
Початок аукціону: | 20 січня 2025 12:19 |
Очікувана вартість: | 17 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 178200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
1. Чохол для шолома бойового балістичного, тип 1, вид 1, тканина № 1 (тип 3, клас 8) - N-02-02-04-000-0020
Місце поставки – Україна
50 тис. шт
50 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штука
Чохол для шолома бойового балістичного, тип 1, вид 1, тканина № 1 (тип 3, клас 8) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-01-09-010195-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Деркач Людмила Іванівна", Код ЄДРПОУ:1912920640
Дата подання: 25 січня 2025 22:16
Наявність невідповідностей у документах пропозиції ТОВ "МІК"
23 січня 2025 року було опубліковано ПРОТОКОЛ № 2301-4 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» про визначення ТОВ "МІК" переможцем спрощеної Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-09-010195-a).
ФОП Деркач Людмила Іванівна не погоджується з рішенням замовника з наступних причин.
Згідно з вимогами, наведеними у пункті 3 ДОДАТКУ № 4 до Оголошення ТОВ "МІК" було надано не повну, не коректну інформацію. Так, у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ "МІК" було не коректно вказано Предмет аналогічного договору (містяться розбіжості між інформацією в довідці, наданими аналогічним договором та видатковою накладною).
Також звертаємо увагу, що ТОВ "МІК" було надано лист вих. №3 від 27.12.2024 від ТОВ «ЮКАТОРГ» про представництво інтересів щодо закупівлі за номером у ЦБД № UA-2025-01-09-010195-a, яка була опублікована 09.01.2025.
Крім того, ТОВ "МІК" згідно вимог Замовника була надана довідка від ТОВ «ЮКАТОРГ» вих. №2 від 27.12.2024 з не коректною інформацією щодо досвіду роботи на займаній посаді працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.
З більшою повною розгорнутою інформацією просимо ознайомитись у листі-вимозі та інших документах, що додаємо.
Просимо повторно переглянути документи ТОВ "МІК" та дискваліфікувати як такого, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Деркач Людмила Іванівна не погоджується з рішенням замовника з наступних причин.
Згідно з вимогами, наведеними у пункті 3 ДОДАТКУ № 4 до Оголошення ТОВ "МІК" було надано не повну, не коректну інформацію. Так, у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ "МІК" було не коректно вказано Предмет аналогічного договору (містяться розбіжості між інформацією в довідці, наданими аналогічним договором та видатковою накладною).
Також звертаємо увагу, що ТОВ "МІК" було надано лист вих. №3 від 27.12.2024 від ТОВ «ЮКАТОРГ» про представництво інтересів щодо закупівлі за номером у ЦБД № UA-2025-01-09-010195-a, яка була опублікована 09.01.2025.
Крім того, ТОВ "МІК" згідно вимог Замовника була надана довідка від ТОВ «ЮКАТОРГ» вих. №2 від 27.12.2024 з не коректною інформацією щодо досвіду роботи на займаній посаді працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.
З більшою повною розгорнутою інформацією просимо ознайомитись у листі-вимозі та інших документах, що додаємо.
Просимо повторно переглянути документи ТОВ "МІК" та дискваліфікувати як такого, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2025 12:03
У відповідь на Вашу вимогу від 25.01.2025 Ідентифікатор: UA-2025-01-09-010195-a.c1, повідомляємо наступне:
Учасником ТОВ «МІК» на виконання вимоги п.3 Додатку № 4 до Оголошення надано довідку, за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, де зазначено предмет договору відповідно до пункту 1.1. розділу 1 «Предмет договору» Державного контракту (договору) про закупівлю від 18 жовтня 2024 року №370/10-24-РМ, а саме: «Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)», що відповідає вимогам Оголошення.
Учасник ТОВ «МІК» виконав вимоги пункту 8 Додатку № 1 до Оголошення шляхом надання листа від виробника товару ТОВ «ЮКАТОРГ» чим було підтверджено стосунки із виробником. Також зазначаємо, що умовами Оголошення не встановлено вимоги щодо дати формування документу.
Інформуємо, що відповідно до вимог підпункту 2.4. пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення: «У разі, якщо учасник не є виробником запропонованого товару та/або пропонує до постачання продукцію декількох виробників, учасник надає довідку за формою та згідно з вимогами, наведеними у пункті 2.1 ДОДАТКУ № 4 до Оголошення, від кожного виробника запропонованого товару.» Учасник ТОВ «МІК» надав довідку від виробника, яка відповідає вимогам Оголошення.
Вимоги підпунктів 2.2. та 2.3. пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення виконуються у разі, якщо Учасник є виробником запропонованого товару.
Також зазначаємо, що документи, надані у складі пропозиції Учасника закупівлі, які не вимагалися умовами оголошення про проведення закупівлі, не розглядаються замовником, а також їх невідповідність вимогам чинного законодавства та умовам оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.
Враховуючи вищевикладене пропозиція вказаного Учасника відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасником ТОВ «МІК» на виконання вимоги п.3 Додатку № 4 до Оголошення надано довідку, за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, де зазначено предмет договору відповідно до пункту 1.1. розділу 1 «Предмет договору» Державного контракту (договору) про закупівлю від 18 жовтня 2024 року №370/10-24-РМ, а саме: «Навушники спеціальні (Вид 1-4, Тип 1-2, комплектність КШББ) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)», що відповідає вимогам Оголошення.
Учасник ТОВ «МІК» виконав вимоги пункту 8 Додатку № 1 до Оголошення шляхом надання листа від виробника товару ТОВ «ЮКАТОРГ» чим було підтверджено стосунки із виробником. Також зазначаємо, що умовами Оголошення не встановлено вимоги щодо дати формування документу.
Інформуємо, що відповідно до вимог підпункту 2.4. пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення: «У разі, якщо учасник не є виробником запропонованого товару та/або пропонує до постачання продукцію декількох виробників, учасник надає довідку за формою та згідно з вимогами, наведеними у пункті 2.1 ДОДАТКУ № 4 до Оголошення, від кожного виробника запропонованого товару.» Учасник ТОВ «МІК» надав довідку від виробника, яка відповідає вимогам Оголошення.
Вимоги підпунктів 2.2. та 2.3. пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення виконуються у разі, якщо Учасник є виробником запропонованого товару.
Також зазначаємо, що документи, надані у складі пропозиції Учасника закупівлі, які не вимагалися умовами оголошення про проведення закупівлі, не розглядаються замовником, а також їх невідповідність вимогам чинного законодавства та умовам оголошення не є підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі.
Враховуючи вищевикладене пропозиція вказаного Учасника відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2025 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІК" |
11 235 000,00
UAH з ПДВ
|
10 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Деркач Людмила Іванівна" |
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" |
14 499 000,00
UAH з ПДВ
|
14 409 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" |
16 152 000,00
UAH з ПДВ
|
14 496 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІН-СПЕЦОДЯГ" |
17 760 000,00
UAH з ПДВ
|
17 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" |
17 817 000,00
UAH з ПДВ
|
17 817 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОЛТРЕЙН" |
17 820 000,00
UAH з ПДВ
|
17 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
17 820 000,00
UAH з ПДВ
|
17 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" |
17 820 000,00
UAH з ПДВ
|
17 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІК" #30105738 |
Переможець |
10 749 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 09:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2025 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2025 15:00
|
Договір №581 01-25-РМ від 30.01.2025.pdf | укладений |
31 січня 2025 14:33
|