Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб з борошна пшеничного 1 ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку, булочка з борошна пшеничного 1 ґатунку
Очікувана вартість
2 412 750,00 UAH
UA-2025-01-09-010024-a 951bc2cbbc7b43f7b5ea408e239f71c0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Альошина

+380634635412 o.alyoshina@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3017
Код ЄДРПОУ: 39309315
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Альошина
+380634635412
o.alyoshina@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2025 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 2 412 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 063,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27000 кілограм
хліб з борошна пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
23000 кілограм
хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
10700 кілограм
булочка з борошна пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться за фактично отриманий Товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дня отримання Товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України згідно накладної. Днем оплати рахується день зарахування грошових коштів на рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2025 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2025 17:22
Оголошення.docx
09 січня 2025 17:22
Додаток 5 до оголошення.docx
09 січня 2025 17:22
Додаток 3 до оголошення.docx
09 січня 2025 17:22
Додаток 4 до оголошення.docx
09 січня 2025 17:22
Додаток 2 до оголошення.docx
09 січня 2025 17:22
Додаток 1 до оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САВІНОВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 2 394 330,00
UAH з ПДВ
2 394 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2025 14:37
Електронний підпис
23 січня 2025 12:34
Хл. Пшеничний.pdf
23 січня 2025 12:34
Хл. Козацький.pdf
23 січня 2025 12:34
Протокол Мерс 24.12.pdf
23 січня 2025 12:34
Бул. Здоба Шкільна.pdf
23 січня 2025 11:35
Хл. Пшеничний.pdf
23 січня 2025 11:35
Хл. Козацький.pdf
23 січня 2025 11:35
Протокол Мерс 24.12.pdf
23 січня 2025 11:35
Бул. Здоба Шкільна.pdf
17 січня 2025 21:39
Електронний підпис
17 січня 2025 21:39
Електронний підпис
17 січня 2025 21:38
Савінов ІПН.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Виписка.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Пропозиція.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
видаткові накладні.pdf
17 січня 2025 21:38
Технічні вимоги.pdf
17 січня 2025 21:38
Відгук до договору.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Паспорт Савінов О..pdf
17 січня 2025 21:38
Витяг з РПЄП.pdf
17 січня 2025 21:38
Новий ISO 22000 24.06.2027 р..pdf
17 січня 2025 21:38
Новий ISO 14001 26.11.2027.pdf
17 січня 2025 21:38
Протокол змиви 07.01..pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Лист-згода на опд.pdf
17 січня 2025 21:38
Новий ISO 9001 26.11.2027.pdf
17 січня 2025 21:38
Витяг МВС.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Савінов ІПН.pdf
17 січня 2025 21:38
Виписка.pdf
17 січня 2025 21:38
Довідка податкова.pdf
17 січня 2025 21:38
Новий ISO 9001 26.11.2027.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Протокол змиви 07.01..pdf
17 січня 2025 21:38
Витяг МВС.pdf
17 січня 2025 21:38
Довідка податкова.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Витяг з РПЄП.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Довідка корупція СО.pdf
17 січня 2025 21:38
Паспорт Савінов О..pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Протокол від 14.11.pdf
17 січня 2025 21:38
Протокол від 14.11.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Новий ISO 14001 26.11.2027.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Пропозиція.pdf
17 січня 2025 21:38
Відгук до договору.pdf
17 січня 2025 21:38
Лист-згода на опд.pdf.p7s
17 січня 2025 21:38
Технічні вимоги.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САВІНОВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "САВІНОВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2743916277
Переможець 2 394 330,00
UAH з ПДВ
24 січня 2025 18:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2025 15:55

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно п. 12 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал або належним чином завірена копія Протоколу дослідження (випробувань) та/або Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними, токсичними показниками та ГМО), виданого акредитованою, та уповноваженою для цілей державного контролю лабораторією, не більше місячної давнини від дати оголошення закупівлі.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано копії Експертних висновків про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа: ДСТУ (в т.ч. за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними, токсичними показниками та ГМО), які не завірені належним чином. 2. Відповідно п. 13 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг, Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку щодо наявності транспортного засобу з зазначенням всієї необхідної інформації та сканований оригінал Договору транспортного перевезення та зберігання від 01.11.2024 р. № 6 зі строком його дії до 31.12.2024 р., також надано лист - роз’яснення, в якому Учасник посилаючись на п. 6.1. цього Договору повідомляє що: «дія якого буде подовжена», але враховуючи п. 6.1. Договору транспортного перевезення та зберігання від 01.11.2024 р. № 6 «У разі якщо жодна зі сторін не надіслала повідомлення про припинення дії договору він вважається автоматично пролонгованим на наступний календарний рік, без укладення додаткової угоди». На підставі вищевказаного, вбачається невідповідність вказаної інформації Учасником. 3. Відповідно п. 14 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал договору (ів), дійсного на час виконання договору, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та сканкопії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканкопії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції, в яких, зазначена інформація щодо державного номеру суперечить інформації вказаній у Довідці щодо наявності транспортного засобу яку надав Учасник у складі своєї пропозиції. 4. Відповідно п. 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Протоколи на проведення радіаційного контролю транспортного(их) засобу(ів), що буде використовуватися при постачанні предмету закупівлі у кількості, що вказана в довідці про транспорт, видані акредитованою лабораторією не більше місячної давнини від дати оголошення закупівлі.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Протокол радіаційного контролю від 02.12.2024 р. № 7631/ВРАД/РК, який становить більше місячної давнини від дати оголошення закупівлі (дата оголошення закупівлі – 09.01.2025 р.). З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2025 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВІНОВ ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2743916277
2 394 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2025 10:46
ДУ 2 до Дог 29 ПС.PDF зміни до договору
17 лютого 2025 10:41
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2025 08:19
ДУ 1 до Дог 29 ПС.PDF зміни до договору
07 лютого 2025 08:16
Електронний підпис укладений
30 січня 2025 11:41
29 ПС.PDF укладений
30 січня 2025 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 29/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 29/ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML