Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління капітального будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 04011733 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А |
Контактна особа: |
Кирило Бурикін +380988712672 burykinkirill954@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2025 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2025 09:00 |
Очікувана вартість: | 43 090 548,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215 452,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2025 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2025 13:23 |
Тендерна документація.docx | |
09 січня 2025 13:23 |
Додаток 1.pdf | |
09 січня 2025 13:23 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-27-000010 ● 8ae3de10a1e3404b958e29561b2c347e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2025 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2025 № 18-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2025-01-09-005026-a 09.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-31 12:04:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з «Поточного ремонту частини будівлі гуртожитку з окремим входом, а саме: всі приміщення 1 - 9 поверхів лівого крила будівлі, яке розташоване за адресою: пр. Соборний, 117, Вознесенівський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб», ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 43 090 548,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-005026-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та відповідні документи за рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
4. Надати інформацію (пояснення, відповідні документи) щодо фактичного стану виконання договору підряду від 31.01.2025 № 01/25, укладеного Замовником з ТОВ «Опитний завод М».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-02 15:04:11
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» і Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4);
- експертної оцінки від 17.10.2024 № 0613-24О, виданої експертною організацією ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» за результатом розгляду кошторисної частини проектної документації, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво.
Кошторисна документація та експертна оцінка додаються.
2. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli
3. Фінансування зазначеної закупівлі планується здійснювати за рахунок коштів бюджету Маріупольської міської територіальної громади. Фінансування закупівлі станом на теперішній час не здійснювалось, у зв’язку з тим, що послуги, які надаються за договором підряду від 31.01.2025 № 01/2025, ще не були прийняті замовником.
4. Надання послуг за договором підряду від 31.01.2025 № 01/2025 здійснюється ТОВ «Опитний завод М» згідно календарного графіку (додаток № 2 до договору).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-03 17:12:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з «Поточного ремонту частини будівлі гуртожитку з окремим входом, а саме: всі приміщення 1 - 9 поверхів лівого крила будівлі, яке розташоване за адресою: пр. Соборний, 117, Вознесенівський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб», ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 43 090 548,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-005026-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено: «…Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»…».
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Опитний завод М» завантажено документи щодо підтвердження відповідності послуг, що запропоновані учасником, вимогам «Технічного завдання» до тендерної документації (файли «15. Пояснювальна записка.pdf», «15.1. Договірна ціна.pdf», «15.1.1. ДЦ_ДЦ_4-розрахунки.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-01.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-02.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-03.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-04.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-05.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-06.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-07.pdf», «15.2. ЛК1_02-01-08.pdf», «15.3. ПВР.pdf», «15.4. ЗВВ.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-01.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-02.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-03.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-04.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-05.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-06.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-07.pdf», «15.5. ЗВВЛК_02-01-08.pdf»), які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) та не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі ТОВ «Опитний завод М» (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Опитний завод М» на кожній сторінці, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Разом з тим, документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Опитний завод М», зокрема файли: «1. Наявність обладнання_ матеріально-технічної бази та технологій.pdf», «8. Тендерна пропозиція.pdf», «6. Статут.pdf», «6.1. Опис Статут.pdf», «5. Витяг з Єдиного державного реєстру.pdf», які завантажені у форматі PDF, не містять електронного підпису та відбитки печатки ТОВ «Опитний завод М» на кожній сторінці, отже останні не набули статусу оригіналу електронного документа, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Надати пояснення з яких причин Замовником не виявлено невідповідність в інформації та документах тендерної пропозиції ТОВ «Опитний завод М» та не надано йому 24 год на їх усунення?
2. Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно з пунктом 1.3 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками закупівлі аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема «…на підтвердження надається копія договору (договорів) і всіх додатків до договору (договорів), які є його (їх) невід'ємними частинами, та копія документу (документів), що підтверджують факт належного виконання договору (по кожному договору – у разі надання кількох аналогічних договорів)…».
Проте, на виконання кваліфікаційних критеріїв ТОВ «Опитний завод М» до електронної системи закупівель завантажено договір підряду від 09.11.2022 № 20/2022, Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв (Захід з поточного ремонту для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, а саме: «Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. Андрія Фабра, 10 у Центральному районі, м. Дніпро») до якого не містить підпису контрагента учасника по вказаному договору, чим порушено вимоги пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації.
Надати пояснення з яких причин Замовником не виявлено невідповідність в інформації та документах тендерної пропозиції ТОВ «Опитний завод М» та не надано йому 24 год на їх усунення?
3. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону передбачено «…Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:…договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення…».
Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю не оприлюднено документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 10:21:37
Відповідь на запит
1. В оголошеній конкурентній процедурі закупівлі взяв участь лише один учасник — ТОВ «Опитний завод М». Пропозиція учасника була розглянута замовником і визнана такою, що в цілому відповідає вимогам тендерної документації, а також вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо відсутності підпису уповноваженої особи та відбитки печатки ТОВ «Опитний завод М» на кожній сторінці деяких завантажених учасником документів вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Пункт 1 розділу III тендерної документації містить опис формальних (несуттєвих) помилок, тобто таких, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст (технічні помилки та описки). Зокрема: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
У відповідності з вимогою пункту 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція учасника підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Подання учасником документів через електронну систему закупівель і підписання тендерної пропозиції КЕП забезпечує їх цілісність, автентичність і відсутність втручання після завантаження.
Відсутність підпису уповноваженої особи та відбитки печатки ТОВ «Опитний завод М» на кожній сторінці документів не спотворює такі документи, стосується виключно оформлення тендерної пропозиції учасника та не впливає на її зміст. До того ж, враховуючи, що у закупівлі взяв участь лише один учасник, не може створити переваг чи дискримінації серед учасників закупівлі, порушення принципів відкритості, добросовісної конкуренції та рівного ставлення до учасників, оскільки не спричиняє жодних негативних наслідків для конкурентного середовища.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, вважаємо, що відсутність підпису уповноваженої особи та відбитки печатки учасника на кожній сторінці завантажених документів можна прирівняти до формальних (несуттєвих) помилок.
На підставі наведеного Замовник, діючи в межах і у спосіб передбачений тендерною документацією і діючим законодавством, визнав пропозицію учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
2. На підтвердження вимоги пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «Опитний завод М» було завантажено файли: «3. Досвід.pdf», «3.1. Договір _ 20-2022 від 09.11.2022 (3).pdf», «3.2. Дод. угода _1 до договору _20-2022 від 09.11.2022.pdf», «3.3. Акт _ 1 за грудень 2022 року з підсумковою відомістю ресурсів і довідкою КБ-3 на 52 арк..pdf».
Аналогічний договір, вказаний учасником у наданій довідці, міститься у файлі «3.1. Договір _ 20-2022 від 09.11.2022 (3).pdf». У пункті 12.1. наданого договору зазначені додатки до нього, а саме: договірна ціна, календарний графік надання послуг, план фінансування. Зазначені додатки, що надані в тому самому файлі, містять підписи і печатки сторін договору. Договір не містить жодної інформації про те, що до нього є ще якісь додатки, зокрема підсумкова відомість ресурсів. Таким чином, учасником виконано вимогу пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії договору (договорів) і всіх додатків до договору (договорів), які є його (їх) невід'ємними частинами.
На підтвердження факту належного виконання договору учасником надані документи, які містяться в файлі «3.3. Акт _ 1 за грудень 2022 року з підсумковою відомістю ресурсів і довідкою КБ-3 на 52 арк..pdf». Слід зазначити, що замовником в тендерній документації не конкретизовано, які саме документи повинен надати учасник на підтвердження факту належного виконання договору. Згідно пункту 4.5. аналогічного договору, облік та оплата наданих послуг здійснюється на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в.
Учасником у файлі «3.3. Акт _ 1 за грудень 2022 року з підсумковою відомістю ресурсів і довідкою КБ-3 на 52 арк..pdf» надані документи, вказані у пункті 4.5. аналогічного договору, які містять підписи і печатки сторін договору, чим підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, зазначеному в пункті 1.3 додатку 1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що замовник не повинен розглядати документи надані учасником закупівлі, якщо надання таких документів не передбачено умовами тендерної документації. У зв’язку з чим, замовник не розглядав надану учасником підсумкову відомість ресурсів, що міститься у файлі «3.3. Акт _ 1 за грудень 2022 року з підсумковою відомістю ресурсів і довідкою КБ-3 на 52 арк..pdf».
До того ж слід зазначити, що замовник закупівлі є також замовником за аналогічним договором, а отже може підтвердити факт надання учасником договору з усіма додатками до нього і факт належного виконання цього договору.
Враховуючи вищенаведене, замовником не виявлено невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції ТОВ «Опитний завод М», наданих на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, згідно з пунктом 1.3. додатку 1 до тендерної документації.
3. Замовником в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю, на виконання вимоги пункту 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», оприлюднено файл «Підсумкова відомість ресурсів.xls» у машинозчитувальному форматі Microsoft Excel, який містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи: 1. В електронній системі закупівель оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі, відповідно до чинних норм законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Видано наказ про усунення виявлених порушень, недопущення встановлених порушень у подальшому та підвищення рівня професійної компетентності уповноваженою особою (копія наказу додається).
2025-04-16 17:10:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу першого пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Усунуто.
2025-04-17 11:48:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2025 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Опитний завод М |
42 941 224,64
UAH з ПДВ
|
42 941 224,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Опитний завод М #33330969 |
Переможець |
42 941 224,64
UAH з ПДВ
|
17 січня 2025 21:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2025 16:26
|
Додаток 2 до договору № 01-2025 від 31.01.2025.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 16:24
|
Договір № 01-2025 від 31.01.2025.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 16:24
|
Додаток 3 до договору № 01-2025 від 31.01.2025.xlsx | зміни до договору |
16 квітня 2025 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2025 19:40
|
Договір № 01-2025 від 31.01.2025.pdf | укладений |
03 лютого 2025 19:39
|
Підсумкова відомість ресурсів.xls | укладений |
03 лютого 2025 19:39
|
Договірна ціна.xls | укладений |
03 лютого 2025 19:39
|
2. Календарний графік.pdf | укладений |
03 лютого 2025 19:39
|
3. План фінансування.pdf | укладений |
03 лютого 2025 19:39
|
1. Договірна ціна.pdf | укладений |
03 лютого 2025 19:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення в електронній системі закупівель договору з усіма додатками до нього у машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 01/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |