Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао-порошок, 10%
Очікувана вартість
138 750,00 UAH
UA-2025-01-09-000705-a a5189bd7c56547ffb09f782e85a0309c
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сарніцька

+380962352319 buh.potg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43369291
Місцезнаходження: 20340, Україна , Черкаська обл., Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11
Контактна особа: Наталія Сарніцька
+380962352319
buh.potg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Поставка продукції здійснюється окремими партіями в робочий день з 9:00 до 16:00 включно, відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку Товару (продукції), згідно заявок від замовника відправлених за 3 робочих дні до завозу продуктів харчування; або ж згідно додаткової домовленості між Сторонами. Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Замовником (Покупцем) у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 кілограм
Какао-порошок, 10%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20340, Україна, Черкаська область, Уманський район, с. Паланка, Грушевського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

09 січня 2025 09:24
Договір.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 10 відсоток

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2025 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ФОП Марченко Євгеній Олександрович 92 500,00
UAH з ПДВ
92 500,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
ФОП Бабій Леся Олександрівна 129 500,00
UAH з ПДВ
129 500,00
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

12 січня 2025 21:42
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 10 відсоток

Публічні документи

09 січня 2025 10:00
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Масова частка жиру (какао масла) 10 відсоток

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марченко Євгеній Олександрович
#3368513737
Переможець 92 500,00
UAH з ПДВ
15 січня 2025 09:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2025 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марченко Євгеній Олександрович
#3368513737
92 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2025 16:43
Дод. угода № 2.pdf укладений
06 березня 2025 16:42
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2025 17:16
ДУ ДО ДОГ 19.pdf зміни до договору
27 січня 2025 15:57
Електронний підпис укладений
15 січня 2025 15:02
дог.19.pdf укладений
15 січня 2025 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів покупця
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2025 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 92 500,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати дію Договору