Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41822250 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Процюк Юлія Олександрівна +380385542242 yuliia_protsiuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2025 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 171 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 859,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2025 09:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2025 09:07 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами).docx | |
09 січня 2025 09:07 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
09 січня 2025 09:07 |
Додаток 1 до ТД. Перелік документів та_або інформації_ які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
09 січня 2025 09:07 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
09 січня 2025 09:07 |
Додаток 2 Технічні та якісні характеристики 2025.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-18-000006 ● 02378992a3644dbfb7c7a15add838f37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2025 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2025 № 17-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.02.2025 № 17-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2025-01-09-000488-a 09.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 16:25:31
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «згідно з ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий, Хліб житньо-пшеничний, Хліб пшеничний, Батон)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-000488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог п.п. 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники надають документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Учасником СТ «Домашній хліб Поділля» не надано у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, згідно п.п. 5.15. Додатку 1 до тендерної документації учасники у складі пропозиції надають довідку у довільній формі, що запропоновані Учасником товари не виготовлені та не поставлені особами, які підтримують ведення війни росії проти України відповідно до реєстру НАЗК «Міжнародні спонсори війни».
У складі тендерної пропозиції СТ «Домашній хліб Поділля» відсутня вищевказана довідка, що не відповідає умовам п.п. 5.15. Додатку 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника СТ «Домашній хліб Поділля» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації?
4. Відповідно до вимог Технічної специфікації, викладеної у Додатку 2 до тендерної документації продукція «хліб цільнозерновий» повинна відповідати ДСТУ 7517:2014.
В складі тендерної пропозиції учасником СТ «Домашній хліб Поділля» надано Посвідчення про якість на хліб та хлібобулочні вироби, згідного якого хліб цільнозерновий виготовлений відповідно до ДСТУ 4583:2006, що не відповідає вимогам Технічної специфікації Замовника, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника СТ «Домашній хліб Поділля» як таку, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-20 14:31:16
Пояснення
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаю відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надаю інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників) та посилання на сайт, на якому здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/product-prices/hmelnickaya/rye_bread_ryewheat_bread/
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Додаток 1 до протокольного рішення.
3. Надаю документи (видаткові накладні, Додаткова угода) на підтвердження виконання в повному обсязі аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці згідно Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору».
Згідно п.п. 5.15. Додатку 1 до тендерної документації учасники у складі пропозиції надають довідку у довільній формі, що запропоновані Учасником товари не виготовлені та не поставлені особами, які підтримують ведення війни росії проти України відповідно до реєстру НАЗК «Міжнародні спонсори війни». У складі тендерної пропозиції СТ «Домашній хліб Поділля» надав довідку «Гарантійний лист» вих. № 21 від 15 січня 2025 року такого змісту: «Ми, Споживче товариство «Домашній хліб Поділля» гарантуємо, що товари, які пропонуються нами у тендерній пропозиції не є товарами, що походять з Російської Федерації та Республіки Білорусь. Продукція, запропонована нами виготовляється в Україні на виробничих потужностях Споживче товариство «Домашній хліб Поділля» (Скановану довідку додаю до Документів). Так як довідка складається в довільній формі, то на мій розсуд, такого змісту довідка мене влаштувала.
4. В складі тендерної пропозиції учасником СТ «Домашній хліб Поділля» надано Посвідчення про якість на хліб та хлібобулочні вироби, згідного якого хліб цільнозерновий виготовлений відповідно до ДСТУ 4583:2006. Хліб цільнозерновий за своїми якісними характеристиками має відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ (ДСТУ 7517:2014; ДСТУ4588:2006).
Уповноваженою особою будуть прийняті всі міри для запобігання вчинення порушень в майбутньому».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-21 11:20:00
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «згідно з ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий, Хліб житньо-пшеничний, Хліб пшеничний, Батон)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-000488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Відповідно до інформації, розміщеної в річному плані закупівель, джерелом фінансування закупівлі «згідно з ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий, Хліб житньо-пшеничний, Хліб пшеничний, Батон)» є кошти місцевого та державного бюджетів на умовах співфінансування.
Враховуючи викладене, прошу надати наступну інформацію: за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків, реквізитів постанови КМУ, яка визначає порядок та умови надання такої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-24 13:40:25
Пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаю відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Фінансування зазначеної закупівлі здійснено за рахунок субвенції відповідно до ПКМУ «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» від 20 грудня 2024 р. № 1456 (код програмної класифікації видатків 0611403 спец. фонд, Р/р UA828201720344211056134021489).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 15:29:02
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «згідно з ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий, Хліб житньо-пшеничний, Хліб пшеничний, Батон)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-000488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, зважаючи на те, що фінансування зазначеної закупівлі здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти відповідно до ПКМУ «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» від 20 грудня 2024 р. № 1456, джерелом формування якої є кошти ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
- надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог, визначених у статтях 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX?
Крім того прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-03 17:19:31
Пояснення
Фінансування закупівлі «згідно з ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий, Хліб житньо-пшеничний, Хліб пшеничний, Батон)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-000488-a) здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти відповідно до ПКМУ «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» від 20 грудня 2024 р. № 1456, і дана субвенція не входить до Плану України Ukraine Facility. Продукти харчування та послуги харчування (кейтеринг, аутсорсинг) не входять до Ukraine Facility, а лише придбання обладнання для закладів харчування.
Фінансування зазначеної закупівлі здійснено за рахунок субвенції за ініціативи Першої леді Олени Зеленської. Харчування учнів організовано відповідно до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305, вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів.
Нажаль, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було оприлюднено на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів. Власний вебсайт існує. Я звернулася до начальника відділу з проханням створити розділ на сайті для оприлюднення обгрунтування, мені дали відповідь, що сторінку ще доопрацьовує програміст. В подальшому налагодять роботу власного вебсайту і створять розділ “Публічні закупівлі”, де і буде оприлюднюватися обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо зобов’язання здійснити заходи, по усуненню виявлених порушень шляхом розірвання договору, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №57 від 30.01.2025 року
2025-03-17 15:17:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю (Додаткова угода №2 від 17.03.2025).
2025-03-18 09:30:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СТ "Домашній хліб Поділля" |
171 658,00
UAH з ПДВ
|
171 658,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СТ "Домашній хліб Поділля" #36923720 |
Переможець |
171 658,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2025 08:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 15:16
|
Додаткова угода | укладений |
17 березня 2025 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2025 15:08
|
ДУ _2 до договору _57.pdf | зміни до договору |
17 березня 2025 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2025 13:51
|
ДУ _1 до договору _57.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2025 08:44
|
Договір | укладений |
30 січня 2025 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | замінити Додаток № 1 до Договору «Специфікація» та викласти його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 січня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
36 347,56
UAH (в тому числі ПДВ 6 057,93 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо зобов’язання здійснити заходи, по усуненню виявлених порушень шляхом розірвання договору, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №57 від 30.01.2025 року |