Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
118 800 000,00 UAH
UA-2025-01-08-008885-a fc3d88499de046e5813e788b82345812
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2025 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 17 січня 2025 14:58
Початок аукціону: 17 січня 2025 14:58
Очікувана вартість: 118 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 594 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1188000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


1. Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 - N-02-01-03-000-0005


Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Місце поставки – Україна
Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1: 40000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 штука
Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 1188000 UAH
Форма підтвердження: документ
08 січня 2025 18:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2025 18:28
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
08 січня 2025 18:28
TS_KVVZ_type1.pdf
08 січня 2025 18:28
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
08 січня 2025 18:28
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
08 січня 2025 18:28
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
08 січня 2025 18:28
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
08 січня 2025 18:28
Додаток № 8 Проект договору .docx
08 січня 2025 18:28
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
08 січня 2025 18:28
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
08 січня 2025 18:28
Розмірна сітка_Куртка_вітровологозахисна_зимова_тип_1_вид_1.xlsx
08 січня 2025 18:28
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
08 січня 2025 18:28
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
08 січня 2025 18:28
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2025 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 118 644 000,00
UAH з ПДВ
118 644 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 118 800 000,00
UAH з ПДВ
118 800 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 118 800 000,00
UAH з ПДВ
118 800 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 січня 2025 14:56
Електронний підпис
23 січня 2025 14:54
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2025 14:54
Статут Прилуки 2024.pdf
23 січня 2025 14:54
опис Статут.pdf
23 січня 2025 14:54
витяг єдр.pdf
21 січня 2025 15:03
Електронний підпис
21 січня 2025 15:01
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2025 17:28
Електронний підпис
16 січня 2025 17:26
Довідка мтб.pdf
16 січня 2025 17:26
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2025 17:26
опис Статут.pdf
16 січня 2025 17:26
НАКАЗИ працівники.pdf
16 січня 2025 17:26
витяг єдр.pdf
16 січня 2025 17:26
Статут Прилуки 2024.pdf
16 січня 2025 17:26
Довідка працівники.pdf
16 січня 2025 17:26
Акт перевірки.pdf
16 січня 2025 17:26
Довідка банкрутство.pdf
16 січня 2025 17:26
Анкета Додаток 6.pdf

Публічні документи

16 січня 2025 09:37
Електронний підпис
16 січня 2025 09:37
Електронний підпис
16 січня 2025 09:36
7.11 Довідка ДПС.pdf
16 січня 2025 09:36
7.2. Анкета.pdf
16 січня 2025 09:36
7.9 Витяг судимість.pdf
16 січня 2025 09:36
4.4 Фінзвітність.pdf
16 січня 2025 09:36
7.9 Витяг судимість.p7s
16 січня 2025 09:36
4 Довідка виробника.pdf

Публічні документи

16 січня 2025 20:04
Електронний підпис
16 січня 2025 20:04
Електронний підпис
16 січня 2025 20:03
ГАРАНТІЯ 75.pdf.p7s.p7s
16 січня 2025 20:03
2. Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2025 20:03
1. ГАРАНТІЯ 75.pdf
16 січня 2025 20:03
1. Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf
16 січня 2025 20:03
13. Лист-гарантія.pdf
16 січня 2025 20:03
14. Анкета.pdf
16 січня 2025 20:03
16 Довідка.zip
16 січня 2025 20:03
17. Довідка (1).zip
16 січня 2025 20:03
18. Довідка МВС.rar
16 січня 2025 20:03
8. ЄСВ.rar
16 січня 2025 20:03
10. Договір №286_3_23_314.pdf
16 січня 2025 20:03
7. штатний розпис.pdf
16 січня 2025 20:03
4. АКТ КВВЗ ТИП 1.pdf
16 січня 2025 20:03
3. Гарантійний лист.pdf
16 січня 2025 20:03
1. ГАРАНТІЯ 75.pdf
16 січня 2025 20:03
ГАРАНТІЯ 75.pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
Переможець 118 644 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2025 09:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2025 10:25

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА": 1) документ передбачений пунктом 10 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) видана раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) надано форму «Цінова пропозиція» згідно з Додатком №2, відповідно до пункту 1 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де не вірно зазначені найменування та інформація про технічні характеристики; 3) надано, відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, видаткові накладні, які Не містять реквізити договору (номер та дата). ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно: 1) Надати передбачений пунктом 10 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) Привести у відповідність та надати форму «Цінова пропозиція» згідно з Додатком №2, відповідно до пункту 1 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3) Надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), а саме: - Довідку за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - Копію(ї) договору(ів) з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Примітка: під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Куртка вітровологозахисна зимова» та/або інше обмундирування згідно з переліками, визначеними Наказом Міністерства оборони України № 232 від 29.04.2016 року. - Копію відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) або копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Примітка: копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2025 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00310093
118 644 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2025 15:02
DERZhAVNYI KONTRAKT DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 584-01-25-RM (1).pdf укладений
31 січня 2025 14:43