Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
59 400 000,00 UAH
UA-2025-01-08-008875-a 4b196b0d730d4bdbb2b47665528497a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2025 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 59 400 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна
Лот 1: 5000 шт
Лот 2: 5000 шт
Лот 3: 5000 шт
Лот 4: 5000 шт

Тендерна документація

08 січня 2025 18:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2025 18:25
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
08 січня 2025 18:25
TS_KVVZ_type1.pdf
08 січня 2025 18:25
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
08 січня 2025 18:25
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
08 січня 2025 18:25
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
08 січня 2025 18:25
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
08 січня 2025 18:25
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
08 січня 2025 18:25
Розмірна сітка_Куртка_вітровологозахисна_зимова_тип_1_вид_1.xlsx
08 січня 2025 18:25
Додаток № 8 Проект договору .docx
08 січня 2025 18:25
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
08 січня 2025 18:25
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
08 січня 2025 18:25
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
08 січня 2025 18:25
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Додатку 3 оголошення про проведення закупівлі в частині відповідності нормативним документам
Дата подання: 10 січня 2025 18:53
Дата відповіді: 14 січня 2025 10:49
Згідно з додатком 3 до оголошення про проведення Закупівлі товар - Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 - має бути виготовлений відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) та поставлений двома партіями: до 17.02.2025 та 28.02.2025 року. З огляду на нагальну потребу та, відповідно, надзвичайно короткий строк поставки, передбачений технічними вимогами, просимо внести зміни у технічні вимоги до Закупівлі, а саме: дозволити поставити товар, який відповідає вимогам ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) «Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1». Обгрунтування запропонованих змін: 1. Звертаємо Вашу увагу, що зовні вироби, виготовлені згідно з ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) та ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) фактично не відрізняються; лінійні виміри деталей виробів теж залишені без змін. Основні зміни у ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) стосуються внутрішньої частини виробу (кишень) і не мають значного впливу на функціональність та якість. 2. Перелік змін: 2.1 Відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01), в елементі 1 на підкладці пілочки нашита накладна деталь шириною (70+_10) мм з основної тканини. Згідно з ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) на підкладці деталь відсутня. 2.2 Відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01), в елементі 1 деталь крою підборта з основної тканини фігурний, подовжений до плечового шва. Згідно з ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) деталь підборта пряма, не подовжена до плечового шва. 2.3 Відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) в таблиці Д2.1-Специфікації деталей крою предмета в елементі 1: Деталі крою з тканини плащової двошарової - Верхня і нижня підкладка верхньої кишені пілочки; - Верхня і нижня підкладка нижньої кишені пілочки. Згідно з ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) в таблиці Б2.1-Специфікації деталей виробу: Деталі з підкладки - Підкладка верхньої кишені пілочки з листочкою; - Підкладка нижньої кишені пілочки з листочкою. 2.4 Відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) підкладка кишень пілочок елемента 1 і елемента 2 кріпиться з виворотної сторони за допомогою стрічки з підкладкового матеріалу по борту, для запобігання вивертання. В ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) нічого не прописано, згідно зразку еталону. 2.5 Відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) маркування: Етикетка елементу 1 та 2 складається вдвоє (65+-10) мм*(50+-10) мм, в готовому вигляді вшивається в лівий боковий шов підкладки. QR-код на етикетці та товарному ярлику. Згідно з ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) Інформаційну етикетку куртки нашивають посередині внутрішньої накладної кишені. Розмір етикетки (65+-2) *(115+-2) мм. QR-код відсутній. 3. Враховуючи той факт, що майже увесь 2024 рік проводились закупівлі Курток вітровологозахисних зимових, вид 1, виготовлених відповідно до ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5), цей товар є в наявності, отже, може бути поставлений у найкоротші терміни. У зв’язку з вище викладеним просимо внести зміни до Додатку 3 оголошення про проведення закупівлі в частині відповідності нормативним документам, додавши можливість поставки товару, який відповідає вимогам ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предмет закупівлі має відповідати ТС А01XJ.14759-496:2023 (01). Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Внесення змін до оголошення
Дата подання: 13 січня 2025 10:36
Дата відповіді: 14 січня 2025 10:50
08.01.2025 р. Державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», код ЄДРПОУ 44830311 (далі – Замовник) було оголошено спрощену закупівлю Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (далі – Закупівля) за номером UA-2025-01-08-008875-a. Згідно з додатком 3 до Оголошення про проведення закупівлі товар, а саме: Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 має бути виготовлений відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) та поставлений двома партіями: до 17.02.2025 р. та 28.02.2025 р. З огляду на нагальну потребу та надзвичайно короткий строк поставки, передбачений технічними вимогами, просимо внести зміни у технічні вимоги до Закупівлі, а саме: дозволити поставити товар, який відповідає вимогам ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) «Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1». Звертаємо Вашу увагу, що зовні вироби, виготовлені згідно з ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) та ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) фактично не відрізняються; лінійні виміри деталей виробів теж залишені без змін. Основні зміни у ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) стосуються внутрішньої частини виробу (кишень) і не мають значного впливу на функціональність та якість. У зв’язку з вище викладеним просимо внести зміни до Додатку 3 Оголошення про проведення закупівлі в частині відповідності нормативним документам, додавши можливість поставки товару, який відповідає вимогам ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предмет закупівлі має відповідати ТС А01XJ.14759-496:2023 (01). Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо закупівлі курток згідно з ТУ
Дата подання: 13 січня 2025 14:58
Дата відповіді: 14 січня 2025 10:50
Згідно з додатком 3 до Оголошення про проведення закупівлі товар, а саме: Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 має бути виготовлений відповідно до ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) та поставлений двома партіями: до 17.02.2025 р. та 28.02.2025 р. З огляду на короткий строк поставки, передбачений технічними вимогами, просимо внести зміни у технічні вимоги до Закупівлі, а саме: дозволити поставити товар, який відповідає вимогам ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) «Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1» і який є у наявності. Основні відмінності між ТС А01XJ.14759-496:2023 (01) та ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5) стосуються внутрішньої частини виробу (кишень) і не мають значного впливу на функціональні та якісні характеристики. Крім того, за собівартістю вироби однакові, що не впливає на формування очікуваної вартості. З огляду на нагальну потребу, надзвичайно короткий строк поставки, передбачений технічними вимогами та зважаючи на наявність курток згідно ТУ, просимо розглянути можливість їх придбання по ТУ 14.1-134-00034022-2016 (зі сповіщенням про зміни № 5).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предмет закупівлі має відповідати ТС А01XJ.14759-496:2023 (01). Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Опис предмету закупівлі:
1. Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1 - N-02-01-03-000-0005
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 850 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 74 250,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 148500 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт
Куртка вітровологозахисна зимова, тип 1, вид 1
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 28 лютого 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 148500 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 14 835 000,00
UAH з ПДВ
14 835 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 січня 2025 15:38
Електронний підпис
24 січня 2025 15:38
6. Довідка ліцензія.pdf
24 січня 2025 15:38
5. Цінова п.а..pdf
24 січня 2025 15:38
4. витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 січня 2025 15:38
2. Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf
22 січня 2025 21:20
Електронний підпис
22 січня 2025 21:19
00 9. Войнов прийняття.pdf
22 січня 2025 21:19
00 6. Тюкаєв прийняття.pdf
22 січня 2025 21:19
00 2. Левчук прийняття.pdf
16 січня 2025 17:37
Електронний підпис
16 січня 2025 17:37
Електронний підпис
16 січня 2025 16:17
Електронний підпис
16 січня 2025 16:17
Електронний підпис
16 січня 2025 16:16
Електронний підпис
16 січня 2025 16:16
Електронний підпис
16 січня 2025 16:16
3.4. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
16 січня 2025 16:16
3.3.2. видаткова 132.pdf
16 січня 2025 16:16
3.3.1. Договір 140.pdf
16 січня 2025 16:16
3.3.2. договір 132.pdf
16 січня 2025 16:16
4. Лист-гарантія.pdf
16 січня 2025 16:16
1. Цінова.pdf
16 січня 2025 16:16
3.3.1. видаткові 140.pdf
16 січня 2025 16:16
3.1. довідка мтб.pdf
16 січня 2025 16:16
ГАРАНТІЯ 71.zip
16 січня 2025 16:16
ГАРАНТІЯ 71.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 71.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Переможець 14 835 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2025 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 січня 2025 10:15

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ “Топ-Текс”: 1) відсутній документ передбачений пунктом 9 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - сканований оригінал/копія документу, отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якого знято або погашено у встановленому законом порядку. Документ має бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) На підтвердження підпункту 2.2. пункту 2 Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі НЕ надано документи, що підтверджують інформацію про прийняття працівника на роботу, подане до Державної податкової служби, або копії наказів про прийняття на роботу або переведення, або наказів про сумісництво/суміщення посад на швачки: Тюкаєв В.В.; Левчук Ю.С.; Войнов І.І.; фахівець з якості: Литовчинко Є.М. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно: 1) Надати документ передбачений пунктом 9 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку №4 до оголошення, для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції надати копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу, подане до Державної податкової служби, або копії наказів про прийняття на роботу або переведення, або наказів про сумісництво/суміщення посад щодо швачки: Тюкаєв В.В.; Левчук Ю.С.; Войнов І.І.; фахівець з якості: Литовчинко Є.М.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2025 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
14 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2025 12:59
Договір №582 01-25-РМ від 28.01.2025.pdf укладений
30 січня 2025 11:56