Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний А-98 в талонах (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
4 243 500,00 UAH
UA-2025-01-08-008816-a 4390127155794172a3da77dd09d5a0a4
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Костенко

+380934785224 a.kostenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Андрій Костенко
+380934785224
a.kostenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2025 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 4 243 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 217,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


1. Автомобільний бензин А-98 в талонах – N-01-01-01-000-0005

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75000 літр
Бензин автомобільний А-98 в талонах (ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Укрпалетсистем» 4 218 750,00
UAH з ПДВ
4 218 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2025 09:52
Електронний підпис
21 січня 2025 11:57
Електронний підпис
16 січня 2025 17:16
Електронний підпис
16 січня 2025 17:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Укрпалетсистем»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство «Укрпалетсистем»
#32285225
Переможець 4 218 750,00
UAH з ПДВ
23 січня 2025 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2025 17:13

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції не надав сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (https://asbn.minjust.gov.ua/) або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п 10 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» учасник у складі пропозиції має надати сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (https://asbn.minjust.gov.ua/) або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: Надати сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (https://asbn.minjust.gov.ua/) або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2025 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Укрпалетсистем»
#32285225
4 218 750,00
UAH з ПДВ
Документи