Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
19 600 000,00 UAH
UA-2025-01-08-008573-a 887bb07bf3244882b9d6352f535dca27
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кокоша Тетяна Миколаївна

+380668023660 tkacenkotana825@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Соборності 36
Контактна особа: Кокоша Тетяна Миколаївна
+380668023660
tkacenkotana825@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2025 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2025 00:00
Очікувана вартість: 19 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, Навчальні заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт на оплату послуги (далі - рахунок) по факту надання послуги протягом 15 банківських днів Пiсляоплата 15 Банківські 100
Підписання договору Виконавець зобов'язується надати в необхідній кількості технічно справні автобуси, призначені їх виробником для перевезення пасажирів та їх багажу, сертифіковані відповідного типу, що відповідають параметрам комфортності для експлуатації на зазначеному в цьому Договорі маршруті (Додаток 1, Додаток 2). Повторювана поставка 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2025 17:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

08 січня 2025 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2025 17:24
Додаток 1.docx
08 січня 2025 17:24
Додаток 2.docx
08 січня 2025 17:24
Додаток 3 Проект договору.doc
08 січня 2025 17:24
Додаток 4.docx
08 січня 2025 17:24
Додаток 5.docx
08 січня 2025 17:24
Додаток 6.docx
08 січня 2025 17:24
Додаток 7.docx
08 січня 2025 17:24
ТД перевезення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-26-000076 ● d8ef5e5a9a4f4c44a01610806fd9d8bf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2025 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.03.2025 № 26-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2025-01-08-008573-a, 08.01.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-26 18:23:57

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 19 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-008573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-28 15:06:27

Відповідь на запит

Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення від 26.03.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно до яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюються наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Отже, на підставі вищевикладеного Замовник при визначені технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначені його очікуваної вартості керувався та застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі з боку Замовника було направлено 5 письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та на підставі яких є обґрунтування Замовника щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що є Додатком до листа.
Щодо надання інформації, яка оприлюднена на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
П.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1JiurwfrIsP_ne9oa3D6xehCRn9l-T8G1/edit?tab=t.0


Додаток: на 2 арк. в 1 прим.

Начальник управління освіти Олег КРИВЕНЬ
Тетяна КОКОША , 573244
Олена СТАСОВСЬКА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-27 12:46:32

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 19 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-008573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-28 15:17:22

Відповідь на запит

Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення від 27.03.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо надання інформації за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків), повідомляємо наступне.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону. Закупівлю ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів здійснено за рахунок коштів Полтавської міської територіальної громади.

Начальник управління освіти Олег КРИВЕНЬ
Тетяна КОКОША , 573244
Олена СТАСОВСЬКА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-07 16:19:55

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 19 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-008573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Відомість веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» відсутня довідка довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, та відсутня чинна ліцензія або документ дозвільного характеру, як це передбачено пунктом 10 додатку 6 до тендерної документації замовника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» на виконання вищевказаної вимоги?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-08 14:47:34

Пояснення на запит

Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення від 07.04.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо отримання інформації та підтверджуючих документів з поставлених питань: Відомість веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» відсутня довідка довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, та відсутня чинна ліцензія або документ дозвільного характеру, як це передбачено пунктом 10 додатку 6 до тендерної документації замовника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» на виконання вищевказаної вимоги?, повідомляємо наступне.
У відповідності до п. 10 додатку 6 до тендерної документації замовника учасником ТОВ "Комфорт 2024" долучено витяг з Реєстру виданих та анульованих ліцензій Укртрансбезпеки від 06.01.2025 (дійсний до 01.06.2026), зі змісту якого встановлено, що ТОВ "Комфорт 2024", код ЄДРПОУ 45420705, має ліцензію з необмеженим строком дії на вид господарської діяльності - внутрішні перевезення пасажирів автобусами.
Вказана ліцензія видана на підставі наказу Укртрансбезпеки № 873 від 24.10.2024р.
У відповідності до положень чинного законодавства з питань ліцензування ліцензія оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в відповідному реєстрі. Крім того додатковою перевіркою змісту, здійсненою на інтернет-ресурсі Уктрансбезпеки за посиланням https://middleware.dsbt.gov.ua/lc/licenses встановлено, що вказана ліцензія ТОВ "Комфорт 2024" є чинною.
Враховуючи викладене, з урахування положень чинного законодавства України про ліцензування учасником торгів у складі тендерної пропозиції поданий повний комплект документів, передбачений п. 10 додатку 6 до тендерної документації, в тому числі документ дозвільного характеру у вигляді витягу з Реєстру виданих та анульованих ліцензій Укртрансбезпеки від 06.01.2025 про наявність у ТОВ "Комфорт 2024" ліцензії на вид господарської діяльності - внутрішні перевезення пасажирів автобусами.


Начальник управління Олег КРИВЕНЬ
Тетяна Кокоша, 573244
Олена Стасовська


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024" 19 598 250,00
UAH з ПДВ
19 598 250,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 січня 2025 10:41
Електронний підпис
20 січня 2025 10:41
Файл підпису.p7s
20 січня 2025 10:41
Довідка.pdf.p7s
20 січня 2025 10:41
Довідка.pdf
20 січня 2025 10:41
Довідка 2.pdf.p7s
20 січня 2025 10:41
Довідка 2.pdf
20 січня 2025 10:41
Витяг.pdf
14 січня 2025 16:17
Електронний підпис
14 січня 2025 16:17
Електронний підпис
14 січня 2025 16:16
Довідка про автобуси.pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ2971НН.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ4328АА.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Канюка М.Г..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ4117АА.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Соколов М.І..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Гутнік В.Л..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ4328АА.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ2781НН.pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6587ЕТ.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Височин А.М..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Соколов М.І..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Бережний В.М..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Ульєв А.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6584ЕТ.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Бережний В.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Гутнік В.Л..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6586ЕТ.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Глущенко Ю.В..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6584ЕТ.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Механік Узнадзев К.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Марченко В.М..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Штепа В.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6583ЕТ.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ2971НН.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Сахно О.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Канюка М.Г..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Багрій С.О..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Турчин О.В..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6587ЕТ.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Глущенко Ю.В..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Фенько А.П..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Сургай А.І..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Микитенко В.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ1849АА.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Ульєв А.М..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ2781НН.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Тараненко І.І..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ4118АА.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Солодовник А.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ1849АА.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Пагуліч А.В..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Турчин О.В..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6586ЕТ.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Марченко В.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Багрій С.О..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Фенько А.П..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Сургай А.І..pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Сахно О.М..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Височин А.М..pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ4118АА.pdf
14 січня 2025 16:16
Водій Штепа В.М..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Водій Пагуліч А.В..pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ4117АА.pdf
14 січня 2025 16:16
Сертифікат ВІ6583ЕТ.pdf
14 січня 2025 16:16
Додаток №2.pdf.p7s
14 січня 2025 16:16
Додаток №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази: а саме довідка в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою Учасника про наявність автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення учнів (маршрут) з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 23 місця - 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 30 місць – 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 37 місць - 2 автобуси, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 46 місць – 1 автобус, з кількістю місць для сидіння (з місцем водія) не менше 51 місце – 3 автобуси необхідних для перевезення дітей згідно маршруту із зазначенням марки та моделі. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідні правовстановлюючі документи, які засвідчують правомірність використання ТЗ: свідоцтво про реєстрацію, яке засвідчує право власності Учасника на даний транспортний засіб або тимчасовий техпаспорт. Сертифікат відповідності на кожен запропонований ТЗ. Всі ТЗ повинні бути ліцензованими і внесені в інформаційну базу Укртрансбезпеки на даного перевізника на момент подачі документів. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Інформацію у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників, задіяних у реалізації умов договору. Учасник надає інформацію про працівників, які працюють саме у нього: -копію диплома про освіту медичного працівника (-ів), який проводить щозмінний медичний огляд водіїв (медичні працівники, що проводять щозмінні медичні огляди водіїв, повинні мати кваліфікацію лікаря лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника з медичною освітою відповідно до п.13 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами); - копію диплома про професійно-технічну освіту працівників, що перевіряють технічний стан та виконують роботи з технічного обслуговування і ремонту автобусів (у) відповідно до п.12 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами); - копії сторінок трудових книжок працівників, що перевіряють технічний стан та виконують роботи з технічного обслуговування і ремонту автобусів (стаж не менше одного року) відповідно до п.12 Постанови КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1001 (із змінами). Учасник обов’язково надає інформацію про водіїв автобусів, які будуть надавати послуги з підвозу учнів (не менше двох водіїв (1 з них – підмінний)) на кожен маршрут, а саме: - копії сторінок трудових книжок водіїв автобусів (стаж роботи водіїв автобусів, які будуть надавати послуги з підвозу учнів, не менше 5-ти років) відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт» (із змінами); -копії посвідчення водіїв категорії «Д».

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

2.1 Інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в додатку 2.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг, що є аналогічними предмету даної процедури закупівлі. Для виконання даного критерію достатньо надання інформації за щонайменше за двома аналогічними договорами, що підтверджується у встановлений спосіб із наданням інформації та документів за наступними вимогами: -2.2 Копії аналогічних договорів щодо надання послуг аналогічних предмету закупівлі або його окремих етапів. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.2.1. Додатку 5 до тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною таких договорів та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708. У разі відсутності договору(ів), що вкладено у письмовому вигляді, як виключення, може надаватись копія первинного(их) документу(ів), яким підтверджується виконання господарської операції. 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо надання послуги, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються: 2.3.1. зведена інформацію із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремої(их) транзакції(й) про фактично здійснені платежі за надані послуги (або виконані роботи) процедуризакупівлі учаснику (надавачу/виконавцю аналогічних послуг/робіт) згідно до наданих аналогічних договорів, згідно до вимоги п.2.2 Додатку 5 до тендерної документації.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024"
#45420705
Переможець 19 598 250,00
UAH з ПДВ
17 січня 2025 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2025 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024"
#45420705
19 598 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2025 13:44
Договір 2 (перевезення).pdf укладений
24 січня 2025 13:43