Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Соборності 36 |
Контактна особа: |
Кокоша Тетяна Миколаївна +380668023660 tkacenkotana825@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт на оплату послуги (далі - рахунок) по факту надання послуги протягом 15 банківських днів | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Виконавець зобов'язується надати в необхідній кількості технічно справні автобуси, призначені їх виробником для перевезення пасажирів та їх багажу, сертифіковані відповідного типу, що відповідають параметрам комфортності для експлуатації на зазначеному в цьому Договорі маршруті (Додаток 1, Додаток 2). | Повторювана поставка | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2025 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 1.docx | |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 2.docx | |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 4.docx | |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 5.docx | |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 6.docx | |
08 січня 2025 17:24 |
Додаток 7.docx | |
08 січня 2025 17:24 |
ТД перевезення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-26-000076 ● d8ef5e5a9a4f4c44a01610806fd9d8bf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2025 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 26-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.03.2025 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2025-01-08-008573-a, 08.01.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-26 18:23:57
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 19 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-008573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 15:06:27
Відповідь на запит
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення від 26.03.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно до яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюються наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Отже, на підставі вищевикладеного Замовник при визначені технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначені його очікуваної вартості керувався та застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі з боку Замовника було направлено 5 письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та на підставі яких є обґрунтування Замовника щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що є Додатком до листа.
Щодо надання інформації, яка оприлюднена на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
П.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1JiurwfrIsP_ne9oa3D6xehCRn9l-T8G1/edit?tab=t.0
Додаток: на 2 арк. в 1 прим.
Начальник управління освіти Олег КРИВЕНЬ
Тетяна КОКОША , 573244
Олена СТАСОВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-27 12:46:32
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 19 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-008573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-28 15:17:22
Відповідь на запит
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення від 27.03.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо надання інформації за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків), повідомляємо наступне.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону. Закупівлю ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів здійснено за рахунок коштів Полтавської міської територіальної громади.
Начальник управління освіти Олег КРИВЕНЬ
Тетяна КОКОША , 573244
Олена СТАСОВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-07 16:19:55
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 19 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-008573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Відомість веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» відсутня довідка довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, та відсутня чинна ліцензія або документ дозвільного характеру, як це передбачено пунктом 10 додатку 6 до тендерної документації замовника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» на виконання вищевказаної вимоги?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 14:47:34
Пояснення на запит
Департамент освіти Полтавської міської ради, розглянувши запит на пояснення від 07.04.2025 року, повідомляє, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На ваш запит, щодо отримання інформації та підтверджуючих документів з поставлених питань: Відомість веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» відсутня довідка довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, та відсутня чинна ліцензія або документ дозвільного характеру, як це передбачено пунктом 10 додатку 6 до тендерної документації замовника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Комфорт 2024» на виконання вищевказаної вимоги?, повідомляємо наступне.
У відповідності до п. 10 додатку 6 до тендерної документації замовника учасником ТОВ "Комфорт 2024" долучено витяг з Реєстру виданих та анульованих ліцензій Укртрансбезпеки від 06.01.2025 (дійсний до 01.06.2026), зі змісту якого встановлено, що ТОВ "Комфорт 2024", код ЄДРПОУ 45420705, має ліцензію з необмеженим строком дії на вид господарської діяльності - внутрішні перевезення пасажирів автобусами.
Вказана ліцензія видана на підставі наказу Укртрансбезпеки № 873 від 24.10.2024р.
У відповідності до положень чинного законодавства з питань ліцензування ліцензія оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в відповідному реєстрі. Крім того додатковою перевіркою змісту, здійсненою на інтернет-ресурсі Уктрансбезпеки за посиланням https://middleware.dsbt.gov.ua/lc/licenses встановлено, що вказана ліцензія ТОВ "Комфорт 2024" є чинною.
Враховуючи викладене, з урахування положень чинного законодавства України про ліцензування учасником торгів у складі тендерної пропозиції поданий повний комплект документів, передбачений п. 10 додатку 6 до тендерної документації, в тому числі документ дозвільного характеру у вигляді витягу з Реєстру виданих та анульованих ліцензій Укртрансбезпеки від 06.01.2025 про наявність у ТОВ "Комфорт 2024" ліцензії на вид господарської діяльності - внутрішні перевезення пасажирів автобусами.
Начальник управління Олег КРИВЕНЬ
Тетяна Кокоша, 573244
Олена Стасовська
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024" |
19 598 250,00
UAH з ПДВ
|
19 598 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Комфорт 2024" #45420705 |
Переможець |
19 598 250,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2025 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 13:44
|
Договір 2 (перевезення).pdf | укладений |
24 січня 2025 13:43
|