Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління капітального будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 04011733 |
Місцезнаходження: | 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А |
Контактна особа: |
Кирило Бурикін +380988712672 burykinkirill954@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2025 14:10 |
Початок аукціону: | 23 січня 2025 14:10 |
Очікувана вартість: | 23 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2025 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2025 18:04 |
Тендерна документація нова редакція 3.docx | |
17 січня 2025 18:04 |
Додаток 1 нова редакція 3.pdf | |
17 січня 2025 18:04 |
Протокол внесення змін до ТД 3.doc | |
17 січня 2025 18:04 |
Перелік змін до ТД 3.pdf | |
14 січня 2025 18:50 |
Перелік змін до ТД 2.doc | |
14 січня 2025 18:50 |
Протокол внесення змін до ТД 2.doc | |
10 січня 2025 16:00 |
Перелік змін до ТД.doc | |
10 січня 2025 16:00 |
Протокол внесення змін до ТД.doc | |
09 січня 2025 16:57 |
Перелік змін до Оголошення.doc | |
09 січня 2025 16:57 |
Протокол внесення змін до Оголошення.doc | |
08 січня 2025 17:20 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- згідно пункту 1 попередньо внесених змін, виправлено обсяг матеріалу (п. 143 скоригованого дефектного акту у складі Технічного завдання);
- згідно пункту 2 попередньо внесених змін, виправлено обсяг матеріалу (п. 144 скоригованого дефектного акту у складі Технічного завдання);
- згідно пункту 3 попередньо внесених змін, виправлено обсяг матеріалу (п. 231 скоригованого дефектного акту у складі Технічного завдання);
- виділено у явному вигляді двері металопластикові, що знаходились у нормі КБ10-28-3 в поз. 93, 94 дефектного акту у складі Технічного завдання;
- у дефектному акті виправлено кількість штучних матеріалів до цілих значень;
- змінені обсяги у поз. 358-364 (поз. 317-322 скоригованого дефектного акту у складі Технічного завдання);
- роботи по улаштуванню системи опалення видалені з дефектного атку, як такі, що були завершені на попередньому етапі надання послуг у 2024 році;
Також звертаємо Вашу увагу, що в очікуваній вартості закупівлі враховані кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об'єкт будівництва, на покриття ризику у розмірі 1,5 % від вартості будівельно-монтажних робіт та устаткування (без ПДВ) (Настанова з визначення вартості будівництва, п. 5.31, 6а), а також кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами.
1. Локальний кошторис 02-01-03: по товщині стяжки поз. 181 додано пояснення (п. 173 скоригованого дефектного акту у складі Технічного завдання).
2. Поз. 196 видалена з кошторису.
3. Поз. 262 надано пояснення в назві норми та виділено у явному вигляді плити теплоізоляційні з витратою згідно норми КБ10-94-5.
4. Норми витрат матеріалів ґрунтовка глибокопроникна Polimin АС-7, фарба інтер’єра латексна Ceresit IN 52, ґрунтовка глибокопроникна безбарвна Ceresit CT 17 супер, інтер'єрна акрилова фарба (СТРУКТУРНА) Ceresit CT 53, клей-герметик Sikaflex 11-FC Purform застосовані згідно рекомендацій та технічних характеристик виробників.
5. Норму поз. 364 КР9-20-3 «Установлення металевих огорож з поручнями з полівінілхлориду» замінено на норму КР9-20-4 «Установлення металевих огорож без поручня» (поз. 323 скоригованого дефектного акту у складі Технічного завдання).
6. Локальний кошторис 02-02-01: обсяг позицій 96, 97 скориговано.
7. В поз. 137 додано пояснення до розміру душового піддону.
8. Роботи по улаштуванню системи опалення видалені з дефектного акту у складі Технічного завдання, як такі, що були завершені на попередньому етапі надання послуг у 2024 році.
9. Додано підсумкову відомість ресурсів.
Надавати затверджену проєктну документацію не вважаємо необхідним, оскільки вся інформація щодо технічних характеристик предмета закупівлі, необхідна для підготовки і подання тендерної пропозиції, буде міститись в Технічному завданні у складі тендерної документації після внесення відповідних змін.
Вимоги про усунення порушення
1.Згідно КНУ « ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», а саме п.2,4 : Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46. «Роботи при реконструкції будівель та споруд» та нормами 9-70-1 – 9-75-2 КНУ РЕКНб Збірник 9. «Металеві конструкції» без застосування зазначеного коефіцієнта. Учасниками мали застосовуватись коеф.1,15 до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, тобто до витртат труда робітників-будівельників та монтажників. Однак Учасника застосвав вищезгаданий коеф.1,15 тільки до витрат труда робітників-будівельників, через що занизив пропозицію на 39 770,40 грн. Тобто при включені даних коефіцієнтів пропозиція ТОВ «Будторгінвест» мала б бути 19 026 158,40 грн.
2. Також, Учасником були допущені помилки в Підсумковій відомості ресурсів, а саме: п.11 «Блоки віконні металопластикові». В Підсумковій відомості ресурсів викладеній Замовником зазначається кількість блоків віконних 1,815 м2, а Учасник в кошторисній документації зазначив 1,68 м2.
Також не співпадіння стосуються п.58 та п.62 Підсумковій відомості ресурсів викладеній Замовником, а саме п.58 «Двері металопластикові 1400х2300(h)» та п.62 «Двері металопластикові. засклені армованим склом 1200х2700(h)». В Підсумковій відомості ресурсів викладеній Замовником кількість вищезазначених дверей зазначається по 2 шт кожного, а Учасник в кошторисній документації поставив кількість по 1 шт. Якби Учасник в кошторисній документації зазначив правильну кількість металопластикових дверей та вікна, його пропозиція б скаладала 19 074 192 грн.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” а саме пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У разі прийняття ріщення щодо визнання учасника ТОВ БУДТОРГІНВЕСТ" переможцем, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000065 ● 7e70edcc571b4da9a0bbd6f84274e05a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2025-01-08-008531-a 08.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-17 09:16:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-008531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, локальні кошториси, розрахунки до договірної ціни, пояснюючу записку, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-20 21:24:44
Відповідь на звернення
1. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації, розробленої та відкоригованої у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4). Кошторисна документація додається.
3. Договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .pdf. Договірна ціна (додаток № 1 до договору), яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, додатково оприлюднена в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .xls.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-17 16:54:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-008531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання» в відомості ресурсів, а саме в розділі «III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Замовником передбачені будівельні матеріали, зокрема:
- пункт 11. Блоки віконні металопластикові – 1,815 кв.м;
- пункт 62. Двері металопластикові 1200*2700(h) – 2 шт;
- пункт 58. Двері металопластикові 1400*2300(h) – 2 шт;
- пункт 399. Фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний– 0,0002624 т.
Відповідно до тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» в підсумковій відомості ресурсів вищезазначені будівельні матеріали зазначені в меншій кількості ніж передбачено технічним завданням (відомістю ресурсів) в Додатку 1 тендерної документації, зокрема:
- пункт 11. Блоки віконні металопластикові – 1,68 кв.м, що на 1,135 кв.м менше ніж в технічному завданні;
- пункт 62. Двері металопластикові 1200*2700(h) – 1 шт, що на 1шт менше ніж в технічному завданні;
- пункт 58. Двері металопластикові 1400*2300(h) – 1 шт, що на 1шт менше ніж в технічному завданні;
- пункт 399. Фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний– 0,000203 т, що на 0,0000594 т менше ніж в технічному завданні.
Крім цього, підсумкова відомість ресурсів надана учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» взагалі не містить найменувань матеріалів, які передбачені технічним завданням, зокрема, Білило густотерне цинкове – 0,0003135 т (пункт 7 відомості ресурсів технічного завдання), Олія комбінована К-2 – 0,0002244т (пункт 215 відомості ресурсів технічного завдання).
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-20 17:56:52
Відповідь на звернення
1. Для виконання поточного ремонту, що є предметом закупівлі, враховуючи великий обсяг і специфіку робіт, замовником було прийнято рішення щодо розробки кошторисної документації.
Слід зазначити, що поточний ремонт не є видом будівельних робіт, розробка кошторисної документації для виконання поточного ремонту не регламентована нормами законодавства, на відміну від розробки кошторисної документації у будівництві. Тому замовником було прийнято рішення при розробці та подальшому коригуванні кошторисної документації для виконання поточного ремонту, за аналогією з капітальним ремонтом, керуватись будівельними нормами, у тому числі Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4).
Згідно пункту 3.1 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Таким чином, у Технічному завданні (пункт 14 додатку 1 до тендерної документації) наведений дефектний акт, що містить в собі шифри норм, назви та обсяги всіх робіт, які підлягають виконанню за предметом закупівлі.
Підсумкова відомість ресурсів, що також міститься у Технічному завданні, є вторинним документом по відношенню до дефектного акту. Необхідність додавання підсумкової відомості ресурсів до Технічного завдання обумовлена тим, що у кошторисній документації присутні норми, в яких матеріальні ресурси для виконання робіт містяться не в явному вигляді, а в складі норм (наприклад, у локальному кошторисі 02-01-03: позиції 136 – 138 щодо улаштування цементної стяжки, позиції 277 – 279, що стосуються ремонту штукатурки та штукатурення поверхонь, тощо). Тому, для правильного розрахунку необхідного обсягу матеріальних ресурсів по цих позиціях учасник міг скористатись підсумковою відомістю ресурсів у складі Технічного завдання.
Натомість, у позиціях 93 і 94 локального кошторису 02-01-03 і в позиції 38 локального кошторису 02-03-01 у складі дефектного акту матеріальні ресурси містяться у явному вигляді, тому не потребують уточнення, а саме:
93. Двері металопластикові, засклені армованим склом 1200х2700(h) – 1 шт.
94. Двері металопластикові 1400х2300(h) – 1 шт.
38. Блоки вiконнi металопластикові – 1,68 м2.
Щодо того, що підсумкова відомість ресурсів надана учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» взагалі не містить найменувань матеріалів, які передбачені технічним завданням, зокрема, Білило густотерне цинкове – 0,0003135 т (пункт 7 відомості ресурсів технічного завдання), Олія комбінована К-2 – 0,0002244т (пункт 215 відомості ресурсів технічного завдання) повідомляємо наступне.
У позиції 5 локального кошторису 02-01-03 у складі дефектного акту зазначена норма КР12-31-7 «Фарбування олійними сумішами за 2 рази раніше пофарбованих металевих поверхонь грат та огорож» - 3,3 м2. У складі цієї норми міститься матеріальний ресурс – олія комбінована К-2.
В позиціях 6 і 7 локального кошторису 02-01-03 у складі дефектного акту в явному вигляді зазначені матеріальні ресурси: Ґрунтовка ГФ-021 червоно-коричнева (0,0003 т) і Емаль антикорозійна ПФ-115 сіра (0,0004 т).
Такі самі позиції містяться у локальному кошторисі 02-01-03 у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ».
Слід зазначити, що за умови застосування вищевказаних матеріальних ресурсів Білило густотерте цинкове та Олія комбінована К-2 не застосовуються.
Також при виконанні робіт, вказаних у позиції 5 локального кошторису 02-01-03, не застосовується фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний, яка міститься у складі норми. Разом з тим, фарба земляна густотерна олійна, мумія, сурик залізний застосовується у роботах при встановленні муфтової арматури у локальному кошторисі 02-02-01. Цим пояснюється різниця між підсумковою відомістю ресурсів у складі Технічного завдання та наданим учасником розрахунку.
Враховуючи наведене, замовником було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) до закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-26 16:51:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт будівель гуртожитку і котельні Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, за адресою: вул. О. Алмазова (Кутузова), 6 у Шевченківському районі, м. Чернівці Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-008531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію, щодо невідповідності в частині кількості будівельних матеріалів, зазначених в технічному завданні Додатку 1 до тендерної документації, а саме: згідно дефектного акта - блоки віконні металопластикові - 1,68 кв.м (пункт 38), двері металопластикові 1200*2700(h) – 2 шт (пункт 23 – 1 шт та пункт 93 – 1 шт) та двері металопластикові 1400*2300(h) – 2 шт (пункт 24 – 1 шт та пункт 94 – 1 шт), а згідно підсумкової відомості ресурсів - блоки віконні металопластикові - 1,815 кв.м (пункт 11), двері металопластикові 1200*2700(h) – 3 шт (пункт 62 – 2 шт та пункт 63 – 1шт) та двері металопластикові 1400*2300(h) – 3 шт (пункт 57 – 1 шт та пункт 58 – 2 шт).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-03 09:24:13
Відповідь на звернення
1. Як вже зазначалось, замовником було прийнято рішення на всіх стадіях виконання поточного ремонту керуватись Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4).
Згідно пункту 3.1 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання.
Дефектний акт, в свою чергу, було складено на підставі інвесторської кошторисної документації із вказанням фізичних об’ємів будівельних робіт, зазначених у явному вигляді. Таким чином, дефектний акт, наведений у Технічному завданні (пункт 14 додатку 1 до тендерної документації), містить в собі шифри норм, назви та обсяги всіх робіт, які підлягають виконанню за предметом закупівлі.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва передбачено: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них».
Зокрема, згідно Дефектного акту, в обсягах Локального кошторису 02-01-03 на загальнобудівельні роботи (п. 92-94) зазначено обсяг робіт по нормі КБ10-28-3 «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах» - 6.46 м2, площа дверей 1200х2700(h) та 1400х2300(h) дорівнює 3,24+3,22=6,46 м2.
Як було зазначено у попередніх поясненнях, Підсумкова відомість ресурсів, що також міститься у Технічному завданні, є вторинним документом по відношенню до Дефектного акту. Необхідність додавання Підсумкової відомості ресурсів до Технічного завдання обумовлена тим, що у кошторисній документації присутні норми, в яких матеріальні ресурси для виконання робіт містяться не в явному вигляді, а в складі норм.
Зазначена у Підсумковій відомості ресурсів кількість дверей відрізняється від Дефектного акту тому, що кількість дверей у поз. 92 (норма КБ10-28-3 «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах») - 6.46 м2 зазначено двічі: у явному вигляді та у складі норми.
Згідно Дефектного акту, в обсягах Локального кошторису 02-03-01 на поточний ремонт: поз. 38 Блоки вiконнi металопластикові у кількості 1,68 м2, що відповідає обсягу робіт поз. 34 (норма КБ10-20-2 «Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель») - 1,68 м2.
Також звертаємо увагу на пункт 5.12. Настанови з визначення вартості будівництва, згідно якого: «Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.»
Враховуючи наведене, якщо Учасник закупівлі при розрахунку вартості пропозиції виявив розбіжності Дефектного акту з Підсумковою відомістю ресурсів, він повинен керуватись обсягами робіт, що зазначені у Дефектному акті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи: 1. В електронній системі закупівель оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі, відповідно до чинних норм законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Згідно з нормами чинного законодавства, враховуючи вимоги до складу договірної ціни, які зобов’язують учасника закупівлі вказувати ціни на матеріальні ресурси, у складі додатку № 1 до договору «Договірна ціна», оприлюдненого в електронній системі закупівель, міститься підсумкова відомість ресурсів, у якій вказана інформація про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 3. Видано наказ про недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників підприємства, якими допущені порушення (копія наказу додається).
2025-03-13 14:38:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2025 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РС ГРУП" |
17 644 478,00
UAH з ПДВ
|
17 644 478,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
18 986 388,00
UAH з ПДВ
|
18 986 388,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БТК“МІРА" |
21 764 981,71
UAH з ПДВ
|
21 764 981,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РС ГРУП" #45055505 |
Відхилено |
17 644 478,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 13:08
|
|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
18 986 388,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2025 08:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2025 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2025 14:34
|
Додаток 1 Договірна ціна.xls | зміни до договору |
13 березня 2025 14:31
|
Договір № 02-2025 від 05.02.2025.DOCX | зміни до договору |
13 березня 2025 14:31
|
Додаток 3 План фінансування.xlsx | зміни до договору |
13 березня 2025 14:31
|
Додаток 2 Календарний графік.docx | зміни до договору |
13 березня 2025 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2025 09:05
|
Додаткова угода № 1 до договору № 02-2025.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 15:26
|
3. План фінансування.pdf | укладений |
05 лютого 2025 15:25
|
2. Календарний графік.pdf | укладений |
05 лютого 2025 15:25
|
1. Договірна ціна.pdf | укладений |
05 лютого 2025 15:25
|
Договір № 02-2025 від 05.02.2025.pdf | укладений |
05 лютого 2025 15:25
|
Договірна ціна.xls | укладений |
05 лютого 2025 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення етапів надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 02/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 02/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |