Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
16 січня 2025 13:53 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44218340 |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А |
Контактна особа: |
Світлана Іщук +380983762623 svetlana.hodunok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2025 13:30 |
Початок аукціону: | 16 січня 2025 13:30 |
Очікувана вартість: | 4 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 08 січня 2025 17:02 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
08 січня 2025 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 17:04 |
Додаток №6 Проект договору.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Додаток №3 Лист-згода.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Додаток №4 Перелік учасника.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Додаток №2 Технічні вимоги.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Додаток №7 Графік.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Тендерна документація Дрова 2025.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Додаток №5 Перелік переможця.docx | |
08 січня 2025 17:02 |
Додаток №1 Форма пропозиції.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2025 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна |
4 131 600,00
UAH з ПДВ
|
4 131 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Турчик Олексій Васильович |
4 397 800,00
UAH з ПДВ
|
4 397 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Досвід виконання аналогічного договору
Підтверджую
Досвід довідки договори.pdfФОП Турчик Олексій Васильович
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Досвід виконання аналогічного договору
Підтверджую
Лист відгук від Замовника.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна #3127818642 |
Відхилено |
4 131 600,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 12:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2025 15:03
|
ФОП Турчик Олексій Васильович #3550912939 |
Переможець |
4 397 800,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2025 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Гаргаун Яна Вікторівна (Код – 3127818642) (далі – Учасник) у процедурі відкритих торгів на закупівлю «Деревина дров’яна непромислового використання І, ІІ та ІІІ груп, код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03413000-8 - Паливна деревина» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію довідки з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у цій Довідці, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення цих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що видана не більше 90-ти денної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій Учасників». Вказані довідки від обслуговуючого банку та довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах відсутні у складі пропозиції учасника; 1.2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку №6». Зазначений проект договору відсутній у складі пропозиції учасника; 1.3. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу щодо роз'яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. 3 огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника, або учасником політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника, або учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, положення, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою. Вказані документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.4. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.5. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.6. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Листа за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору: • Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з).». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.7. Відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління якістю, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі про-позиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).». Наданий у складі пропозиції учасника Сертифікат ISO 9001:2015 не містить інформації про відповідність системи управління якістю Учасника щодо оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. 1.8. Відповідно до пункту 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему менеджменту протидії корупції, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.9. Відповідно до пункту 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".» якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний).». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.10. Відповідно до пункту 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник надає інформацію, у вигляді довідки в довільній формі, про виконані протягом 2023-2024 років аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.11. Відповідно до пункту 15 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Інформації та документів, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в п. 7 Розділу І тендерної документації «Загальні положення», а саме: «.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, подається у письмовій формі у складі пропозиції учасника у вигляді листа-погодження, довільної форми.». Зазначений лист-погодження відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.12. Відповідно до пункту 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Документів та інформації, що передбачені п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації». У складі пропозиції Учасника відсутні «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Згода на обробку персональних даних згідно Додатку №3 до ТД», «Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок»; 1.13. Відповідно до пункту 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції надають посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження навчання із загального курсу охорони праці, щодо «Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» а також посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я керівника Учасника, якщо учасником є юридична особа або на ім’я учасника фізичної особи-підприємця/фізичної особи. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.14. Відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Інформації та документи, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в пп. 10 п. 2 Розділу V тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій»: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано*. Примітка*: У разі, якщо під час виконання господарського договору, укладеного між Замовником та Учасником протягом 2020-2023 років було застосовано оперативно-господарські санкції (передбачені пунктом 4 частини 1, частини 2 статті 236; статті 235; статті 237 Господарського кодексу України) у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Учасником як стороною, яка порушує зобов’язання, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. На виконання такого, учасникам необхідно надати у складі пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради. Замовник надає зазначену Довідку, усім зацікавленим особам.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.15. Відповідно до пункту 21 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, про що має бути наданий від учасника гарантійний лист під час подання тендерної пропозиції.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.16. Відповідно до пункту 23 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.17. Відповідно до пункту 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Форми «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації.». Надана учасником у складі пропозиції Форма «Тендерна пропозиція» не в повній мірі відповідає вимогам Додатку №1 до Тендерної документації; 1.18. Відповідно до пункту 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Лист-згода про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м.Острог, проспект Незалежності 34 А.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.19. Відповідно до Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «На підтвердження вищезазначеної інформації учасник надає лист-підтвердження (довільна форма) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про те, що Учасник відповідає за зміст своєї пропозиції, достовірність внесених до неї даних та дотримання норм вказаних нормативно-правових актів.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.20. Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.21. Відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), копія якої (нової первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка») надається в складі пропозиції. Медична книжка кожного працівника, що здійснює поставку та розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару. Окрім цього, учасник на водія автотранспорту, а також особи, що буде супроводжувати Товар у дорозі і виконувати вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), надає у складі пропозиції посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, щодо проходження ними навчання та перевірки знань таких осіб з охорони праці, зокрема: Загальний курс з охорони праці, «Правил охорони праці на автомобільному транспорті» та «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 15 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 21 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 23 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Примітка Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 6 Додатку №2 до Тендерної документації, Пункт 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації, 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Скан-довідки з обслуговуючого банку, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення цих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що видана не більше 90-ти денної давнини від дати розкриття тендерних пропозицій Учасників; 3.2. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку №6; 3.3. Документи відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.4. Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення; 3.5. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист; 3.6. Листа за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, та копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з); 3.7. Сертифікати відповідно до пунктів 10, 11 та 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.8. Довідку в довільній формі, про виконані протягом 2023-2024 років аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина; 3.9. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, у письмовій формі у вигляді листа-погодження; 3.10. «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Згода на обробку персональних даних згідно Додатку №3 до ТД», «Лист-погодження з пунктом щодо формальних помилок»; 3.11. Документи відповідно пункту 18 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.12. Довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради; 3.13. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, про що має бути наданий від учасника гарантійний лист під час подання тендерної пропозиції; 3.14. Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі$ 3.15. Належним чином заповнену «Форму «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації; 3.16. Лист-згоду про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м.Острог, проспект Незалежності 34 А; 3.17. Документи та інформацію відповідно до Примітки Додатку №4 до Тендерної документації; 3.18. Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних; 3.19. Документи та інформацію відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації; 3.20. Копію Акту-погодження маршрутів доставки предмету закупівлі до місць (адрес) закладів підпорядкованих Замовнику.
Документи
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 січня 2025 11:15
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФОП Турчик Олексій Васильович #3550912939 |
4 397 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 17:05
|
Договір №66 від 05.02.2025.pdf | укладений |
05 лютого 2025 17:04
|
Договір №66 від 05.02.2025.pdf | укладений |
05 лютого 2025 16:44
|