Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37083454 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, місто Зміїв, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Яна Гомон +380574731414 zmiev.service@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 140 347,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 701,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (директор/ голова правління банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тощо), то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Гарантія не може бути відкликана банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією. 2.2. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасник не повинен відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 64 210,42 грн. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом № 2628). 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWІFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи – Комунальне підприємство «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 37083454, здійснює діяльність в окремих сферах господарювання; адреса місцезнаходження: - 63404, Харківська область, Чугуївський р-н, м. Зміїв, вул. Покровська, 24; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UА-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «РRОZОRRО»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація – «08» січня 2025 року; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі – Дизельне паливо (талони), Бензин А - 92 (талони), Авіаційний гас (керосин ТС – 1або JET А1)(талони) Код за ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти». 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 9. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану гарантом (банком іншою фінансовою установою чи страховою організацією), що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії (цифрами та словами), реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. 10. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та/або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 11. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 64210.42 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту отримання Товару згідно з видатковою накладною, за умови бюджетного фінансування. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України – гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2025 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 15:46 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000121 ● b9f3ce45f30f429d8a7b21cb14db105a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 09:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2025
№ 23
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу ДержаудитслужбиАляб`євої О.М від 27.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2025 № 23
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-01-08-006809-a 08.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 12:38:28
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо (налив), Бензин А-92 (смарт-картки (паливні картки)), Авіаційний гас (керосин ТС – 1 або JET А1) (смарт-картки (паливні картки)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-08-006809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (учасником в складі тендерної пропозиції не було вказано час технологічних перерв або їх відсутність у «переліку автозаправних станцій» (вих. № 1301-15 від 13.01.2025), а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 15:27:35
Відповідь
1. КП «Зміїв-сервіс» надає (здійснює функції виробника та виконавця) комунальні послуги з централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та управління побутовими відходами на територіях Зміївської та Слобожанської територіальних громад Чугуївського району Харківської області.
Також для благоустрою населених пунктів Зміївської територіальної громади підприємство надає послуги з вуличного освітлення населених пунктів громади, зокрема послуги з технічного обслуговування по поточному ремонту систем вуличного освітлення, послуги з грейдерування доріг місцевого значення, послуги з розчищення і посипання доріг (у зимовий період) та послуги з видалення й обрізки (кронування) дерев.
Для надання вищезазначених послуг підприємство застосовує закріплену за ним спеціальну техніку (зокрема, вантажну) та автомобільний транспорт, для заправки яких необхідне паливо, а саме, дизельне паливо та бензин А-92.
Крім того, дизельне паливо та бензин А-92 споживаються на генераторах електричного струму, встановлених на свердловинах, насосних станціях (зокрема каналізаційних), очисних спорудах, інших об’єктах мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення у випадках знеструмлення і періодичних відключень постачання електричної енергії, а також для заправки мотопомп, які використовуються для гасіння пожеж на об’єкті видалення відходів, для заправки мотокос (мотокосарок) для косіння трави на території дитячих майданчиків Зміївської територіальної громади та території, прилеглої до об’єктів мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (у межах земельних ділянок і охоронних зон), а також для заправки бензопил для обрізання (кронування) дерев на території Зміївської громади.
У 2024 році підприємством було придбано додаткову спеціалізовану автомобільну техніку для надання послуг з розчищення і посипання доріг (у зимовий період). Зазначене спричинило додаткову потребу підприємства у закупівлі палива на планований період.
Також у 2024 році підприємством було придбано спеціальний резервуар (ємність пластикову двостінну для дизельного пального), здійснено реєстрацію придбаного резервуара (ємності) як об’єкта оподаткування і/або об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням та отримано ліцензію на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки).
Отже, враховуючи вищенаведене, у зв’язку з необхідністю забезпечити безперебійну, безперервну, стійку та надійну роботу підприємства, КП «Зміїв-сервіс» як Замовник повинне забезпечити себе необхідною кількістю палива на планований період.
Розрахунок обсягу палива до закупівлі здійснювався на підставі:
1) необхідності придбати дизельне паливо, бензин А-92 та авіаційний гас у обсягах, що відповідають потребам підприємства на 3 (три) місяці, на період з лютого по квітень 2025 р.;
2) даних щодо кількості палива (дизельного палива та бензину А-92), спожитого підприємством у 2024 році;
3) потреби у закупівлі гасу (насамперед для вирішення питання застигання дизельного палива у період до березня місяця, а також для чистки запчастин для автомобілів, для промивання частин обладнання та механізмів від іржі, розбору й роз’єднання закислих з’єднань (наприклад, під час ремонтів насосних агрегатів на свердловинах), зняття старих лакофарбувальних покриттів);
4) необхідності забезпечити потреби підприємства на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного планованого періоду, з травня 2025 року.
Кількість спожитого підприємством у 2024 році дизельного палива становить 135 650 л, бензину А-92 — 15 250 л. Середньомісячне значення споживання палива у 2024 році становило: дизельного палива — 11304,2 л, бензину А-92 — 1270,8 л.
Враховуючи необхідність передбачити обсяг палива для потреб підприємства на 3 (три) місяці 2025 року та додатковий обсяг палива для забезпечення потреб підприємства на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного планованого періоду, з травня 2025 року, потребу у закупівлі гасу та існуючі станом на січень 2025 року пропозиції на ринку, був визначений обсяг палива для закупівлі: дизельне паливо — 38 000 л, бензин А-92 — 5 000 л, авіаційний гас (керосин ТС – 1 або JET А1) — 250 л.
Відповідно до частини 4 статті 4 закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
06 січня 2025 року КП «Зміїв-сервіс» звернулося до ряду постачальників із запитом про надання комерційної пропозиції на дизельне паливо, бензин, авіаційний гас (керосин ТС – 1 або JET А1). Копія запиту додається.
На цей запит підприємство отримало 3 (три) відповіді: від ТОВ «ЕГО ПЕТРОЛЕУМ», від ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» і від ТОВ «СПЕКТР НАФТА». Копії додаються.
ТОВ "ЕГО ПЕТРОЛЕУМ" запропонувало дизельне паливо (наливом) за 48,96 грн/л, бензин А-92 — за 54,10 грн/л, авіаційний гас (керосин) — за 84,96 грн/л.
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» запропонувало дизельне паливо (наливом) за 48,50 грн/л.
ТОВ «СПЕКТР НАФТА» запропонувало дизельне паливо (наливом) за 48,78 грн/л.
Враховуючи, що на запит підприємства не було надано достатньої кількості комерційних пропозицій щодо бензину А-92, Замовником для розрахунку орієнтовної вартості закупівлі були запозичені дані з веб-сайту minfin.com.ua щодо регіональних цін на пальне у Харківській обл. станом на 08 січня 2025 року (52,84 грн./літр), пряме посилання: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/harkovskaya/2025-01/.
Враховуючи, що на запит підприємства не було надано достатньої кількості комерційних пропозицій (лише одну) щодо авіаційного гасу (керосину ТС – 1 або JET А1), а також відсутність інформації щодо регіональних цін на авіаційний гас (керосин) у Харківській обл., Замовником для розрахунку орієнтовної вартості закупівлі були проведено моніторинг ринкових цін на аналогічні товари (пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі), а саме:
1) 99,40 грн/л — на авіаційний гас ТС-1, пряме посилання: https://300mkm.com.ua/ua/p1423015629-aviatsionnyj-kerosin-goryuchee.html ;
2) 99,40 грн/л — на авіаційний гас ТС-1 очищений (вищий сорт), пряме посилання: https://gros-a.com.ua/ua/p2070577917-aviatsionnyj-kerosin-ochischennyj.html .
Копії скріншотів сторінок додаються.
Ціна, запропонована ТОВ "ЕГО ПЕТРОЛЕУМ" у комерційній пропозиції, на авіаційний гас (керосин) — 84,96 грн/л.
Розрахунок середньої ціни на товар (відповідно до отриманих комерційних пропозицій, даних з веб-сайту minfin.com.ua щодо регіональних цін на пальне у Харківській обл. та даних з моніторингу ринкових цін на аналогічні товари (пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі):
1) дизельне паливо:
(48,96 + 48,78 + 48,50) / 3 = 146,24 / 3 = 48,74666 ≈ 48,75 (грн/л) ;
2) бензин А-92: 52,84 (грн/л), згідно з даними з веб-сайту minfin.com.ua ;
3) авіаційний гас (керосин ТС – 1 або JET А1):
(84,96 + 99,40 + 99,40) / 3 = 283,76 / 3 = 94,58666 ≈ 94,59 (грн/л).
Ґрунтуючись на визначеному обсязі палива для закупівлі та розрахунку середньої ціни на товар, була розрахована загальна вартість закупівлі на дизельне паливо, бензин та авіаційний гас:
1) дизельне паливо:
38 000 * 48,75 = 1 852 500,00 (грн) ;
2) бензин А-92:
5 000 * 52,84 = 264 200,00 (грн) ;
3) авіаційний гас:
250 * 94,59 = 23 647,50 (грн) ;
4) загальна вартість:
1 852 500,00 + 264 200,00 + 23 647,50 = 2 140 347,50 (грн) .
За результатами проведеної процедури закупівлі з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» було укладено договір про закупівлю товару № 31 від 28 січня 2025 року на загальну суму 2 119 740,00 грн (два мільйони сто дев’ятнадцять тисяч сімсот сорок гривень 00 коп) з такими цінами на товар:
1) дизельне паливо: 48,48 грн. за 1 літр з урахуванням ПДВ;
2) бензин А-92: 51,00 грн. за 1 літр з урахуванням ПДВ;
3) авіаційний гас (керосин JET А1): 90,00 грн. за 1 літр з урахуванням ПДВ.
З метою надання інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі надаємо копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області № 02/25 від 08 січня 2025 року, невід’ємною частиною якого є Додаток № 3 до протоколу № 02/25 від 08 січня 2025 року «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації (учасником в складі тендерної пропозиції не було вказано час технологічних перерв або їх відсутність у «Переліку автозаправних станцій» (вих. № 1301-15 від 13.01.2025 р.), а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей, з наступних міркувань.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Предметом процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2025-01-08-006809-a є Дизельне паливо (налив), Бензин А-92 (смарт-картки (паливні картки)), Авіаційний гас (керосин ТС – 1 або JET А1) (смарт-картки (паливні картки). Вимоги зазначеного абзацу другого пункту 43 Особливостей не були порушені, оскільки виправлення Учасником помилки у вигляді ненадання інформації про час технологічних перерв або їх відсутність у «Переліку автозаправних станцій» (вих. № 1301-15 від 13.01.2025 р.) не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник на вимогу Замовника надав виправлений документ (файл) Перелік АЗС.pdf, завантажений у електронну систему закупівель 20 січня 2025 р. о 14:46 годині, в якому відомості про час технологічних перерв або їх відсутність були зазначені.
- Протокол №02-25 від 08.01.2025.pdf
- Протокол №27-25 від 06.02.2025.pdf
- ПРОТОКОЛ№02-25 від 08.01.2025 Відкриті торги до тедерної документації ПАЛИВО.docx
- ПРОТОКОЛ№27-25 від 06.02.2025 Про надання пояснення на запит моніторингу(ПАЛИВО).docx
- Запит на комерційну пропозицію ПАЛИВО.pdf
- Авіаційний гас (Інтернет1).pdf
- Авіаційний гас (інтернет2).pdf
- комерційна пропозиція ТОВ ОІЛ КАРТ СЕРВІС.pdf
- комерційна пропозиція ТОВ Спектр Нафта.pdf
- коперційна пропозиція ТОВ ЕГО ПЕТРОЛЕУМ.pdf
- Середня ціна на пальне на 08.01.2025 МІНФІН.pdf
- Відповідь.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-14 11:15:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дизельне паливо (налив), Бензин А-92 (смарт-картки (паливні картки)), Авіаційний гас (керосин ТС – 1 або JET А1) (смарт-картки (паливні картки)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-08-006809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Вимогами пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» обумовлено що Учасник у тендерній пропозиції повинен надати Довідку (таблиця в довільній формі щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск Товару, що вимагається Замовником, яка повинна містить наступну інформацію: адреса розташування (вказати адресу із зазначенням району Харківській області); назва автозаправної станції ( АЗС); право користування АЗС; час роботи (обов’язково вказується час технологічних перерв або їх відсутність); засоби зв’язку (телефон); пальне що відпускається; відстань між АЗС та місцем знаходження Замовника (км).
Актуальність наданої інформації має бути підтверджена посиланням на власний діючий ВЕБ-сайт Постачальника з адресами , мапою розташування та наявністю Товару на запропонованих АЗС.
Учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» надано Довідку від 13.01.2025 №1301-20, в якій зазначено посилання на вебсайт: https://ovis.ua/, проте в Переліку автозаправочних станцій від 13.01.2025 №1301-15 зазначена автозаправочна станція UKRNAFTA.
Чому в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» не надано посилання на діючий ВЕБ-сайт Постачальника автозаправочної станції UKRNAFTA?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-18 12:39:50
Надання пояснень
Вимогами пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовником вимагалося, що Учасник у тендерній пропозиції повинен надати Довідку (таблиця в довільній формі щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск Товару, що вимагається Замовником, яка повинна містить наступну інформацію: адреса розташування (вказати адресу із зазначенням району Харківській області); назва автозаправної станції (АЗС); право користування АЗС; час роботи (обов’язково вказується час технологічних перерв або їх відсутність); засоби зв’язку (телефон); пальне що відпускається; відстань між АЗС та місцем знаходження Замовника (км).
Актуальність наданої інформації має бути підтверджена посиланням на власний діючий ВЕБ-сайт Постачальника з адресами, мапою розташування та наявністю Товару на запропонованих АЗС.
Учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з метою виконання вимог пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації було надано Довідку від 13.01.2025 р. за № 1301-15 (копія додається), в якій викладено перелік автозаправних станцій, що пропонується Учасником, зокрема АЗС, що належить до мережі АЗС UKRNAFTA.
Для підтвердження факту партнерських правовідносин з мережею АЗС UKRNAFTA Учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано договір купівлі-продажу пального та надання послуг через мережу АЗС за смарт-картами № МК09 08/09/2023 від 08.09.2023 р., укладений з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (файл Технічна частина.pdf, опублікований Учасником у електронній системі закупівель 14 січня 2025 року о 17:35, сторінки 48-69, копія додається).
Учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з метою виконання вимог пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації у частині підтвердження актуальності інформації щодо запропонованих Учасником АЗС було надано Довідку від 13.01.2025 р. за № 1301-20 (копія додається), в якій наявне посилання на вебсайт https://ovis.ua/ (скріншот додається).
На зазначеному вебсайті https://ovis.ua/ є підсторінка «Партнери» («Наші партнери») за посиланням https://ovis.ua/partners (скріншот додається). Серед зазначеного переліку партнерів наявне ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", представлене як мережа фірмових АЗС / АЗК «Укрнафта».
Звертаємо Вашу увагу, що слово «Укрнафта» підкреслене та виділене іншим (за стандартних налаштувань браузера — синім) кольором, що свідчить про те, що до нього прикріплене гіперпосилання, а саме, посилання на сайт мережі АЗС «Укрнафта»: https://azs.ukrnafta.com/9/ .
За приведеним посиланням наявна всеукраїнська мапа розташування мережі АЗС «Укрнафта» (скріншот додається), зокрема на мапі відмічене розташування АЗС UKRNAFTA № 20/017 за адресою: м. Зміїв, вул. Гагаріна, буд. 139 (скріншот додається).
Вважаємо за необхідне додатково вказати, що Замовником у тендерній документації:
1) не вимагалося надавати посилання на діючий ВЕБ-сайт партнера Постачальника (яким відносно Замовника є сам Учасник, а не його партнер);
2) детально не встановлювалися вимоги щодо того яким саме чином Учасник має підтвердити інформацію щодо запропонованих Учасником АЗС, якщо вони є партнерськими.
КП «Зміїв-сервіс» як Замовник дійшло висновку, що відхилення пропозиції Учасника з причини того, що Учасник має намір поставити Товар із застосуванням партнерської АЗС, — буде порушенням вимог пункту 4 частини першої та вимог частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, — дискримінацією Учасника.
- 1. Протокол № 42 від 18.02.2025 Про надання пояснення.pdf
- 2. ПРОТОКОЛ№43-25 від 18.02.2025 Про надання пояснення на запит моніторингу2(ПАЛИВО).docx
- 3. вих.№1301-15 від 13.01.2025р..pdf
- 4. Технічна частина.pdf
- 5. вих. №1301-20 від 13.01.2025.pdf
- 6. Вебсайт.pdf
- 7. Партнери.pdf
- 8. Карта UKRNAFTA.pdf
- 9. UKRNAFTA №20-017 (м. Зміїв, вул. Гагаріна, 139).pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
2 119 740,00
UAH з ПДВ
|
2 119 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Переможець |
2 119 740,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 07:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2025 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2025 13:05
|
ДУ №2 від 10.03.2025 ТОВ ОІЛ КАРТ СЕРВІС пп.3 п.19.pdf | зміни до договору |
10 березня 2025 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2025 14:15
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 січня 2025 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 10:16
|
Договір №31 від 28.01.2025.pdf | укладений |
28 січня 2025 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей та керуючись пунктами 14.2, 14.4, 14.5 і 14.6 Договору дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: Викласти пункт 5.1 Договору у новій редакції: « 5.1. Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями за заявкою Покупця, підписаною уповноваженим представником (надалі – Заявка). В заявці зазначається найменування та асортимент Товару (марка палива), кількість (обсяг) партії поставки, представник Покупця, уповноважений на отримання Товару. Строк поставки товару: до 31.12.2025 року. » |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей у зв’язку з отриманням повідомлення від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про зміну рахунку з причини переходу філії ПриватБанку на єдиний МФО ПриватБанку дійшли згоди внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |