Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капці казармені тип 1, вид 2, 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2025-01-08-002745-a 04eaaa7d38bc4bd3aa0ac012231b7bd8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Повар

+380966448361 stender_t0500@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Код ЄДРПОУ: 33111325
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
Контактна особа: Світлана Повар
+380966448361
stender_t0500@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2025 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2025 13:00
Початок аукціону: 27 січня 2025 15:08
Початок аукціону: 27 січня 2025 15:08
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 пара
Капці казармені тип 1, вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 18812000-4 — Взуття з гумовими чи пластмасовими вставками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'ясненя щодо категорії товару
Дата подання: 09 січня 2025 12:47
Дата відповіді: 10 січня 2025 09:19
Добрий день. Наша компанія має АКТ щодо перевірки зразка предмету речового майна виготовленого відповідно до НТД МОУ на КАпці казармені тип 1 вид2, але за кодом ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного, категорія "18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного". Скажіть, будь ласка , чи можемо ми приймати участь у закупівлі з категорією "18812000-4 Взуття з гумовими чи пластмасовими вставками". Дайте, будь ласка, роз'яснення. І питання щодо розмірної сітки: в ТО від 29.03.2018р(інв. №28) вказані метричні розміри з 36 по 47. Які метричні довжини для 49,50,52розмірів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Процедура закупівлі була оголошена за кодом ДК 021:2015: "18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного", тому ви можете приймати участь в закупівлі. Код ДК 18812000-4 "Взуття з гумовими чи пластмасовими вставками" використовується тільки з метою виконання вимог чинного законодавства, а саме обрання максимально підходящого коду закупівлі за ДК 021:2015 відповідно номенклатурної позиції. Розміри 48,49,52 будуть виключені з розмірного ряду з внесенням відповідних змін до договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2025 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВК "Реалпакс" 839 580,00
UAH з ПДВ
835 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2025 15:47
Електронний підпис
29 січня 2025 15:47
S0100114 Ф1. Баланс.pdf.p7s
29 січня 2025 15:47
п.13_Оголош_Довідки.pdf.p7s
29 січня 2025 15:47
п.5_Оголош_Форма 1.pdf.p7s
29 січня 2025 15:47
S0100114 Ф1. Баланс.pdf
29 січня 2025 15:47
п.13_Оголош_Довідки.pdf
29 січня 2025 15:47
п.5_Оголош_Форма 1.pdf
23 січня 2025 12:29
Електронний підпис
23 січня 2025 12:29
Електронний підпис
23 січня 2025 12:29
S0100114 Ф1. Баланс.pdf.p7s
23 січня 2025 12:29
S0100114 Ф1. Баланс.pdf
16 січня 2025 11:22
Електронний підпис
16 січня 2025 11:22
Електронний підпис

Публічні документи

03 лютого 2025 09:20
Електронний підпис
30 січня 2025 12:35
Електронний підпис
30 січня 2025 12:33
виправлення.rar
24 січня 2025 11:36
Електронний підпис
24 січня 2025 11:36
Електронний підпис
24 січня 2025 11:34
0500.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВК "Реалпакс"

ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ НВК "Реалпакс"
#35207036
Відхилено 835 380,00
UAH з ПДВ
30 січня 2025 09:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 січня 2025 16:03
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
#33309435
Переможець 840 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2025 11:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 січня 2025 10:12

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. У складі пропозиції Учасника заповнений та підписаний згідно з вимогами Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутній. 3). Довідку-згоду про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю Додаток № 1 до оголошення; У складі пропозиції Учасника довідка-згода відсутня. 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). **При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається сканкопія/копія (завірена належним чином) рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, а саме копію рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, Учасник надає довідку за прикладом (складену за Формою №1); У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: п.9.1.1_Оголош_Довідка_наявність матер-технічн бази та обладнання (2).pdf, в якому міститься довідка щодо наявності матеріально-технічної, обладнання та технологій, згідно якої Учасник на підставі Договору оренди від 12.08.2022р. за №А2-2022 та Додаткової угоди №2 від 23.08.2023р. до Договору оренди має у користуванні виробниче, складське, побутове та офісне приміщення та надано файли: п.9.1.1Оголош_підтв наявності__Договір оренди.pdf. та п.9.1.1_Оголош_додат угода до договоу оренди.jpg, на підтвердження права користування відповідним майном, згідно наданих документів строк оренди до 01.09.2023 р. та 31 серпня 2024 року, відповідно. Згідно пп.9.1.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном мають бути чинні на день подання пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк постачання товарів, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю. У складі пропозиції Учасника інформація щодо пролонгації відсутня. Інформація щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі відсутня. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати заповнений та підписаний згідно з вимогами Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, довідку-згоду про те, що учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю Додаток № 1 до оголошення, надати інформацію згідно п.5 відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати інформацію на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, що мають бути чинні на день подання пропозиції згідно пп.9.1.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати інформацію щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі та привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо).

Документи

30 січня 2025 09:18
Електронний підпис
30 січня 2025 09:17
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). **При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається сканкопія/копія (завірена належним чином) рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, а саме копію рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, Учасник надає довідку за прикладом (складену за Формою №1); У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати інформацію згідно п.5 відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо).

Документи

31 січня 2025 11:30
Електронний підпис
31 січня 2025 11:28
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2025 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
#33309435
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2025 11:30
Електронний підпис
31 січня 2025 11:28
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2025 17:44
дог28.pdf укладений
10 лютого 2025 17:43