Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Стрийської гімназії імені Василя Стасюка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень).
Очікувана вартість
722 700,00 UAH
UA-2025-01-08-000778-a afe3742b73034b4d835607b0a7db04a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Талама

+380324558572 super-5shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТРИЙСЬКА ГІМНАЗІЯ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТАСЮКА СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22414268
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., м. Стрий, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 18
Контактна особа: Олександра Талама
+380324558572
super-5shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14454 штука
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів Стрийської гімназії імені Василя Стасюка Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 - послуги їдалень).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Шевченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 січня 2025  —  31 травня 2025
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

08 січня 2025 09:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 січня 2025 09:46
Протокол № 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Баран Наталія Богданівна
#2857514425
Переможець 722 700,00
UAH
08 січня 2025 09:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2025 10:41
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 січня 2025 10:39
Дог. № 1 поч. класи.pdf укладений
08 січня 2025 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити замовника.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML