Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 90520000-8 – «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги із збирання, перевезення, зберігання та подальшого видалення відходів)
Очікувана вартість
617 000,00 UAH
UA-2025-01-08-000018-a ● d04ad44251fe49638a846ed06bc735fb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02000105 |
Місцезнаходження: | 35701, Україна , Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1 |
Контактна особа: |
Білецька Наталія Едуардівна +380688714214 tender_zcml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 00:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 617 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 085,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограм
Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1500 кілограм
Клінічні та подібні їм відходи (біологічні та анатомічні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
100 штука
Відпрацьовані люмінісцентні, бактерицидні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
150 штука
Відпрацьовані ртутні термометри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2025 00:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 00:20 |
ДОДАТОК 5 до ТД (ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ).docx | |
08 січня 2025 00:20 |
Тендерна документація (Небезпечні відходи) 07.01.2025.docx | |
08 січня 2025 00:20 |
ДОДАТОК 3 до ТД (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ).docx | |
08 січня 2025 00:20 |
ДОДАТОК 1 до ТД (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСНИКА).docx | |
08 січня 2025 00:20 |
ДОДАТОК 4 до ТД (ДОКУМЕНТИ ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ).docx | |
08 січня 2025 00:20 |
ДОДАТОК 2 до ТД (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 10 січня 2025 12:47
Дата відповіді: 10 січня 2025 15:24
Шановний Замовник! Інформуємо Вас, що набрала чинність постанова КМУ від 13.12.2024 No 1431 «Про внесення змін до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2023 р. No 1137», згідно якої, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України «Про управління відходами».
Отже, виходячи з зазначеної вище норми, вимагаємо додати до формулювання пунтку 1.14 Додатку 1 можливість надання декларації про провадження господарської діяльності, оскільки вимагання лише дозволу є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
"1.14. Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі або Декларація про провадження господарської діяльності, що підтверджує наявність дозволу на оброблення відходів "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (з урахуванням внесених змін) передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р.
Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року.
Вимоги постанови КМУ від 01.11.2024 № 1262 «Про внесення змін до пункту 2 постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137», станом на 11.11.2024 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 9 квітня 2025 року тільки для господарської діяльності з управління відходами, що не є небезпечними.
Пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX визначено, що небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3).
Підпунктом 2 пункту 2 Порядку класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 № 1102, встановлено, що код відходів - позначення виду відходів, передбаченого Національним переліком відходів, що складається із шестизначного номера, до якого в разі позначення небезпечних відходів додається символ “*”; перші дві цифри коду визначають групу, до якої віднесено цей вид відходів, другі дві цифри коду - приналежність до підгрупи, до якої віднесено цей вид відходів, а останні дві цифри коду - вид відходів у межах підгрупи.
Натомість, згідно технічної специфікації до відходів, які є предметом закупівлі, відносяться відходи– які є небезпечними.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі - повністю відповідає чинному законодавству та предмету закупівлі.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (з урахуванням внесених змін) передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р.
Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року.
Вимоги постанови КМУ від 01.11.2024 № 1262 «Про внесення змін до пункту 2 постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137», станом на 11.11.2024 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 9 квітня 2025 року тільки для господарської діяльності з управління відходами, що не є небезпечними.
Пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX визначено, що небезпечні відходи - відходи, що мають одну чи більше властивостей, що роблять їх небезпечними, наведених у Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3).
Підпунктом 2 пункту 2 Порядку класифікації відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 № 1102, встановлено, що код відходів - позначення виду відходів, передбаченого Національним переліком відходів, що складається із шестизначного номера, до якого в разі позначення небезпечних відходів додається символ “*”; перші дві цифри коду визначають групу, до якої віднесено цей вид відходів, другі дві цифри коду - приналежність до підгрупи, до якої віднесено цей вид відходів, а останні дві цифри коду - вид відходів у межах підгрупи.
Натомість, згідно технічної специфікації до відходів, які є предметом закупівлі, відносяться відходи– які є небезпечними.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання у складі пропозиції Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі - повністю відповідає чинному законодавству та предмету закупівлі.
Закупівля під одного учасника ринку
Дата подання: 12 січня 2025 17:48
Дата відповіді: 13 січня 2025 12:16
Доброго дня! Є заперечення щодо вашої вимоги, адже ви самі не розумієте висунуту вимогу:
Учасник процедури закупівлі повинен мати статус підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період (на підтвердження надати у складі пропозиції довідку в довільній формі та скан-копію відповідного розпорядження Обласної військової адміністрації); - Дискримінаційна вимога.
Обласні військові адміністрації видають зазначене розпорядження в межах територіальної одиниці – області, його дія розповсюджується теж в межах області де воно видано, зокрема статус набувач отримує в межах області.
Також потенційних учасників немає зареєстрованих в Рівненській області з таким статусом.
А також потенційним учасником за відкритими відомостями не знайдено потенційних учасників у сфері управління відходами, які мають відповідний статус, окрім одного.
Враховуючи викладене потенційний учасник наголошує, що дана вимога зазначена під одного учасника, який отримав такий статус у Одеській області.
Користуючись нагодою повідомляємо, що рішення про визначення «одного учасника» переможцем у закупівлі, який має статус «підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період саме на території Одеської області» буде мати негативні наслідки. Попереджаємо, що у раз визначення переможцем такого учасника, потенційний учасник буде скаржитися до компетентних органів. Просимо замовника не наражати себе на небезпечні наслідки та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 3 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), основними цілями державної політики у сфері запобігання утворенню та управління відходами є: захист здоров’я людей та навколишнього природного середовища від негативного впливу відходів; здійснення заходів у сфері управління відходами без загрози здоров’ю людей та спричинення шкоди навколишньому природному середовищу в межах встановлених нормативів шкідливого впливу фізичних факторів.
Пунктом13 частини 2 статті 17 Закону № 2320-IX визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані виконувати інші обов’язки, передбачені законом.
Виходячи з положень пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України від 16.11.2021 № 1882-IX «Про критичну інфраструктуру» (далі – Закон № 1882-IX) життєво важливі функції та/або послуги - функції та/або послуги, реалізація яких забезпечується органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, суб’єктами господарювання та організаціями будь-якої форми власності, збої, переривання та порушення надання яких призводять до швидких негативних наслідків для національної безпеки.
Згідно частин 2, 3 статті 8 Закону № 1882-IX віднесення об’єктів до критичної інфраструктури здійснюється за сукупністю критеріїв, що визначають їх соціальну, політичну, економічну, екологічну значущість для забезпечення оборони країни, безпеки громадян, суспільства, держави і правопорядку, зокрема для реалізації життєво важливих функцій та надання життєво важливих послуг, свідчать про існування загроз для них, можливість виникнення кризових ситуацій через несанкціоноване втручання в їх функціонування, припинення функціонування, людський фактор чи природні лиха, тривалість робіт для усунення таких наслідків до повного відновлення штатного режиму.
До таких критеріїв належать:
1) виконання функцій із забезпечення життєво важливих національних інтересів;
2) існування викликів і загроз, що можуть виникати щодо об’єктів критичної інфраструктури;
3) ймовірність завдання значної шкоди нормальним умовам життєдіяльності населення;
4) уразливість таких об’єктів, тяжкість можливих негативних наслідків, внаслідок чого буде заподіяна значна шкода здоров’ю населення (визначається кількістю постраждалих, загиблих та осіб, які отримали значні травми, а також чисельністю евакуйованого населення); соціальній сфері (руйнація систем соціального захисту населення і надання соціальних послуг, втрата спроможності держави задовольнити критичні потреби суспільства); державному суверенітету (зниження обороноздатності, дискредитація іміджу країни, дестабілізація системи державного управління та унеможливлення виконання державою своїх функцій); економіці (вплив на внутрішній валовий продукт, розмір економічних втрат, як прямих, так і непрямих); природним ресурсам загальнодержавного та місцевого значення;
5) масштабність негативних наслідків для держави, які впливають на діяльність стратегічно важливих об’єктів для кількох секторів життєзабезпечення чи призводять до втрати унікальних національно значущих активів, систем і ресурсів, матимуть тривалі наслідки для держави і позначаться на діяльності ряду інших секторів;
6) тривалість ліквідації таких наслідків та дія подальшого негативного впливу на інші сектори держави;
7) вплив на функціонування суміжних секторів критичної інфраструктури.
Враховуючи надзвичайні умови та обставини, викликані збройною агресією та комендантську годину, діючу по всій території України, Замовник залишає за собою право вимагати, щоб потенційним надавачем послуг було підприємство яке має статус підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, яке має можливість та право надавати безперебійні послуги з управління небезпечними відходами. Окремо звертаємо увагу, що предметом закупівлі є послуги з управління небезпечними відходами, від якості та своєчасності виконання яких залежить безпека навколишнього середовища держави, а також функціонування об’єкту охорони здоров’я, яким виступає Замовник.
Також, звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом13 частини 2 статті 17 Закону № 2320-IX визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані виконувати інші обов’язки, передбачені законом.
Виходячи з положень пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України від 16.11.2021 № 1882-IX «Про критичну інфраструктуру» (далі – Закон № 1882-IX) життєво важливі функції та/або послуги - функції та/або послуги, реалізація яких забезпечується органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, суб’єктами господарювання та організаціями будь-якої форми власності, збої, переривання та порушення надання яких призводять до швидких негативних наслідків для національної безпеки.
Згідно частин 2, 3 статті 8 Закону № 1882-IX віднесення об’єктів до критичної інфраструктури здійснюється за сукупністю критеріїв, що визначають їх соціальну, політичну, економічну, екологічну значущість для забезпечення оборони країни, безпеки громадян, суспільства, держави і правопорядку, зокрема для реалізації життєво важливих функцій та надання життєво важливих послуг, свідчать про існування загроз для них, можливість виникнення кризових ситуацій через несанкціоноване втручання в їх функціонування, припинення функціонування, людський фактор чи природні лиха, тривалість робіт для усунення таких наслідків до повного відновлення штатного режиму.
До таких критеріїв належать:
1) виконання функцій із забезпечення життєво важливих національних інтересів;
2) існування викликів і загроз, що можуть виникати щодо об’єктів критичної інфраструктури;
3) ймовірність завдання значної шкоди нормальним умовам життєдіяльності населення;
4) уразливість таких об’єктів, тяжкість можливих негативних наслідків, внаслідок чого буде заподіяна значна шкода здоров’ю населення (визначається кількістю постраждалих, загиблих та осіб, які отримали значні травми, а також чисельністю евакуйованого населення); соціальній сфері (руйнація систем соціального захисту населення і надання соціальних послуг, втрата спроможності держави задовольнити критичні потреби суспільства); державному суверенітету (зниження обороноздатності, дискредитація іміджу країни, дестабілізація системи державного управління та унеможливлення виконання державою своїх функцій); економіці (вплив на внутрішній валовий продукт, розмір економічних втрат, як прямих, так і непрямих); природним ресурсам загальнодержавного та місцевого значення;
5) масштабність негативних наслідків для держави, які впливають на діяльність стратегічно важливих об’єктів для кількох секторів життєзабезпечення чи призводять до втрати унікальних національно значущих активів, систем і ресурсів, матимуть тривалі наслідки для держави і позначаться на діяльності ряду інших секторів;
6) тривалість ліквідації таких наслідків та дія подальшого негативного впливу на інші сектори держави;
7) вплив на функціонування суміжних секторів критичної інфраструктури.
Враховуючи надзвичайні умови та обставини, викликані збройною агресією та комендантську годину, діючу по всій території України, Замовник залишає за собою право вимагати, щоб потенційним надавачем послуг було підприємство яке має статус підприємства критично важливого для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, яке має можливість та право надавати безперебійні послуги з управління небезпечними відходами. Окремо звертаємо увагу, що предметом закупівлі є послуги з управління небезпечними відходами, від якості та своєчасності виконання яких залежить безпека навколишнього середовища держави, а також функціонування об’єкту охорони здоров’я, яким виступає Замовник.
Також, звертаємо увагу, що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-08-000018-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
СКАРГА
На умови тендерної документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
598 200,00
UAH з ПДВ
|
598 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
598 200,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2025 21:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 12:28
|
Договір № 13792 | укладений |
23 січня 2025 12:27
|