Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 січня 2025 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 105 168 066,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525 840,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,3 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 січня 2025 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 січня 2025 16:08 |
Тендерна документація.docx | |
07 січня 2025 16:08 |
Додаток №1.docx | |
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 2.docx | |
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 3.docx | |
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 4.docx | |
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 5.docx | |
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 6.docx |
07 січня 2025 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Тендерна документація.docx
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Додаток №1.docx
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 2.docx
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 3.docx
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 4.docx
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 5.docx
|
|||
07 січня 2025 16:08 |
Додаток № 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000041 ● 2f2697defaf44214a1058620df1e14da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 № 76
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 17.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.03.2025 76
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2025-01-07-006504-a 07.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-21 16:05:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківській ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-07-006504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасник повинен виконати роботи у місці, вказаному Замовником та у відповідності до вимог технічного завдання (Додаток №1 до цієї тендерної документації) щодо закупівлі робіт по об’єкту: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель).
Згідно з пунктом 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації).
В складі тендерної пропозиції Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" надає підписану Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Технічне завдання від 20.01.2025 №01/34 (файл «1.Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf»), яка за своїм змістом відповідає Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Проте, в відомості ресурсів до укладеного договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включені матеріали для виконання робіт з технічними характеристиками та кількістю, які не відповідають технічним характеристикам та кількості матеріалів включених в Додатком 1 до тендерної документації Замовника та в Технічному завданні, яке надано в складі тендерної пропозиції Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1".
Так, наприклад:
в Додатку 1 до тендерної документації включені «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача 10 мм і менше (С8/10 W4 F35)» 141,07 м3 та бетон важкий В 10 (М 150), крупнiсть заповнювача 20-40мм в кількості 0,0257 (100м3), проте в відомості ресурсів до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача більше 40 мм» в кількості 0,63197 м3;
в відомості ресурсів до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включені Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40 мм та Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В3,5 [М50], крупність заповнювача більше 40 мм, проте Технічним завдання Додатку 1 до ТД Замовника зазначена суміш не передбачена;
в Додатку 1 до тендерної документації Замовника включені: Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 12 мм, Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 16 мм, Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 20 мм, Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 25 мм, проте в відомості ресурсів до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено тільки Прокат для армування з/б конструкцій круглий та періодичного профілю, клас А-1, діаметр 12 мм;
в Додатку 1 до тендерної документації Замовника включені: Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 в кількості 3,61 (1000шт), проте в відомості ресурсів до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 в кількості 4,158 (1000шт) та Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М75 в кількості 0,036752 (100шт), тощо.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
3.Згідно зі статтею 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Просимо надати пояснення щодо відсутності в документах (відомості ресурсів до Договірної ціни), що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси інформації про вартість транспортування та заготівельно-складські витрати щодо кожної номенклатурної позиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-26 16:30:48
Пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-07-006504-a)
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-07-006504-a)
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель), за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 23 грудня 2024 № 21-0421/01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (сканована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3572771332569433275/optype=6
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель) визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації), та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-73273.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
За результатом проведеного аналізу встановлена наявність та відповідність всіх матеріальних ресурсів для виконання робіт. Певні матеріальні ресурси можуть включатися до декількох видів робіт, тому мають узагальнений об’єм використання. Згідно пункту 3.4 Договору замовником встановлено що Договірна ціна робіт є динамічною та визначається відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Замовником також встановлено на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Слід зазначити, що приблизний кошторис використовується на етапі проведення процедури закупівлі та має за мету надати загальне уявлення про предмет закупівлі. Приблизний кошторис – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. У свою чергу, умовами договору відповідно передбачається динамічна договірна ціна, що дає можливість внесення змін щодо вартості в залежності від умов, узгоджень та відповідно до Закону.
Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту будівництва або за домовленістю сторін за відсотковими показниками, що обумовлюється договором. У разі якщо учасник не несе витрати з транспортування матеріальних ресурсів та заготівельно-складські витрати, вони можуть бути виключені.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-04-11 15:23:16
Лист про розірвання Договору
Між Департаментом з благоустрою, відбудови та реконструкції
Харківської міської ради (надалі – Замовник, Департамент) та Приватним
акціонерним товариством «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» (надалі - Підрядник) було
укладено договір № 87/24-НБ від 05.02.2025 року (надалі -Договір),
відповідно до умов якого, а також ст. 837 Цивільного кодексу України,
Підрядник взяв на себе зобов’язання: «Нове будівництво захисної споруди
цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального
закладу «Харківській ліцей №105 Харківської міської ради» за адресою:
місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво
будівель)», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі
закупівель за
номером UA-2025-01-07-006504-a).
Відповідно до Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від
02.04.2025 стосовно моніторингу UA-М-2025-03-17-000041 процедури
закупівлі робіт Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту
(протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський
ліцей № 105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця
Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель) (далі – Висновок)
встановлено не дотримання вимоги пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з
дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку
проведення торгів).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних
закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади
здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби
зобов’язує Департамент здійснити заходи щодо усунення виявлених
порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 05.02.2025
№87/24-НБ, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку
оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або
документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи наведене, Департамент з благоустрою, відбудови та
реконструкції Харківської міської ради звертається до Вас з проханням
вжити відповідних заходів направлених на розірвання Договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби м. Харків від 02.04.2025 стосовно моніторингу UA-М-2025-03-17-000041 процедури закупівлі робіт Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель) (далі – Висновок) (UA-2025-01-07-006504-а): Замовником зазначалось, що за результатом проведеного аналізу встановлена наявність та відповідність всіх матеріальних ресурсів для виконання робіт. Певні матеріальні ресурси можуть включатися до декількох видів робіт, тому мають узагальнений об’єм використання. Враховуючи, що Замовником також встановлено на конкретні марку чи виробника або/та на конкретний процес вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Стосовно наведеного у Висновку прикладу: «в Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації включені «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача 10 мм і менше (С8/10 W4 F35)» 141,07 м3 та бетон важкий В 10 (М 150), крупнiсть заповнювача 20-40мм в кількості 0,0257 (100м3), проте в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача більше 40 мм» в кількості 0,63197 м3» повідомляємо, що в Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації включені суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача 10 мм і менше (С8/10 W4 F35)»141,07 м3 та бетон важкий В 10 (М 150), крупнiсть заповнювача 20-40мм в кількості 0,0257 (100м3), які також включені в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ, як КБ6-1-1 Улаштування бетонної підготовки (2-1-1), КБ6-1-1 Улаштування бетонної підготовки бетон важкий В 10 (М 150), крупність заповнювача 20-40 мм (4-2-1). Також суміші бетонні готові важкі, клас бетону В10 [М150], крупність заповнювача більше 40 мм» в кількості 0,63197 м3 які включені в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включені на підставі та відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації по обʼєкту. Щодо наведеного у Висновку прикладу: «в Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника включені: Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 12 мм, Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 16 мм, Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 20 мм, Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій А500С, дiаметр 25 мм, проте в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено тільки Прокат для армування з/б конструкцій круглий та періодичного профілю, клас А-1, діаметр 12 мм», повідомляємо, що в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено відповідно еквівалент Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, діаметр 12 мм А500, Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, діаметр 16 мм А500, Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, діаметр 20 мм А500, Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, діаметр 25 мм А500. Стосовно наведеного у Висновку прикладу: «в Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника включені: Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 в кількості 3,61 (1000 шт), проте в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включено Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 в кількості 4,158 (1000 шт) та Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М75 в кількості 0,036752 (1000 шт) повідомляємо, що в Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника включені: Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М100 (С1422-10936 (4-1-1), С1422-10936 (4-1-3)) в загальній кількості 4,158 (1000 шт). Щодо наведеного у Висновку прикладу: «в Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору від 05.02.2025 №87/24-НБ включені Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40 мм та Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В3,5 [М50], крупність заповнювача більше 40 мм, проте Технічним завдання Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначена суміш не передбачена», повідомляємо що вищезазначені матеріали включені на підставі та відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації по обʼєкту. Також зазначалось, що витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту будівництва або за домовленістю сторін за відсотковими показниками, що обумовлюється договором. У разі якщо учасник не несе витрати з транспортування матеріальних ресурсів та заготівельно-складські витрати, вони можуть бути виключені. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що технічне завдання щодо предмета закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель)» (Додаток №1 до тендерної документації) складено на підставі розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36». Всі матеріальні ресурси, передбачені робочим проектом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36» враховані у складі технічного завдання щодо предмета закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 105 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Данилевського, 36 (45210000-2 – будівництво будівель)» (Додаток №1 до тендерної документації) або у складі робіт, або вилучені за відповідну розцінку та застосовані за проектом. В свою чергу, інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток №3 до Договору №87/24-НБ від 05.02.2025) є підсумковою відомістю та відображає всі матеріальні ресурси (як стандартні, так і вилучені/змінені), які передбачені проектною документацією та технічним завданням. Враховуючи вищеозначену аргументацію, Замовник заперечує наявність підстав наведених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби м. Харків від 02.04.2025 для припинення зобов’язань за договором від 05.02.2025 №87/24-НБ (далі – Договір). На виконання взятих на себе зобов’язань, в ході сумлінного дотримання умов Договору, підрядною організацією – АТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» виконано значний обсяг будівельних робіт за об’єктом, який призначений для захисту дітей, вчителів, обслуговуючого персоналу ліцею тощо. Припинення зобов’язань за договором, в свою чергу, призведе не тільки до порушення майнових прав господарюючих суб’єктів, а, перш за все, до відтермінування процесу завершення будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття), що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів шкільної спільноти (зокрема, дітей, вчителів, обслуговуючого персоналу ліцею тощо) щодо безпеки діяльності, в тому числі, у період збройної агресії російської федерації проти України. На підставі вищевикладеного, вимушені повідомити про неможливість здійснення заходів усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, проте Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору.
2025-04-09 16:18:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" |
100 128 716,40
UAH з ПДВ
|
100 128 716,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" #01270285 |
Переможець |
100 128 716,40
UAH з ПДВ
|
29 січня 2025 09:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 січня 2025 08:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2025 09:20
|
Додаткова угода № 3 дог. 87-24-НБ.pdf | зміни до договору |
05 березня 2025 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2025 09:09
|
Додаткова угода № 2 дог. 87-24-НБ.pdf | зміни до договору |
05 березня 2025 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2025 14:45
|
Додаткова угода № 87-24-НБ дог.ціна 25-26.xlsx | зміни до договору |
07 лютого 2025 14:45
|
Додаткова угода № 87-24-НБ дод. 2.xlsx | зміни до договору |
07 лютого 2025 14:45
|
Додаткова угода № 87-24-НБ дод. 1.docx | зміни до договору |
07 лютого 2025 14:45
|
Додаткова угода № 87-24-НБ.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2025 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2025 15:45
|
Договір № 87-24-НБ.pdf | укладений |
06 лютого 2025 15:44
|
Договір № 87-24-НБ додаток 1.docx | укладений |
06 лютого 2025 15:44
|
Договір № 87-24-НБ додаток 2.xlsx | укладений |
06 лютого 2025 15:44
|
Договір № 87-24-НБ додаток 3.xlsx | укладений |
06 лютого 2025 15:44
|
Договір № 87-24-НБ Договірна ціна 2025.xlsx | укладений |
06 лютого 2025 15:44
|
Договір № 87-24-НБ Договірна ціна 25-26.xlsx | укладений |
06 лютого 2025 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг робіт за Договором, відповідно і ціну Договору та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 3.1 розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.1 Ціна цього Договору становить 99 917 749 грн. 20 коп. (дев'яносто дев'ять мільйонів дев'ятсот сімнадцять тисяч сімсот сорок дев'ять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 16 652 958 грн. 20 коп.». 1.2. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 87/24-НБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції розділ 14. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору: ЗАМОВНИК: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ 04058516 майдан Конституції, будинок 7, м. Харків, 61003 тел. (057) 725-20-49 р/р UA 038201720344201035400032463 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1» ЄДРПОУ 01270285 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Алчевських , будинок 43 тел. (057) 700-40-01 р/р UA243204780000026001212006116 в АБ «УКРГАЗБАНК» ІПН 012702820316 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 87/24-НБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 1.1. розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2025 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи.». 1.2. Викласти в новій редакції пункт 3.7 розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.7. Фінансування робіт за даним Договором у 2025 році здійснюється за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади та складає: 99 917 749 грн. 20 коп. (дев'яносто дев'ять мільйонів дев'ятсот сімнадцять тисяч сімсот сорок дев'ять гривень 20 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 16 652 958 грн. 20 коп.». 1.3. Викласти в новій редакції пункт 5.1. розділу 5. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2025 р. Період виконання робіт: 05.02.2025 р. – 31.12.2025 р.». 1.4. Викласти в новій редакції пункт 11.1. розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання та діє до 31.12.2025 року, в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 1.5. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 87/24-НБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |