Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4
Очікувана вартість
607 852,59 UAH
UA-2025-01-07-000357-a ● 2587f4e6293f4553b487a311cd571e13
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
07 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03361655 |
Вебсайт: | http://kvk.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, |
Контактна особа: |
Литвак Артем Володимирович 380985365443 kpkvkprocurements@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
5.1 Продукція має бути поставлена Постачальником Покупцю окремими партіями протягом дії цього Договору за заявками (замовленнями) Покупця, за цінами, найменуванням, у кількості та асортименті, які відповідають зазначеним у Специфікації та виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Покупця. Заявка (замовлення) подається згідно з п. 12.10 цього Договору. Постачальник підтверджує прийняття замовлення зазначеним вище способом в день її отримання. У разі відсутності підтвердження прийняття замовлення протягом одного дня з дня надіслання, замовлення вважається прийнятим Постачальником з дня наступного за днем надісланням.
5.2 Поставка Продукції здійснюється за адресою вулиця Героїв Маріуполя, буд.35А, м. Кременчук, Полтавська обл., 39623, Україна протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Постачальником авансу на підставі заявки (замовлення) Покупця.
5.3 Поставка Продукції здійснюється згідно з правилами INCOTERMS в редакції 2020 р. на умовах DDP місце поставки визначене п.5.2. Договору.
4.1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
4.1.1 Післяплата в розмірі 100 (сто) відсотків ціни Продукції впродовж 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту отримання Продукції на підставі належно оформлених Постачальником та переданих одночасно з передачею Продукції Покупцю документів: товарно-транспортної накладної (у випадках передбачених законодваством України), видаткової накладної.
Розгорнути
Згорнути
5.2 Поставка Продукції здійснюється за адресою вулиця Героїв Маріуполя, буд.35А, м. Кременчук, Полтавська обл., 39623, Україна протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Постачальником авансу на підставі заявки (замовлення) Покупця.
5.3 Поставка Продукції здійснюється згідно з правилами INCOTERMS в редакції 2020 р. на умовах DDP місце поставки визначене п.5.2. Договору.
4.1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
4.1.1 Післяплата в розмірі 100 (сто) відсотків ціни Продукції впродовж 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту отримання Продукції на підставі належно оформлених Постачальником та переданих одночасно з передачею Продукції Покупцю документів: товарно-транспортної накладної (у випадках передбачених законодваством України), видаткової накладної.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2881 пачка
Папір офісний, форматний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 | |
Дата подання заявки | Повторювана поставка | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Щільність паперу | від 80 до 400 | грам на квадратний метр |
Білизна CIE | від 160 до 180 | відсоток |
Товщина | від 106 до 380 | мікрометр |
Непрозорість | від 90 до 100 | відсоток |
Кількість аркушів | від 500 до 500 | штука |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Recycling (з вторинной сировини) | Ні |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
414 864,00
UAH з ПДВ
|
414 864,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" |
417 745,00
UAH з ПДВ
|
417 745,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "Фирма Принцип" |
422 296,98
UAH з ПДВ
|
422 296,98
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
425 408,46
UAH з ПДВ
|
425 408,46
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
426 272,76
UAH з ПДВ
|
426 272,76
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
429 211,38
UAH з ПДВ
|
429 211,38
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АСТЕОН" |
440 793,00
UAH з ПДВ
|
440 793,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
454 276,08
UAH з ПДВ
|
454 276,08
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
414 864,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2025 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 09:15
|
Договір №15796 від 15.01.2025 року Папір.pdf | укладений |
20 січня 2025 09:14
|