Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13961729 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30 |
Контактна особа: |
Ілона Володимирівна Акулініна +380995584819 akulininalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Тендерна документація
06 січня 2025 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2025 16:35 |
обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000074 ● b21a964835514151aa9aac6c6b993c37
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.01.2025 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-01-06-006380-a, 06.01.2025, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 17:32:29
про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 148 529,46 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-06-006380-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його вартість;
- що слугувало підставою проведення закупівлі UA-2025-01-06-006380-a без використання електронної системи закупівель?
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано їх для надання саме: ТОВ «ВЕНДЕЛБУД», з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 14:05:12
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.01.2025
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №2" Полтавської міської ради надає пояснення на запит щодо закупівлі UA-2025-01-06-006380-a з додатками
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНДЕЛБУД" #42990370 |
Переможець |
1 148 529,46
UAH з ПДВ
|
06 січня 2025 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
06 січня 2025 16:36
|