Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновник оксиду азоту AdBlue (ДК 021:2015: 24950000-8: Спеціальна хімічна продукція)
Очікувана вартість
1 698 000,00 UAH
UA-2025-01-03-007133-a 22b419082b274ebcb8b9676c77893382
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Костенко

+380934785224 a.kostenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Андрій Костенко
+380934785224
a.kostenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2025 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2025 13:15
Початок аукціону: 14 січня 2025 13:15
Очікувана вартість: 1 698 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


1. Відновник оксиду азоту AdBlue - N-01-03-02-000-0001

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонна
Відновник оксиду азоту AdBlue
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2025
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2025 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЕМІКАЛ ЕЛЕМЕНТС ЮКРЕЙН" 1 663 000,00
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОКСхем" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-ОЙЛ-А" 1 698 000,00
UAH з ПДВ
1 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2025 16:15
Електронний підпис
21 січня 2025 10:02
Електронний підпис
21 січня 2025 09:48
Статут КЕЮ.pdf.p7s
21 січня 2025 09:48
Наказ на директора.pdf.p7s
17 січня 2025 17:00
Електронний підпис
17 січня 2025 15:56
Електронний підпис
13 січня 2025 17:37
Електронний підпис
13 січня 2025 17:37
Електронний підпис
13 січня 2025 17:35
Статут КЕЮ.pdf.p7s
13 січня 2025 17:35
Наказ на директора.pdf.p7s
13 січня 2025 17:35
katalog-adblue-puredrive.pdf.p7s

Публічні документи

13 січня 2025 17:45
Електронний підпис
13 січня 2025 17:45
Електронний підпис
13 січня 2025 17:31
Електронний підпис
13 січня 2025 17:31
Електронний підпис
13 січня 2025 17:31
довідка ДПС 10.01.2025.pdf
13 січня 2025 17:31
Довідка НАЗК Ноксхем.pdf
13 січня 2025 17:31
Цінова пропозиція.pdf
13 січня 2025 17:31
СТАТУТ НОКСХЕМ.pdf
13 січня 2025 17:31
Протокол НОКСхем.pdf.p7s
13 січня 2025 17:31
Баланс 9 місяців 2024 (1).pdf
13 січня 2025 17:31
Довідка про ліцензію.pdf
13 січня 2025 17:31
довідка ДПС 10.01.2025.pdf.p7s
13 січня 2025 17:31
AdBlue Zertifikat NoxChem.pdf
13 січня 2025 17:31
Цінова пропозиція.pdf.p7s
13 січня 2025 17:31
Анкета учасника.pdf
13 січня 2025 17:31
СТАТУТ НОКСХЕМ.pdf.p7s
13 січня 2025 17:31
Анкета учасника.pdf.p7s
13 січня 2025 17:31
Протокол НОКСхем.pdf
13 січня 2025 17:31
Технічний опис NOXCHEM.pdf
13 січня 2025 17:31
AdBlue Zertifikat NoxChem.pdf.p7s

Публічні документи

13 січня 2025 16:11
Електронний підпис
13 січня 2025 16:11
Електронний підпис
13 січня 2025 16:10
Електронний підпис
13 січня 2025 16:10
Електронний підпис
13 січня 2025 16:09
Додаток 6 Анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕМІКАЛ ЕЛЕМЕНТС ЮКРЕЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОКСхем"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-ОЙЛ-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЕМІКАЛ ЕЛЕМЕНТС ЮКРЕЙН"
#13476327
Переможець 1 398 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2025 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2025 17:25

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей, які було надано у складі пропозиції учасника: 1.1 В наданому документі (назва файлу - Анкета для проведення антикорупційної перевірки. Додаток №6.pdf) не заповнена відмітка п.14 Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів; 1.2 Відсутній оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи»; 1.3 В наданому документі (назва файлу - Цінова пропозиція . Додаток №2.pdf), в заповненій формі Цінової пропозиції, в стовпці «Інформація про технічні характеристики (нормативний документ)» не зазначено нормативний документ; 1.4 Відсутня копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності або, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. довідка в довільній формі або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності; 1.5 У складі пропозиції надано Договір поставки №88 від 10 травня 2023 року, який діє до 31 грудня 2023 року. У складі пропозиції також надано видаткову накладну від 29.11.2024 та акт звірки взаємних розрахунків за 3 квартал 2024 року без зазначенні інформації про реквізити договору. Разом з тим, у складі пропозиції відсутні документи, які свідчать про продовження терміну дії договору №88 від 10 травня 2023 року на 2024 рік. 1.6 Надані у складі Пропозиції видаткова накладна та акт звірки взаєморозрахунків не підтверджують досвід постачання товару у обсязі не менше ніж 30% від обсягу визначеного в Додатку №3 до Оголошення. 1.7 У складі Пропозиції відсутній додаток № 2 до договору №88 від 10 травня 2023 року, який є його невід’ємною частиною. 1.8 У складі Пропозиції надано додаток № 1 до додаткової угоди № 1 від 10.05.2023 року до договору № 88 від 10.05.2023. Разом з тим, у складі пропозиції надано додаткову угоду № 1 до договору № 88 від 01.04.2021. Таким чином, у складі пропозиції відсутня додаткова угода № 1 саме до договору № 88 від 10.05.2023. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до п. 2 Розділу 1 Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати скан-копію ЗАПОВНЕНОЇ Анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з додатком № 6 до Оголошення, датованої після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка містить підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності); 2.2 Відповідно до п. 11 Розділу 1 Додатку №7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості; 2.3 Відповідно до вимог Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Цінова пропозиція подається у вигляді, наведеному у відповідній Формі. Учасник повинен дотримуватись даної форми. 2.4 Відповідно до п. 7 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. 2.5 Відповідно до 3 Роздіу Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору у складі пропозиції Учасник має надати наступні документи: - копія договору, з УСІМА додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами ЗА НАЯВНОСТІ таких, інформація по якому (яких) відображена в довідці; - копії актів та/або видаткових/податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) та/або актів звірки взаєморозрахунків із зазначенням реквізитів договору (номер, дата), ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ФАКТ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ). Учасник повинен підтвердити досвід постачання товару за аналогічним(-ими) договором(-ами) у обсязі НЕ МЕНШЕ НІЖ 30% від обсягу, визначеного в Додатку №3 до Оголошення (обсягу відповідного лота в разі поділу предмета закупівель на частини). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 3.1 Заповнена у повному обсязі Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення; 3.2 Оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи»; 3.3 Привести у відповідність форму Цінової пропозиції, а саме зазначити в стовпці «Інформація про технічні характеристики (нормативний документ)» - НОРМАТИВНИЙ ДОКУМЕНТ. Згідно з Додатком 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Відновник оксиду азоту AdBlue повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO 22241-1:2023 та ДСТУ ISO 22241-3:2023; 3.4 Надати Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. 3.5 Надати документи у відповідності до вимог пункту 3 додатку 4 Оголошення, які підтверджують факт наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2025 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЕМІКАЛ ЕЛЕМЕНТС ЮКРЕЙН"
#13476327
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2025 14:29
Договір №199 01-25-ПММ від 23.01.2025.pdf укладений
24 січня 2025 14:28