Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами (вивезення, знешкодження та захоронення)
Очікувана вартість
56 375,96 UAH
UA-2025-01-03-004806-a c958a5d650a4415aa94602c75e018114
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Лариса Володимирівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ДАХНІВСЬКА СІЧ, будинок 1
Контактна особа: Приходько Лариса Володимирівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
242.04 метр кубічний
послуги з управління побутовими відходами (вивезення, знешкодження та захоронення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ДАХНІВСЬКА СІЧ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

03 січня 2025 14:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Черкаська служба чистоти" ЧМР
#03328652
Переможець 56 375,96
UAH з ПДВ
03 січня 2025 14:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2025 12:58
ду2-38.PDF зміни до договору
14 березня 2025 12:56
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2025 12:47
дог 38 ду1.pdf зміни до договору
16 січня 2025 12:46
дог 38-2025.pdf укладений
03 січня 2025 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 7 додатку № 1 до Договору №» 38 від 03.01.2025р. у новій редакції: « 7. Тарифи на послугу встановлюються органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у Розділі 6 договору. Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуги з управління побутовими відходами становить: 56 375,96 гривень (П’ятдесят шість тисяч триста сімдесят п’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ – 9 395,99 гривень (Дев’ять тисяч триста дев’яносто п’ять гривень 99 копійок) : за рахунок власних коштів – 474,96 грн (чотириста сімдесят чотири гривні 96 копійок)в т.ч ПДВ -79,16 грн; за рахунок коштів обласного бюджету – 55901,00 грн (п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот одна гривня 00 копійок) в т.ч ПДВ – 9316,83 грн».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди збільшити обсяг послуг відповідно до потреб Замовника та відповідно збільшити суму Договору на 8 205,77 грн з ПДВ, у зв’язку з чим внести зміни до п. 7 Додатка № 1 до Договору, виклавши його у наступній редакції: Усього орієнтовна (очікувана) вартість послуги з управління побутовими відходами становить: 64 581,73 грн (шістдесят чотири тисячі п'ятсот вісімдесят одна гривня 73 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 10 763,62 грн (десять тисяч сімсот шістдесят три гривні 62 копійки): за рахунок власних коштів – 8 680,73 грн (вісім тисяч шістсот вісімдесят гривень 73 копійки), в т.ч ПДВ – 1 446,79 грн; за рахунок коштів обласного бюджету – 55 901,00 грн (п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот одна гривня 00 копійок), в т.ч ПДВ – 9 316,83 грн. Річний обсяг послуги складає 227,27 куб. метрів».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML